Birinci Kitap ( Sürgün ) Bölüm 14 - Antik Malzemeler

9.1K 830 53
                                    

Bu bölüm yorumlarda firsti alan kişiye ithaf edilmiştir.

( Bölüm 14 - Antik Malzemeler )

Haru kaynak canavarı avlama eğitimini tamamladığı için doğu kampına döndü. Daha sonra özel işlerini halletmek için doğu kampının müdüründen izin alarak kamptan ayrılmıştı. Kamptan ayrılmadan önce bir turuncu yıldız olan rütbesini iki turuncu yıldıza çıkarmışlardı. Haru rütbe olarak hala istediği noktadan çok uzak olsada artık çaylak olmaktan kurtulmuştu.

Kamptan ayrılınca Yaokai Şehri'nden ayrılamayacağı için içinde bulunduğu dördüncü halkanın çarşısını dolaştı.

Kendisi için yapacağı silahta kullanacağı materyalleri şimdiden hesaplamıştı. Bütün sorunu bu materyalleri bulup bulamamaktan geçiyordu. Öncelikle ilk işi beş yüz enerji kristalini saklayarak geri kalan üç yüz yirmi sekiz enerji kristalini çarşıda satmış ve karşılığında para almıştı.

Bu para sayesinde ihtiyacı olan malzemelerin bir kısmını alabilirdi. Yaokai Şehri'nde bulabildiği en kaliteli çelik levhalardan on tane almıştı. Ona kalsa kılıcını güçlü bir göktaşı ile yıldız özünden yapardı. Fakat bu gezegende bunlara ulaşması mümkün değildi. Bunun için daha iyisini yapana kadar bu silahla idare etmek zorunda kalacaktı. Çelik levhaları aldıktan sonra şehrin en iyi demircisini buldu.

Elinde ki torba torba altın sayesinde demirciyi bir günlüğüne demir atölyesini kendisine kiralamaya ikna etmişti.

Gerekli malzemelerin hepsini bulur bulmaz bunu yapacaktı. Şu an üzerinde bulunduğu gezegenin özünü kullanabilirdi. Tabi ki bunun için gezegenin merkezine bir şekilde ulaşması gerekiyordu. Normalde gezegen özü çıkarmak için gelişmiş sondalar kullanılırdı.

Fakat bu gezegende ki ilkellik göz önüne alınırsa sondaya en yakın olan şey en fazla bir kaç metre öteden genelde su çekmek için kullanılan tulumbalardı. Hal böyle olunca enerji kristallerini ve tekniğini kullanarak gezegenin merkezine kadar bir delik açması gerekiyordu. Fakat bu düşündüğünden daha zor ve tehlikeli olacaktı. Yapacağı eylemin vereceği zararları bilsede bunu yapmak zorundaydı.

Ne kadar az alırsa alsın gezegenin güç dengesini azaltacağı bir gerçekti. Fakat silahı için o gezegen özüne ihtiyacı vardı. Çünkü o öz sayesinde silahı hiç bir darbeden ve büyüden hasar alarak kırılmayacaktı. Hemen tekniğini kullanarak yerde ufak bir delik açmaya başladı.

En fazla beş santimlik bir delik işini görürdü. Çünkü güç özü sıvı olarak çıkarılır enerjisini kaybetmemesi için birşeyin içine konurdu.

Haru yaklaşık üç yüz elli enerji kristali harcadıktan ve dokuz gün geçirdikten sonra bu beş santimlik deliği gezegenin merkezine kadar ulaştırmayı başarmıştı. Aslında yaptığı şey çok basitti. Oluşturduğu bir metrelik güç kürelerini beş santimlik yüzlerce küreye bölerek arka arkaya delikten içeri gönderiyordu. Delikten sürekli olarak güç gönderdiği için deliğin içine giren güç geri çıkamıyor ve sürekli ileri doğru sıkışıyordu. Bu şekilde delik gittikçe genişliyordu. Haru gezegen özüne ulaşınca tekniği sayesinde onu yukarı doğru çekmeye başladı.

Güç küreleri kendinden uzaklaştıkça odaklanması zor olsada dişini sıkmış ve gezegen özünü ele geçirmeyi başarmıştı.

Bu gezegen özünü mecburen yanında ki en büyük enerji kristalinin içine koymuştu. Bu şekilde üç tane içi gezegen özü ile dolu olan enerji kristali vardı. Aslında bu gezegen özü çok güçlü bir sıcaklık ve ışık yayan lavlardan oluşuyordu.

Ko-HaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin