Am ajuns la casa pe care ai mei o au aici si ne-am împărţit. Doi cate doi, am plecat in camerele noastre.
-Jimin?? Unde este bagajul tau. Spun eu si ma uit prin camera.
- Cred ca l-au luat băieţi, ma întorc imediat .
- Haiii !urla Corina si intra in camera. Ce mai stai, haide sa-ti cautam rochia.
- Asa de repede! Vreau sa dorm. Spun si ma trântesc in pat.
Corina ma trage de picioare si cad pe joc.
- Auuu, Urechia!
- Ce-i dai atata importantă, oricum nu asculti nicioadata. Rade ea.
- Bine ,ma schimb si vin.
- Sa nu intarzi! Urla ea.
Mi-am pus o rochita împletită, o pereche de adidasi .
- L-am gasit. Striga Jimin si intra in cameră cu bagajul.
- Foarte bine, eu iti iau maşina, am iesit paaa!! Spun şi dau sa ies dar ma prinde de mana.
- Unde crezi tu ca mergi?
- Aa, sa-mi caut rochie de mireasa... Pe ultima sută de metri. Zic eu apăsat.
- Aaa, vreau si eu sa vin. Spune el ca un copilasi.
- Nici gând, daca vezi mireasa înainte de căsătorie in rochie aduce ghinion.
- Nu-i corect, se plange el.
- Tu si restul veti ramane cu copii. Te iubesc pa. Spun dupa care il pup pe frunte si ies din camera.
Dupa ce am ajuns împreună cu,Corina la atelierul de rochii al unei vechi prietene am gasit rochia perfecta, iar Corina a inceput sa urle cand a vazut o rochie de mireasa neagra si sa se ia de mine cum ca la nunta ei am trimis-o in alb.
- Denis, multumim mult. Te astept la nuntă. Spun eu si imi iau la revedera.
Ajunse acasa am rămâne soc. Baietii nu erau in stare sa aiba grija de un copil dar mai ales de 3 .
- Ce naiba faceţi!! Urlu eu si Corina la unison. Omorati copii.
- Nu e vina noastra nu se opresc din plans. Spune V si o leagana pe Blair.
Junkook il tinea pe Mark, iar JHope ,Rapmon si Jin încercau sa-i facă fata lui Jackson .
-Unde e Suga!!
- Unde e Jimin.!! Urlam noi.
- Au plecat sa-i caute lui Jimin constum. Spun JHope.
Am sa-l omor. Am schimbat copii in timp ca Corina le pregatea laptele.
Doar sa pun mana pe aia doi ca am sai omor.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...