Capitolul 9

2.1K 123 14
                                    

  
Ajung la baie si imi pregatesc cada. In timp ce se umple ma mai uit in oglinda sa rad si eu puţin de prorpia persoana.

- Off Anelis, in halul asta ai ajuns. Wow ,iar vorbesc singura.

Stau eu si imi dau pastele jos din par, dupa imi dau seama ca eu am tricoul lui Jimin pe mine si ca hainele mele au ramas acolo.

- Bravo cap de tabla, ai fi putut sa te schimbi acolo, baiatul ti-a si spus dar noooo, tu trebuia sa mergi asa sa rada pana si soferul de taxi de tine. .

*Ring*
-Aloo! Da cine e?  (Intreb nedumerita)

-Iubire ai ajuns?

-Da, Jimin?

-Da?

-De ce nu mi-ai adus aminte ca eu aveam hainele la tine in camera. 🙈

-Am incercat dar erai atat de suparata, incat nu m-ai auzit. Spune el amuzat.

-Imi cer scuze, nu trebuia sa fac asta. Doar ca am fost puţin rusinata ca ma vezi asa. 🙊🙉🙈

-Stai calma ,eu te iubesc si asa incapatanata si plina de paste cum esti. (Amuzat)

-Si eu pe tine asa lenes cun esti, spun eu razand .Acum eu intru sa fac baie.

-Ok..  Hei vrei sa iesim in seara asta in oras? Spune puţin timid.

-La o întâlnire?  Intreb eu curioasa.

-Da..  Vin sa te iau la 7 ,te iubesc si acum inchid pana nu imi spui nu, paa!!

-Dar..

*Sfrasitul conversaţiei *

Intru in cada ,fac o baie cu multă spuma, pentru a ma relaxa si ma gandesc ce norocoasa sunt ca am un iubit asa nebunatic ca el.

Merg in camera mea si ma indrept spre dulap sa vad cu ce sa ma imbrac. Ca oricare alta fata incep sa urlu ca nu am cu ce sa ma imbrac.

-Mamiii!!  Urlu eu de mai am puţin si plang.

- Da, draga mea ce s-a intamplat?  (Nedumerita)

-Nu am cu ce sa ma imbrac!!  Spun eu  suparata.

-Cum sa nu ai??  Mai mult de jumatate din dulapul tau este plina de haine care inca au pretul pe ele.

-Da dar nu am o tinuta adecvata. (Bosumflata) 

-Dar unde vrei sa mergi, te mariti si nu stiam. Spune mama amuzata de situatia mea penibila.

-Nu ,doar ca... 

-Doar ca ,este prima ta intalnire cu Jimin, il placi mult si ai emotii.Adauga mama.

-Mama tu asculti pe la usi. Spun eu amuzata.
-Nuu!! (Pe un ton sarcastic)

Pana la urma imi pun un top visiniu, o fusta  alba cu dantela neagra puţin mai sus de genunci si o pereche de botine negre decupate .

  Incep sa-mi aplic machiajul, iar aprope cand sunt gata suna soneria.

-OMG ,trebuie sa-l salvez de mama, spun in timp ce alerg pe scari.

-Bunaa!! Spune Jimin, in timp ce ma vede si ridica dintr-o spranceana semn ca ii place ceea ce vede.

-Usor draga mea ca nu l-am mancat!  Spune mama razand cu un buchet de trandafiri albi in mana.

-Frumoase flori .Sunt pentru mine ? Intreb eu nedumerita.

-Nu, ginerele meu mi le-a luat mie. spune mama in timp ce Jimin zambeste la auzul acestor vorbe.

-Haide vino, nu pot sa te las singur cu mama aici, spun in timp ce-l iau de mana si il duc in camera mea.

Cand intram imi dau seama ca toata camera este plina cu haine.

-Scuze de deranj. Spune eu rusinata.

-Nu este nimic.. Iti faceai curăţenie in dulap. Intreaba el puţin amuzat de situatie.

-Sincera sa fiu..  Am fost puţin cam emotionata de prima noastra intalnire asa ca nu am stiut cu ce sa ma imbrac. (Rusinata)

-Stai calma si eu am fost emoţionat, de fiecare data cand ma imbracam cu ceva ma duceam la baieti si ei imi tot spuneau ca e bine, doar ca sa scape de mine. (Razand) 

-Pai iubitul meu arata bine in orice, spun eu in timp ce ma apropi si il sarut pe obraz.

-Si iubita mea nu ramane niciodata mai prejos. Spune el in timp ce se uita la mine si este puţin rusinat.

  Ma dau cu un ruj rosu mat, ies din baie, imi iau geanta ,il iau pe Jimin de mana si dau sa plec.

-Arati minunat dar parca lipseste ceva?!...

-A da am uitat sa-mi pun lantul. Ametita de mine.

-Stai ! Spune in timp ce scoate o cutiuta albastra sin buzunar.

- Ce este asta?🙈🐒

-Deschide si ai sa vezi. Imi sopteste el la ureche de parc ar fi un secret de stat.

Deschid cutiuta si vad un lantisor auriu cu pietricele  cu un pandantiv in forma de semnul infinitului.

-Este superb!  Spun eu si rămân fara cuvinte.

-Haide, sa te ajut sa-l pui.

Imi pune lantisorul la gat ,iar apoi ma sarut si eu ma simt cea mai fericita persoana de pe planeta.

- Acest lantisor are doau semnificatii.

-Doua?  Care sunt?  Intreb eu confuza.

-Acest semn arata cat de mult te iubesc eu pe tine ,nu pot exprima in cuvinte ceea ce simt si arata perioada de timp pe care noi o vom petrece de acum inainte impreuna iubire  mea.

Spune el in timp ce-mi mangaie parul si eu stau , il privesc, in timp ce o lacrima isi face apariţia si se scurge pe obrazul meu.

-Jimin, te iubesc!  Spun eu in timp ce ma simt intr-un vis.

- Si eu te iubesc ,draga mea!  Spune si ma saruta.

  -Iubire..  

Cam atat pentru acest capitol va pup!!  💕💕💞💓🎄🎄🐈

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum