İlk Dönüm Noktası 100.000 Okunma

4.3K 385 116
                                    

Evet arkadaşlar bu sefer lafı fazla uzatmadan oldukça kısa bir duyuru yapacağım. Bir çoğunuzun bildiği gibi Ko-Haru şu an 85 bin dolaylarında okunmaya sahip. Başlangıçta bu kadar büyük bir okunmayı hayal bile edemezdim. Fakat baştada dediğim gibi sayılar benim için önemsiz şeyler. Benim asıl önemsediğim şey çok kısa bir sürede Haru'ya bu kadar değer vermeniz.

Sizlerden gelen güzel yorumlar beni sürekli olarak daha fazlasını yapmaya motive ediyor.

Bunun için belirlediğim ilk bönüm noktasını yani 100.000 okunmaya ulaştığımızda sizlere oldukça güzel bir sürprizim olacak. Buradan detaylı olarak belirtmek isterim ki bu duyuru kesinlikle okunma oranını arttırmak için yapılmamıştır.

Ben elbet bir gün bu hikayenin sizler sayesinde iyi bir yerlere geleceğine inanıyorum. Benim için 100.000 sadece bir sayı olsada sizlerin bu hikayeye ne kadar değer verdiğinizin bir göstergesidir. Bende sizlere ne kadar değer verdiğimi göstermek için dönüm noktası için özel olarak yazılmış bir bölüm paylaşacağım. Bitti mi? Bitmedi ( Bal reklamına gönderme yapıyorum :D )

Ayrıca dönüm noktasına ulaştığım günden itibaren beş gün boyunca günde bir değil iki bölüm birden yayınlayacağım.

Gittikçe büyüyen bir aile olmamızı ancak bu şekilde kutlayabileceğimi düşündüm. Birlikte bir çok dönüm noktasını aşmamızı temenni eder ve kısa dememe rağmen biraz uzun tuttuğum bu duyuru bölümü için affınıza sığınırım :)

Yazarınız: Muhammet Hasan CENĞAR

Ko-HaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin