-Iubire?? ...spun eu cu o voce ragusita de mai am puţin si plang.-Da draga mea!! Nu plange. Imi spune el si ma strange in brate.
- Haide sa mergem pana nu plang si ma tare si o sa arat ca un zombi dupa apocalipsa. (Razand)
-Esti cel mai simpatic zombi. Rade si imi da un pupic pe frunte.
Imi iau la revedere de la mama si mergem catre masina lui Jimin.
-Nu stiam ca ai masina ,sau ca ai carnet, sau ca sti sa conduci . (Uimita)
-Nu stiu. Spune el in timp ce vrea sa para serios.
-Ce?? Eu vreau sa cobor. Spun eu si incerc sa deschid usa care este blocata.
-Stai calma daca nu aveam carnet sau nu stiam sa conduc nu te puneam in pericol. Spune el in timp ca isi pune centura.
Imi pun si eu centura cu o groaza de ne imaginat. De parca viata mea ar depinde de ea si chiar asa este. 😂
Jimin porneste masina si eu incep sa ma incordez.Nu stiam cum conduce si nici nu prea vroiam sa ma risc. Conduce incet pana ajungem pe sosea dupa "Dumnezeu cu mila ".
-Jimin poti sa conduci mai incet ? Intreb eu in timp ca sunt lipita de scaun din cauza vitezei.
-Stai calma aproape am ajuns .Spune el zambind .
-Sper ca nu mergi pe principiul cu "limita este cerul " nu .😂
-Nu inca 😂😂
-Ce ?? Spun eu in timp ce mai am putin si dau cu capul de parbriz atunci can opreste masina .
Ajingem intr-un parc de distracti.Imi deschide usa ,ma ia de mana si mergem sa ne plimbam putin prin prejur .
Mancam inghetata ,ne tinem de mana ,mi-a castigat chiar si un ursulet cam cat mine de mare .
-Haide sa urcam in roata .Imi spune Jimin ,in timp ce pot citi etuziastmul lui de copil in ochisorii aia ai lui ca doi nasturei .
-Dar mie imi este frica de inaltime.Spun eu si il strang de mana atunci cand ma uit la roata gigantica din fata mea .
-Nu iti fie frica, o sa fiu langa tine ,nu o sa patesti nimic. Spune el in timp ce ma priveste adanc in ochi si imi zambeste bland.
-Dupa tura cu masina nu stiu ce sa cred. (Razand)
-Hei nu fi rea, spune si ma ia pe umar in timp ce incep sa ma zbat.
-Jimin vrei sa ma pui jos te rog.
-Nu pentru ca ai fost rea. Spune el crezand ca imi da o lectie.
-Bine atunci stai sa strig mai tare sa atrag atentia sa se uite si cealalta jumatate de baieti la fundul meu ca poate nu l-au vazut toti .Spun si incerc sa imi trag fusta cat sa nu se vada nimic .
Jimin ma pune jos si isi cere scuze cu o fata de catelusi de ar trebui sa fi de piatra sa-l refuzi .
-Nu e nimic mai bosumflatule, stiu ca nu iti place ca ceva sa nu iasa cum vrei tu. (zambind)
Dupa ce ma las înduplecată, ma apropi de Jimin, il strang de mana si ii soptesc :
-Promiti ca nu ai sa-mi dai drumul. +privire de catelus 😂-Niciodată nu am sa te las, iti promit. Spune in timp ce ma ia in brate.
Stam la coda dupa care urcam in roata ,ma tine in brate si eu stau cu fata imi pieptul lui pentru ca nu pot sa ma uit in jos.
-Inca iti e frica. Spune el amuzat .
-Mie,nooo.. Doar ca imi place parfumul tau. Spune eu incercad sa respir si sa ma calmez.
-Stai calma totul va fi bine. Spune el in timp ce imi mangaie parul.
Cand ajungem in varf pentru a doua oara, fix cand am spus ca ma calmez se aude un zgomot puternic si roata se opreste.
Omul de jos striga la noi sa fimi calmi, pentru ca este o mica defectiune si ca totul o sa fie bine ,iar eu incep sa urlu la Jimin ca m-a mintit cand a spus ca totul va fi bine.
-Stai calma a zis, totul o sa fie bine a zis. Ti se pare ca este bine ,spun eu panicata.
-Haide asta este un prilej, asa o sa avem timp sa discutăm si sa ne cunoastem mai bine .(Zambind)
Reuseste sa ma calmeze ( nu stiu cum) imi pun capul pe pieptul lui, el imi pangaie parul si incepem sa discutam si sa ne cunoastem mai bine.
Am stat acolo cam o ora si jumatate, insa nu imi pasa, eram împrună cu cel le care il iubesc si totul era forte frumos. Chiar daca se lasase puţin frig, in bratele lui Jimin era cald si comfortabil .
Pana la urma am reusit sa coboram iar apoi pentru ca se facuse tarziu, Jimin m-a dus acasa, iar de data asta a condus mai incet.
In fata casei mele :
-Imi pare rau pentru ca te-ai speriat. Spune el cu privirea in jos.
Ii indrept privirea spre mine, ii zambesc, il sarut si ii spun:
-Cu tine langa mine pot trece peste orice teama.
-Si cu tine alaturi, atunci cand ma saruti, cand imi zambesti sau chiar cand stai pur si simplu langa mine stiu ca pot trece peste orice obstacol. Doar tu sa nu imi dai drumul.
Cu o lacrima pe obraz, il strang de mana si ii spun :
- Nu iti voi da drumul pana tu nu imi vei cere asta. Spun asta si incerc sa zambesc.-Anelis, asta nu se va intampla. Spune asta in timp ca imi sterge lacrima de pe obraz .Sti de ce?
-De ce?
-Pentru ca te iubesc! ..
- Si eu te iubesc, dar acum trebuie sa plec pentru ca sunt sigura ca mama ne priveste prin vizorul de la usa si moare de mandrie. (Amuzata)
-Atunci sa fie si mai mandra. Spune asta si ma saruta.
Intru in casa si dau de mama.
-De ce nu te-ai culcat?? Intreb eu desi stiu deja răspunsul.
-Am coborat sa iau un pahar cu apa. Incercand s-o intoarca.
- A da si ai dormit in hainele de la munca.. Draguta minciuna mama (razand)
- Cum a decurs intalnirea?? Intreaba ea desi vazuse mai devreme raspunsul.
-A fost super! Spun eu in timp ce urc la mine in camera si ma arung in pat.
*mesaj*
"Am uitat sa-ti spun noapte buna prințesa mea!! Ne vedem maine. "Zambesc , ma schimb si ma pun la somn.
Cam atat pentru acesc capitol va pup 😘😘😘😍😍💋💝🇰🇷💞
💞💝💯
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...