-Stiti ceva ?
- Stim tot. Zambeste malefic V.
-Nu stiu ce sa cred! 😟
-De ce? Ce s-a intamplat? Intreaba RM.
-Nu vedeti cum se comporta cu mine, ma urăşte! 😰
-Eşti tare prost pentru varsta ta. Spune Kooki.
-Cred ca tie nu ti-a priit cu binele.! Se rasteste Jimin.
-Esti atat de orb, nu vezi ca ea e moarta dupa tine. Adauga Jin.°Jimin°
De dimineata...
-Anelis, trezirea!! Sriga mama.
- Mama este sambata de ce m-ai trezit inainte de 13:00 ? 😴💤
-A sunat diriginta ta!!
-Ce am mai facut?! Spun eu adormita.
-Astazi trebuie sa mergeti sa repetati dansurile! A spus sa il suni si pe iubitul tau.
-Ce iubit mami ai inebunit? Spun eu nervoasa.
-Pe Jimin, dar imi place sa interpretez. Spune ea amuzata.
-Mama esti cumva scriitoare? Intreb eu suparata.
-Ar fi o idee buna. Rade ea.-Dar eu de unde sa am numarul fenomenului ala? 😒
-Deci recunosti ca e un fenomen de baiat? 😏
-Nu!! Mami!! 😅
Merg sa ma pregatesc, imi fac un dus ,iar apoi imi pun o pereche de colanti negri, un tricou larg pe umar si o pereche de adidasi albi.
Ajung acasa la sora mea.
-Corinaaa!!! Urlu intrand la ea in camera.
-Ce vrei de la viata mea, la ora asta ! Se rasteste ea in timp ce are capul sub patura.
-Haide trebuie sa merg la repetitii pentru concurs ,la scoala. Spun in timp ce o zgaltai.
-Si eu cu ce sunt de vina!! 😡
-Trebuie sa merg sa-l iau de acasa pe minunatul meu partener, pentru ca nu am numarul lui .-Si eu ce legatura am?
-Bine atunci ii spun lu'Suga ca nu ai putut sa te trezesti. 😂
- A stai ca nu e bine sa mergi singura, asteapta ,ma pregatesc imediat. Spune in timp ce fuge la baie.
- Off iubirea e mare. 😂
-Te aud!! Urla ea din baie.Minunata mea sora, isi pune niste blugi rupti, o camasa legată in talie si o pereche de tenesi negri.
Mergem in timp ce mai povestim de una de alta, ii povestesc cum, cumnatul m-a tradat in fata aluia si ea nu mai poate de ras.
-Of dragul de el. Si eu as fi reactionat la fel!!.
-Vai !voi sunteţi suflete pereche, zic eu sarcastica.
-Stiu nu!? 😊
-Cine esti tu si ce ai facut cu sora mea! (RAZAND)
-Ha,ha foarte amuzant!-Am ajuns !! Spun eu usurata .
-Wow deci aici locuiesc ! Spune Corina,uimita.
- Nu te mai holba e doar o casa .. O casa foarte mare .
- Daca spui tu ..😏Sun la sonerie ,in timp ce Corina,se mai uita prin prejur.Usa ne este deschisa de catre Jin.
- Hei !buna fetelor cu ce vant pe la noi ?
- Trebuie sa il iau pe Jimin si sa mergem la scoala sa incepem repetitiile .Ii spun eu bosumflata .
- A pai el inca doarme ,mergi la el ,doar ii sti camere.
- Ok !
-Suga unde este ? Intreaba Corina .
-El e in camera lui canta la pian !
-Aaa ce frumos ! Pot merge la el in camera .
-Sigur e prima usa de la etaj ,o sa il auzi oricum ..
-Ok multumesc !Intru la Jimin in camera si il vad cum doarme. Doamne e atat de dragut, imi e mila sa il scol.
- Haide printeso, gata somnul scoalate! Strig eu de cred ca s-a auzit in toata casa.
-Ce, ce se intampla, e cutremur! Sare el din pat ca si ars.
- Nu si pune ceva pe tine! Spun eu dupa ce observ ca e doar in boxeri.
- Vad ca nu ai putut sa rezisti si ai venit sa ma vezi si in weekend. 😏
-Nu fi prost! Domna diriginta a sunat si a spus sa mergem sa repetam dansurile.
- A ! Dar mai avem timp si daca tot suntem aici.. Tie nu iti este cald. (Ridica din spranceana cu o privire perversa)
-Ba da dragule si inca foarte tare. Spun eu in timp ce ma apropi mai mult de el si cade in pat ,iar eu ma pun peste el.
Ma apropi incet, buzele noastre aproape se lipesc, ii simt respiratia calda in fata.
- Haide nu mai fa pe prostul si mergi si îmbracate .Spun in timp ce ma ridic repede de pe el.
- Off cat de rea esti ai stricat momentul. Bine!! (Mergând spre baie bosumflat ) .
In timp ce tembelul isi face rutina eu merg sa vad ce face cuplul minune. Deschid usa incet si ii vad pe Corina si Suga dormind in timp ce se tin de mana.
- Ooo ce dragut .Asta merita o poza. ( soptind) .
Ies din camera incet, fara sa ii trezesc si merg la baieti.
- Ce fac baietii mei? 😄
- Bine tu? Spun toti cu gura plina de cereale.
-Mai incet sa nu va inecati. Eu si maimuta mergem la antrenament, Corina si Suga au adormit sus sa nu cumva sa faceti zgomot sa-i treziti.- Da sa traiti! Spun toti in cor amuzati.
Maimuta e gata si mergem spre scoala.Acolo ii gasim pe colegii noştri care se pare ca ne asteptau...
-Ne pare Rau de intarziere! Spune Jimin in soapta.
- Nu e nimic luati loc copii.
Profesoara ne explica ceea ce trebuie sa facem. Doau perechi vor imparti o sala.Si fiecare "cuplu " trebuie sa traga un biletel cu melodia pe care trebuie sa realizeze coregrafia.
Noua ne-a picat "Dirty Laundry-Blackbears".
Intram ficare in sala lui si incepem sa repetam. Eram impreuna cu o pereche care era formata din doi boboci. Fata aia nu isi mai lua ochii de pe Jimin. Pur si simplu il termina din privire.
-Scuze dar vrei sa facem schimb. Ii spun fetei pe un ton rastit, in timp ce Jimin parea suparat si partenerul fetei parea foarte fericit pentru ca l-a calcat pe bietul baiat pe picioare de nu cred ca mai poate sa stea pe ele.
- Chiar vrei! Spune ea uimita gata sa se arunce peste Jimin.
- Asculta fetita mai bine ai fi atenta sa nu ii mai rupi baiatului picioarele si mai puţin la partenerul meu!. 😡
- Esti cumva geloasa ?spune ea pe un ton superior. Oricum si partenerul tau e cu ochii doar la mine.
-Asta in visele tale mai asta mica!! El tot dansul a fost cu ochii in decolteul meu, nici nu cred ca a vazut ca arati ca o disperata !spun eu rastita.
-Ai observat. Spune Jimin, rusinat in timp ce se inroseste.
-Spune mai bine ca vrei sa fie al tau si nu sti ce sa mai faci. Ha si eu sunt aia disperata! Spune ea sarcastic.
-Nici macar nu am nevoie de el, poti sa il iei, ti-l fac cadou. Spun asta in timp ce il imping pe Jimin catre fata.
Cam atat pentru acest capitol imi cer scuze ca nu am mai postat de mult dar asta e clasa a XII-cea isi spune cuvantul. 😘😍💋
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...