Am ajuns la Corina, eu am coborat din masina pentru a le lasa putina intimitate ...
Dupa ce a coborat si ea, am mers la magazinul de lanaga casa ei si ne-am luat tot ceea ce este necesar pentru o noapte ca intre fete. (Ciocolata, suc, cipsuri si multe alte chestii de rontait.)
Am intrat in casa si m-am aruncat direct pe canapea cu o perna peste fata.- Sa nu ma trezesti daca nu arde sau daca nu e o chestie de viata si de moarte. Spun eu cam infundat din cauza pernei pe care o aveam pe fata.
-Nu mai fi asa un copil si haide sa ne schimbam si sa discutam, am vazut ca esti putin tensionata, daca povestesti o sa te descarci.(imi zambeste ea).
- Din moment ce esti sora mea cred ca sti deja ce am. Rad eu dupa ce imi arunc perna de pe fata.- Normal, haide mai întâi sa ne dam hainele astea jos si pantofii ,pentru ca astia ma omoara.
Am ras si am urmat o pana la etaj . M-am imbracat intr-o pereche de pijamale cu buline ,albastre, iar Corina avea o pereche de pijamale negre ("culoare"ei preferată).
Am facut doua cani de cappucino ,am luat ciocolata ,ne-am asezat pe canapea si am inceput.
- Tu de ce esti trista mai exact, sa nu-mi zici ca esti geloasta. Spune ea ca sa ma ia peste picior 😂
- Nu (cu o privire trista.)...imi e frica .
- De ce? .. Draga mea ,nu este ceva de care sa-ti faci griji (spune si ma ia in brate )
- Dar ai auzit ce au zis baietii ... A fost cu o multime de fete dupa ea .. Doar pentru a o uita pe ea.. Daca sunt si eu una dintre ele .
- Inceteaza sa te comporti ca o proasta !! Doar tu mi-ai povestit ce a zis el de tine cand se certa cu aia .
- Poate ca ai dreptate !
- Mereu am !! Rade ea .
- Dar nu vreau sa-l pierd .(Cu o lacrima pe obraz ).Sti doar ca nu mai vreau sa fiu folosita .
- Jimin nu e asa ... Si in orice caz daca este sa fie ceva rau sti doar ca eu voi fi mereu alaturi de tine .
-Te iubesc sis (❤💗💙💗💙💋💋)
- Si eu !!! 😘😍😍 (chiar am fost socata ca a răspuns, nu prea le are ea cu dulcegariile 😂😂)
-Si sti ce mai stiu sigur ?? Spun putin amuzata .
- Ce ?- Doar daca are tupeu sa ma faca sa sufar ,sora mea o sa se ocupe de el . (Razand)
- Cu siguranta !O spune cu privire specifica Corina ( nu pot sa o explic este o combinatie intre toate sentimentele existente 😂😂😂)
*Jimin*
- Jimin ce ai patit? Ma intreaba Rapmon.
- Nu am nimic.. Spun fortand un zambet.
Nu sunt bine, nu stiu de ce m-a ignorat . Oare ce am facut. Of femeile ...cand crezi ca ai inteles ceva dai de altceva.
Suga intra pe usa, isi arunca cheile de la masina pe masa de cafea si se arunca pe canapea langa mine.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...