Ziua urmatoare :
M-am trezit din cauza razelor de soare ce si-au facut aparitia pe cerul albastru umbrit doar de doi trei norisori.
Privesc in jurul meu si vad ca sunt in bratele lui Jimin,zambesc in timp ca ma uit la chipul lui angeli si la cat de dragut e atunci cand doarme.
- Iti place atat de mult sa ma privesti, imi spune el zambind cu ochii inca inchisi.
- Buna dimineata!! Ii spun eu si ii dau un pupic pe obraz.
Atunci cand a simtit atingera buzelor mele m-a strans mai tare in brate, s-a uitat la mine si mi-a zambit duios.
- Buna dimineata si tie iubire!
- Ai dormit bine? Spun eu in timp ce-l privesc inca putin adormita.
- A fost cel mai bun somn din lume! Imi zambeste el .
-Ma bucur.
- Tu esti bine!? Nu mai ai gandurile alea negative nu?
- Nu stai linistit! Ii zambesc eu.
-Ok atunci haide aici! Spune si ma strange mai tare la pieptul lui.
- Jimin, haide !! Ai promis ca o sa mergem sa ma schimb si sa-mi iau ghiozdanul. Zic eu in timp ce fac botic.
- Off, nu vreau sa-ti dau drumul dar fie.. Doar am promis.
Am mers sa ma schimb in hainele le care Jin le spălase. In 5 minute am fost gata amandoi ,am urcat in masina si am plecat.
La semafor Jimin, m-a luat din mana si mi-a zambit frumos.. Insa eu eram puţin aeriana.. Nici nu stiu la ce naibi ma mai gandeam.
-La ce te gandesti? Ma intreaba el, puţin cam suspicios.
- La nimic, spun eu nonsalanta.
- Daca spui tu, zic si parcheaza masina in fata casei mele.
- Vrei sa intri? 😐
- Nu, stai calma. Mergi ,o sa te astept aici .spune el puţin cam trist cred.
Nu pot sa cred ca s-a suparat.. Ma rog de aseara de la jocul ala tampit imi tot aduc aminte chestii din trecutul meu si nu îmi place asta. Nu mai simt nimic pentru fostul mei prieten, pe Jimin il iubesc ,dar trecutul readus la viata nu mi-a picat prea bine .
Intru ,o salut pe mama apoi fug in camera mea sa ma schimb .Imi pun o pereche de blugi albastri taiati in genunchi ,o bluza alba larga cu dantela si o pereche de adidasi albi ,imi fac geanta si plec repede spre masina pentru a nu il face pe iubitul meu sa astepte prea mult .
- Sunt gata ,spun eu zambind in timp ce-mi pun centura .
- Ok ,zice el fara nici macar o expresie faciala .
-Jimin ,stiu ca esti suparat.
- Nu sunt, nu ai inca incredere in mine cat sa-mi spui toate gândurile tale, este in regula. Cu timpul o sa fie bine, spune el fortand un zambet.
- Eu am încredere deplina in tine, asta sa nu o uiti si nu te mai forta sa zambesti daca nu simti asta. Spun eu putin suparata si plictisită de subiect.
Am ajuns la scoala, am coborat si l-am luat pe Jimin de mana ,iar el la vederea gestului meu a zambit si de data asta se vedea ca nu este de fatada.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...