A venit si ziua cea mare. Cred ca ori mor eu ori omor pe cineva.
Nu am putut sa dorm toata noaptea si din cauza emotiilor ,ci din cauza minunatului meu viitor sot care mai avea puti si ma sufoca .
Acum ma aflu la micul dejun.
- Buna dimineața!! Spune Jimin vesel si ma saruta pe frunte dupa ce ii saluta pe restul .
- Si cum ati dormit? Întreabă V cu sarcasm.
- Ca un prunc. Zâmbeşte Jimin.
- Vorbeşte numele tau. Spun eu obosita.
-Anelis ,nu ai putu sa dormi din cauza emoţiilor. Rade Corina.
- De unde atatea emotii. Aproape am fost sufocata de viitorul meu sot, care ar fi putut să devină vaduv înainte de căsătorie.
- Ce ai mai facut.? Rad băieţii in cor.
- Nimic, spune el cu o fata de copilas.
- Nimic.( spun eu plictisita) doar s-a prin de mine ca un pui de urs si mai avea puţin si ma omoara.
- Imi pare Rau. Spun el cu botic. Ma ielti! ( accent de bebe ,doamne il ador)
- Stai calm ursulet, nu am murit. Spun eu si il mangai e spate.
- E obişnuită. Adauga Corina.
- Cee? Spun restul in cor.
- Cee? Spune ea repede.. A dormit de multe ori cu mine, de aceea este obişnuită paranoicule.
- Ce repede te-ai speriat, rade Jungkook.
-Normal, nu am nevoie de concurenţă ,spune el bosumflat.- Gata.. Incetati cu tampeniile. Se răsteşte Corina. Haide Anelis ai programare, mananca mai repede.
- Da, din cate stiu eu si tu ai, deci tu de ce lenevesti. Rad eu
- Eu sunt gata, dar tu pleci in pijamale? Spune ea sarcastic.
- Ok merg sa ma schimb. Ai pregătit tu scaunelele de maşina.?
- Da sunt gata. Ma duc sa imbrac copii .
- Stai asa, dar de ce ii mai luati si pe ei.? Pot sa ramana cu noi. Spune V zambaret.
- Dupa data trecuta nu cred, rade Corina.
- Nu mai fi rea,(zic eu amuzata ). Nu ca nu vrem sa-i lasam dar trebuie sa-i pregatim si pe ei V . Deci voi o sa veniti sa ne luaţi de acolo ok. Spun eu zâmbăreaţă si il trag pe Jimin in camera.
- Daca faceti prostii macar mai pe viteza va rog. Rade Corina in urma noastră.
Am ajuns in camera si ma uitam prin dulap.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...