Am ajuns in casa si fiecare s-a pus la locul lui. Masa era plina de feluri si feluri de mancaruri si dulciuri diferite .
- O doamnelor v-aţi întrecut pe voi insiva. Spune zambaret tatal lui Jimin.
- Nu te uita la mine dragule, fetele mele au facut tot. Spune mama soacra.
. - Soţiile noastre sunt tare pricepute nu-i asa Suga. Spune Jimin si il loveste pe acesta cu cotul.
- Da ,cele mai pricepute. Adauga el.
- Da desi ai prefera sa-ti gateasca altcineva. Ma scuzati eu ma duc sa vad ce fac copii. Spune Corina si se ridica de la masa, iar Suga merge repede dupa ea.
- Offff, macar de s-ar impaca. Spun eu puţin bosumflata.
- Stai calma iubire, totul va fi bine, adauga Jimin si imi saruta mana.
Corina *
Am întrat in camera in care cei trei ingerasi dormeau, insa Suga a venit dupa mine.
- Ce vrei? Intreb eu plictisită.
- Vreau sa vorbim, spune el si se aseaza langa mine.
- Daca nu ai de gând să-mi zici clar si raspicat ce înseamnă toate pozele alea ,sa nu te mai obosesti sa vorbesti.
- Iubire, nu inteleg de ce te afecteaza pe tine asta, doar este o relaţie trecuta. Nu are nici o importantă pentru mine.
- Tu esti tâmpit si nu vrei sa intelegi, ori este un talent natural. Spune direct de ce mai erau pozele alea acolo, pentru ca daca nu eu o iau pe Blair si plecam.
-Ce ?? Unde sa plecaţi!? Adauga Suga surprins.-Haide zi odată, ca nu mai stau sa ma rog de tine. Spun eu deja plictisită de situatie.
- Asculta, eu sincer...
- Sincer ce?? Nu mai o lungi atat spune direct ceea ce ai de zis .
- Eu nu m-am despărţisem de ea inainte sa vin in România si sa te întâlnesc pe tine si nu stiam cum ai sa reactionezi daca auzi asta. Dar sa sti ca eu pe tine te iubesc, nu s-a schimbat nimic.
- Ba da s-au schimbat multe. Adica se pare ca sotul meu este un mincinos, se pare ca nu a avut încredere in mine sa-mi zica toate astea de aproape doi ani si se pare ca sa casatorit cu mine desi tehnic vorbind era cu alta. Spun si ma ridic furioasă de pe canapea.
- Iubire stai..(ma prinde de mana ) . Spune el dar acesta este singurul lucru pe care mai apuca sa-l zica deoarece in secunda doi se trezeste cu o palma.
Pe obrazul lui a rămân imprimată palma mea.
- Sa nu te mai atingi de mine de acum înainte. Tu vrei sa zici acum ca relaţia noastră a fost clădită pe o minciuna. Spun eu nervoasă.
-Nu, tot ceea ce simt eu pentru tine este real, nu au existat minciuni de cand te-am intalnit.
- Cum o cheama? Spune !! Nu mai sta si te uita ca un bou la mine, crezi ca daca stau si aștept aici sa raspunzi întineresc cumva.
CITEȘTI
Un Nou Inceput 💞
FanfictionAnelis e o fata obisnuita care nu acorda prea multa atentie baietilor din jurul ei, asta pana cand un baiat dintr, o gasca nou venita in liceul ei incepe usor, usor sa intre in inima impietrita a fetei.. Oare aceasta poveste va avea un final ferici...