Capitolul 14

1.6K 104 0
                                    

  

   - Te provoc sa...  Dar pana ca minunatul meu cumnat sa termine ce avea de zis, sora mea nu se abtine 😂

  - Am zis eu ca aleg provocare ,nici macar nu ai intrebat .Spune ea sarcastica .( off ce mult seman cu ea 😂😂)

   - Off fie adevar sau provocare? .Intreaba cumnatul pentru ca si-a dat seama ca daca incepe sa se ia in gura cu ea iese in pierdere .😂😂

   - Provocare .(razand)

   -Si atunci de ce m-ai pus sa mai intreb,spune el putin frustrat .

- Ii place sa te enerveze.Adaug eu razand .

   - Sora mea stie bine ,rade ea si bate palma cu mine.

    - Of bine ,te provoc sa raspunzi sincer la o intrebare .
 
   -Ce intrebare ? Spune ea nedumerita .

  - Daca ar fi sa fie un incendiu si sa trebuiasca sa alegi intre mine si prietena ta  pe cine ai salva .?? Intreaba el si toti baietii au o fata gen " asta e una grea ".

   Eu si Corina ne privim  si  zambim ,apoi amandoua am inceput sa radem de nebune .Restul se uitau nedumeriti la noi si Corina ii raspunde .

     - Pe tine ,spune ea in timp ce continua sa rada  .

   - Wow ,spun baietii in cor .

    - Asa de fraieri sunt ,nu s-au prins inca draga mea .

    - Chiar ca nu s-au prins Anelis,ce sa ii faci baietii se dezvolta mental cam greu .

    Am inceput sa radem intr-un asa hal incat baietii cred ca mai aveau putin si sunau la spitalul de nebuni

   - Inca nu v-ati dat seama de ce am inceput sa radem nu? .Intreb eu sarcastica .

  - Fraierilor ,noi doua suntem ca si surorile ,iar Suga a spus prientena de aceea nu a avut niciuna nici o reactie .

   - Daca asta e la voi sa nu reactionati ,imi e frica sa vad contrariul .Sopteste JHope .

  - Daca asta iti doresti se poate aranja ,il privesc eu si Corina cu o privire de puteam sa-l ucidem doar cu ea .😂😂😂😂

   
  Corina a invartit sticla ,iar dupa 5 minute a venit si radul meu .

    - Anelissss ,spune V privind suspicios .Adevar sau provocare ?

  - Adevar .Spun eu cu zambetul pe buze .

   - Hmmn ,este adevarat ca nu vrei sa dormi in camera cu Jimin pentru ca iti e frica sa nu ne faceti un nepotel ? Intreaba el ,insa imi venea sa-i dau o palma de cred ca ar fi fost ultimul lucru pe care ar fi reusit sa-l mai intrebe .

   - Nu ,acum este randul meu .

  Aveam o privire atat de plina de dispret,insa Corina m-a observat si m-a luat de mana .

   - Noi mergem la baie .Spune ea si ma trage de mana .

  - De ce mereu fetele merg la baie impreuna .Intreaba Jungkook nedumerit .

   - Curiosii mor repede ,urla Corina de pe scari .

    Am ajuns in baie ,ea m-a luat in brate ,iar eu in momentul ala am simtit ca nu mai pot sa rezist si am inceput sa plang .

   - Plangi Anelis,plangi ,decarcate .

  - Nu stiu ce sa fac ,spun eu si ma uit in jurul meu de parca as fi pe alta planeta .

   -Nu crezi ca .. Ar trebui sa-i spui. Zice ea cu o privire de mama.

   Mereu face asa ,stiu ca sunt mai mica ca ea dar trebuie ea mereu sa faca pe aia ganditoare .Insa are dreptate .Trebuia sa-i spun lui Jimin ,pentru ca altfel o sa creada ca nu vreau sa fiu cu el .

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum