Capitolul 11 😊

1.7K 113 17
                                    

Dorm linistita, pana cand o raza nesuferita de soare isi face aparitia pe fata ma care ma indeamna sa ma trezesc si observ ca e ora 11:30 .

Sar din pat ca si arsa si incep sa urlu ca am intarziat ,nu stiu cu ce sa ma imbrac si alerg ca bezmetica de colo, colo.

Merg repede la parter si dau peste mama si încep sa ma impacienteze.

-Buna dimineaţă ,scumpa mea cum ai dormit bine? Imi zambeste ea.

-Mami nu avem timp de zambete, o sa intrazi la scoala si o sa primesc absente, oricum am destule. Ultima parte o spun mai incet sperand sa nu ma auda scumpa mea mamica.

-Stai calma draga mea, vrei sa mergi la scoala si duminica. Spune mama razand de mine.

-Aaa, e duminica? Atunci scoala ma cand o sa fie gata cine, spun eu lenesa si ma indrept spre dormitor.

-Ce spuneai de absente? Intreaba mama inainte sa plec.

-Aa ce somn îmi e, mai bine nu ma mai trezi la cina cred ca o sa hibernez, spun in timp ce alerg pe scari inapoi in camera cu viteza luminii.

Ajung in camera si ma trantesc in pat, imi pun castile in urechi si incerc sa dorm insa telefonul meu bazaie semn ca am primit un mesaj.

*Anelis ,nu stiu cum sa-ti spun , Jimin a avut un mic accident, abia ce am venit de la spital. Daca ar afla ca ti-am spus mar ucide ,dar am zis ca trebuie sa sti. -Rapmon *

Ceee! Dobitocul, nu e in stare sa aiba grija de el. Off oare o fi bine. (Mai bine ai merge sa verifici decât sa stai sa te plangi atat si sa urli). Bine gandit constiinta, nu esti nesuferita tot timpul. (Mersi, stai ce? )

Imi pun o pereche de blugi negri cu talie înaltă, o bluzita pana in buric care merge bine la pantalonii cu talie inalta albastra, o pereche de conversi albi si lantisorul de la Jimin.

-Mami eu plec. Ii spun in timp ce ii dau un pupic pe obraz.

-Parca ai spus ca vei hiberna. Adauga ea razand.

- Nu pot, dobitocul a avut un mic accident si acum merg sa vad daca e bine.

-O saracul meu ginere, bine mergi si ai grija de el.

- Pa mami!!

-Paa!!

Merg din ce in ce mai repede, pana incep sa si alerg. Într-un final ajung la casa baietilor.

Bat la usa in timp ce-mi trag si eu puţin sufletul.

- Oo hei Alenis, ai venit?! Spune V in timp ce ma privea cam ciudat.

- Nu ,nu am ajuns, sunt inca pe drum. Spun eu ironica. Pot sa intru???.

- Aaa da scuze, intra. Spune si ma pofteste înăuntru .

Intru si dau de ceilalti baieti.

- Buna Anelis, spune Jhope in timp ce ma imbratiseaza.

- Buna, Jimin e bine? ( ingrijorata)

- A da stai calma e in camera lui ,se odihnesti.spune Suga.

- Dar ce a patit?

- A cazut de pe scari ! Adauga Kooki repede in timp ce restul il priveau foarte urat.

- Am înţeles ,eu ma duc sa-l vad. Spun in timp ce merg spre scari.

•RapMon•

- Woow frate mai bine spunei ca a fost lovit de avion. Spun eu in timp ce il privesc pe Jungkook urat.

- Nu fi rău, m-am panicat!! Spune el cu ochi de catelusi.

- Daca afla ca am mintit si ca asta este jocul lui Jimin, o sa ne taie pe toti bucatele si ne da la pesti!! Adauga Suga, impacientat.

-Eu zic sa ne ascundem, spune V.

- Buna idee, aduga JH.

- Nu fiti prosti, spune Jin. Dor nu o sa ne omoare, nu?

Ne uitam fiecare la fiecare, apoi toti se imprastie pe unde apuca .

°Rapmon°



Intru incet in camera lui Jimin, pentru a nu-l trezi.

   Cum intru in camera, imi sare in ochi una dintre culorile pe care el le foloseste la pictat, un rosu sangeriu atat de frumos dar cam lichid de parca ar fi sange adevarat.

   Ma pun pe marginea patului, ma uit la el si incep sa ii mangai parul.

- Off, mai ametitule, de ce nu ai tu grija de tine sau macar sa ai si tu grija pe unde calci. Soptesc eu.

    
   

    Jimin se ridica brusc, ma trage langa el ,ma tine strans in brate si pune patura peste amandoi.

  -Yaa ce tot faci, spun eu suparata.

  - Iubita mea si-a facut griji pentru mine, oy, oy, oy. Spune el cu o voce  de copilasi.

  - Dobitocule, te-ai prefăcut??  Sti macar cate griji mi-am facut?!. Spun in timp ce ma zbat sa ies din stramtoarea lui.

  -Imi pare rau ca te-am speriat, dar mi se facuse dor de tine! Adauga cu un zambet de bebe .

  -Si nu puteai sa suni, sau sa vi tu sa ma vezi, ca un om normal.

    - Atunci unde ar mai  fi fost distractia?  Spune el razand.

   'Ditractie, stai sa vezi tu ' imi spun eu in minte.

    - Adica, faptul ca eu mi-am facut griji pentru tine este ditractiv?Spun in timp ce ma pun in sezut si niste lacrimi dramatice isi fac aparitia.

  - Off, nu am vrut sa te fac sa plangi, spune el in timp ce se agata de talia mea fiind inca sub patura.

  - Prea tarziu ! Spun eu cu mainile la ochi "plangand" ,alergand catre trepte si fara sa-si dea el sema am insfacat tubul de rosu sangeriu de pe  masuta de desen.

    Deschid puţin capacelul tubului il pun dupa ureche si cand sa ajung la ultimele 5-6 trepte Jimin abia apuca sa iasa din camera, iar eu atunci cand il vad ma prefac ca ma impiedic si ma rostogolesc pe trepte.
  

   Ajung la baza scarilor , cad cu capul fix pe partea cu tubul ,ma apas pe el si acesta se imprastie peste tot dand un aspect de balta de sange in jurul capului meu.

  Jimin vine la mine,incepe ma zgaltaie ,imi striga numele si incerca sa vada daca sunt conştientă.

  La auzul urletelor lui ,toti baietii se aduna in jur fiind si ei foarte speriati.

   









Hihi!! Răzbunare!!!  Sper ca va placut acesc capitol, stiu ca nu am mai postat de ceva vreme!!  Va pup!!  😘😘😍💋💋🎊🎊🎉💟

Un Nou Inceput 💞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum