Capitolul 27

1.4K 79 15
                                    

               - Nu..  Spun si il imping. Nu te mai vreau....  Pur si simplu,toate sentimentele  minunate pe care le  aveam chiar si atunci cand iti auzeam numele... au disparut.

                   -Tu acum doar incerci sa ma faci sa sufar, stiu ca nu m-ai uitat. Zice si-mi mangaie obrazul.

             - Cineva este cam "modest ".

         - Cun sa nu fiu. Ce nu este adevart?  Nu ma iubeşti la fel de mult ca in prima zi cand m-ai vazut, prima data cand ti-am zis ca te iubesc, prima data cand te-am atins si prima daca cand am facut asta. Spune si isi preseaza buzele peste intr'un sarut perfect.Spune acum mint.

         

           - Bine fie...  Nu minti, nu am uitat de tine, de cat de mult te iubesc, de atingerile tale, de (si il sarut) gustul buzelor tale, nici macar o secunda. Nici măcar nu as fi putut sa uit nici daca as fi vrut, pentru ca am avut nu unul ci doua motive sa nu te uit. Spun apoi il iau in brate si incep sa plang. Mi-a fost dor de tine.. Nici nu sti cat de singura m-am simţit fara tine. Nu ma mai lasa.

            -De acum înainte nici daca o sa ma goneşti nu am sa va mai las. Am sa fiu mereu aici pentru voi, iti promit. Fix atunci cand Jimin a vrut sa ma sarute, Corina si Suga şi-au făcut apariţia.

         - Hmm voi nu ati plecat, spun eu puţin ruşinată.

       - Este oare posibil sa o convingi pe sora ta, pana acum a ascultat la...incerca sa termine dar Corina ii pune mana peste gura.

       - Iubire nu exagera, spune si se uita putin cam urat la el. Am vrut doar sa vad daca sunteţi bine. Spune cu un zâmbet larg pe fata.

       - Din moment ce nu ai auzit nimic, sa-ti zic, noi ne-am impacat. Zice Jimin si ma ia in braţe.

      - Cine a zis ca ne-am împăcat, spun si ma uit ciudat la el.

       - Yaaa, nu mai face glume de genul asta, ma sperie, spune ele cu un accent ce bebelus.

      - Se pare ca am trei bebeluşi!  Spun ,iar Suga si Corina încep sa rada .

         Au trecut cele doua zile si azi trebuie sa fiu externata. In aceste doua zile doar Corina a stat cu mine, se pare ca Suga si Jimin au treaba ,sunt ocupati cu o melodie noua sau ceva de genul.

               Băieţii au ajuns intr-un final. Suga o tinea pe Blair, Corina pe Jackson si Jimin pe Mark.

             Am urcat in masina si am ajuns  acasa??  Dar nu era casa mea. Ce naiba e asta. Blegul asta a gresit oare adresa?  .

          - Am ajuns acasa, iubirile mele. Spune Jimin si-mi deschide usa sa cobor.

          - Aaaa Jimin??  Tu ai gresit cumva adresa?  Spun si ma uit urat la el.

          - Nu draga mea, aceeasta este noua noastra casa. Aici vom trai impreuna cu toti copii nostri. Spune si il da lui Suga pe Mark.

        - Ce vrei sa zici cu copii ( ma ia ca pe mireasă) noi avem doar doi. Si ce tot faci.?

         -Mai avem mult timp, putem sa mai făcem inca cativa. Spune râzând si ma trece pragul uşii. Asa, acum totul este complet.

      - Uraa, sper sa fie totul bine sora mea, spune Corina si ma ia in brate.

    - Si eu sper, zic si am uit la Jimin cu subinteles.

      - Asa va fi stai calma. Spune si începe sa rada.

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum