Am iesit val vartej din toaleta si am mers înapoi in salon.
Nunta a avut loc într-un hotel, pentru a ne putea odihni dupa nunta.
In timp ce invitaţii plecau unul cate unul, eu am baut 2 sticle de J&B si aproape o sticla de tequilla.
Chestia cu înecatul amarului in bautura nu merge.
Mirele si mireasa s-au dus in camera lor ,iar in sala am ramas doar eu si băieții.
Am mers puţin cam clătinată spre ei.(pentru ca tocuri si pentru ca 15 cm).
- Anelis esti bine, striga Jin si ma prinde de brat, pentru ca mai aveam puţin si făceam cunoştinţă cu podeaua.
- Da, sunt bine.. Staţi calmi, zic eu dar inca continui sa ma balansez.
- De ce ai baut atat de mult?, intreaba Jungkook.
Ii ignor intrebarea si il prind pe Jimin de brat.
- Ma ajuti sa merg in camera..
- Aaaa... Sigur, zice si mergem spre lift.
Camera mea era la etajul 15 pentru ca imi placea priveliştea .
Am coborat din lift si am cazut pe jos. Apoi m-a luat in braţe ca pe o miresa si m-a dus in camera.
A intrat si m-a pus cu grija pe pat, apoi a vrut sa plece insa l-am prins de gulerul de la camasa si l-am sarutat.
- Anelis.... Ce tot faci? Spune el confuz. ( ti-a placut.. Nu mai face atat pe durul)
- Ce... Iti place mai mult cum saruta ea, spun după care il imping pe pat si ma pun peste el.
- Ea?? Despre ce vorbesti.
- A zis ca eşti o adevărată bestie... A zis ca nu m-ai iubit... A zis ca imediat după ce ne-am despartit ai plecat le ea... A zis ca de atunci esti mereu atent la ea, atingerile tale ii dau fiori... Zic eu cu lacrimi in ochi.
- Anelis ce tot spui... Eu de cand ne-am despărţit nu am fost cu nimeni. Nu am putut sa privesc pe nimeni cum te-am privit pe tine. Spune si imi sterge lacrimile.
- Mincinosule, urlu dupa care ii dau o palma si il sarut. Tu esti al meu... *il sarut*... doar al meu.
- Doar al tau.. Spune respirând greoi pentru ca sarutul a durat ceva.
Saruturile noatre au devenit mai pasionale. I-am dat sacoul jos, am inceput sa ii desfac naturii de la camasa unul cate unul ,fara sa rup sărutul .
A fost puţin socat de faptele mele insa dupa si-a revenit si a inceput si el sa-mi desfaca usor fermoarul de la rochie.
Camasa am aruncat-o prin camera pe undeva si am coborat cu saruturile pe gat, după pe abdomen ,pana am ajuns la curea dupa care am facut cale intoarsa.
I-am lasat niste semne pe corp niste semne de toata frumusetea, nu prea cred eu ca o sa treaca cu una cu doua, dar nici el nu s-a lasat mai prejoc,pe gat si pe umeri nu mai puteai vedea loc ne inrosit.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
Fiksi PenggemarAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...