Evet arkadaşlar bir duyuru bölümünde daha birlikteyiz. Son zamanlarda kendimi tamamen Ko-Haru'yu yazmaya verdim. Bunun için her gün toplu bölümler yayınlıyorum. Bölümlerin şans eseri 5-4-3 diye geriye doğru gitmesi benim hesapladığım birşey değil ve merak etmeyin sonunda bir süpriz falan olmayacak. Kurgu şu son üç günde bir hayli ilerledi. Bugün kü bölümlerle birlikte dört gün içinde 15 bölüm paylaşmış olacağım.
Buradan bir kez daha tekrar etmek isterim ki bölümlerde olan yazım yanlışları en kısa sürede düzeltilecektir.
Ayrıca şu an ki hesaplamalarıma göre ( bölüm sayısı x kelime sayısı yani 33x2000 ) toplam 66000 kelime yazmışım. Herhangi bir romanın bir sayfasında ortalama 150 kelime bulunuyor. Yazdığım 66000 kelimeye göre toplam 440 sayfalık yazı yazmışım.
Yani şu an ki haliyle elimizde neredeyse bitmiş olan bir roman var. Bu kitapla ilgili aldığım çok olumlu tepkiler üzerine bu kitabı bir yayın evi ile anlaşarak bastırma kararı aldım. Tabi ki bu göründüğü kadar kolay bir iş değil. Yapılması gereken bir çok şey var. Yinede bir şekilde bu kitabı bastırmayı çok istiyorum. Kitabın şu an ki hali yazım yanlışları ve hatalı yerlerle dolu. Fakat bunları en kısa zamanda halledeceğim.
Tüm bu sebeplerden ötürü Ko-Haru'nun birinci kitabına 40. Bölümde final vereceğim ve ikinci kitaba devam edeceğim. Bu kitap en az üç kitaplık bir seri şeklinde olacak. İlk kitap final verdikten sonra kitabı bastırmak için harekete geçeceğim.
Aynı zamanda ikinci kitabı yine bu platformdan yayınlamaya devam edeceğim.
Kitabı bastırdığım için yeni bölüm gelmeyecek mi gibi bir düşünceniz olmasın. Ben bu kitabı çıkar amaçlı bastırmayı düşünmüyorum. Kitabı bastırma sebebim benim yazdığım bir eserin daha çok insana ulaşmasını sağlamak. Herşeyden önce o eseri kütüphaneme koymak.
Yarın bir gün arkamda yazdığım bir eser bırakabilmek amacı ile bu kitabı bastırmayı istiyorum. Bunun için kitap bastırıldıktan sonra bölüm yayınlanmaması gibi birşey söz konusu değildir. Kitabı sevenlerin alacağını ümit ediyorum. Yinede dediğim gibi ne zaman bastırabileceğimi bilmiyorum. Fakat bu işin peşini bırakmamakta kararlıyım. Sizlere sormak istediğim bir soru var.
Sizce ikinci kitap buradan mı devam etsin yoksa ikinci bir kitap olarak mı yayınlayayım.
Bu sorunun cevabını vereceğinizi ümit ediyorum. Bayramdan sonra toplu bölüm atma maratonuna kaldığım yerden devam edeceğim. Evet bu attığım üç bölüm şimdilik atılan son toplu bölümdür. Bayramdan sonra kaldığı yerden devam edecektir.
Birinci kitabın finalini en az dört bin kelime olarak yazmayı düşünüyorum. Tabi ki bu sayı daha da artabilir. Ayrıca tekrar hepinize bu kitabı yazmaya başladığımdan beri bana verdiğiniz destek için teşekkür ederim. Bu kurguyu yazarken başta çekincelerim vardı. İnsanların beğenip beğenmeyeceğinden emin değildim. Fakat ilk bölümden beri sizlerin ilgisi ve desteği sayesinde bu seriyi yazmaya devam ettim.
Bilmeyenleriniz için söyleyeyim ki herhangi bir yazarlık geçmişim yok. Yazdığım en uzun metin edebiyat dersinde ki kompozisyonlardır.
Arada bir şiir yazmışlığım vardır. Şu an için yazmıyorum. Bu kitap için hergün uğraşıyorum. Sabah kalkar kalkmaz bilgisayarın başına geçip yazmaya başlıyorum. Öğlenleri yemeğimi bile bilgisayarın başında yiyorum. Gece on iki ile bire kadar yazı yazıp sonra da aklımda ki kurgu ile uyuyorum. Yani şu an ki yaşamım tamamen bu hikayenin üzerine endeksli.
Bunları yazmamın sebebi sizlere verdiğim değeri bilmenizi sağlamak.
Evet profesyonel bir yazar değilim. Bu işe başlayalı çok kısa bir süre oldu. Hatta bu yolun başlarında bir çok hata yaptım. Fakat sizlerin sayesinde gün geçtikçe daha iyi yazmaya başladım. Hepinizin yorumları benim için ayrı bir yere sahip. Bir çok yorumu defalarca okumuşluğum vardır. Hatta okuduğum yorumlara sıklıkla güldüğüm için insanların anlamsız bakışları ile karşılaştığım olur.
İnanın bana vote atmanız benim için hiç önemli değil. Aynı şekilde beni takip etmenizde öyle. Sizler bu hikayeyi okudukça Haru'nun bir anlamda benim fantastik dünyamda yaşadıkça bu bana mutluluk veriyor. Bugün kitabın bu noktaya gelmesinin sebebi tamamen sizlersiniz.
Genelde bu kadar uzun şeylerden çok çabuk sıkılırım. Fakat sizler sayesinde bu kitabı her geçen gün daha iyi şekilde yazmaya başladım.
Yarın birgün bu kitap yayımlandığı zaman kitapta sadece benim değil sizlerinde emeği olacak. Biliyorum, duyuru bölümlerini okumak sıkıcı olabiliyor. Fakat kendimi bunları yazmak zorunda hissettim. Bu arada final bölümünün ithafını yorumlarda firsti alan kişiye yapmayacağım. Benim için oldukça önemli bir yere sahip olan kişiye bu ithafı yapacağım. Final bölümünde görürsünüz artık :)
Birinci kitabın bitmesine çok az zamanın kaldığı şu günlerde hepinize bu zamana kadar bu kitapla birşeyler katabildiysem ne mutlu bana...
Yazarınız: Muhammet Hasan CENĞAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ko-Haru
FantasyHer bölüm 2000 kelimedir. Light Novel türünde yazdığım üçüncü hikayemdir. Bilinen bütün evrenlerin yöneticisi olan Ko Hanedanı'nın genç prensi Haru on sekizinci yaş gününde Kutsal Güç Testi'ne girer. Test sonucuna göre Ko Hanedanı'nda uygun bir...