Üçüncü Kitap ( İntikam Yolunda ) Bölüm 15 - Savaş Temelleri

2.9K 243 6
                                    

Bu bölüm yorumlarda firsti alan kişiye ithaf edilmiştir.

( Bölüm 15 - Savaş Temelleri )


Haru Qashy ile aralarında anlaşılan ittifaktan sonra Cherie'nin yapay zekasına bazı emirler vermişti. Bu emirler sonucunda Cherie'nin içinde ki bütün beta gemileri otomatik pilot kontrolünde parçalanmaya yüz tutmuş uzay gemilerine doğru gitmişti. Sylon'lar Vyonger Titanı gemilerinden işlerine yarayacak her türlü parçayı ve donanımı yanlarına alarak beta gemilerine binmeye başlamışlardı.

Bu sayede on bin Sylon Cherie'ye yerleşmiş oldu. Tabi ki bu durumun Cherie üzerinde en ufak bir etkisi yoktu.

Bir milyon kişi taşıma kapasitesine sahip Cherie için on bin kişi çok önemsiz bir rakamdı. Sylon'lar Cherie'yi gördükten sonra uzun süre şaşkınlıklarından kurtulamamışlardı. Vyonger Titanı adı verdikleri en gelişmiş gemileri Cherie'nin yanında oyuncak gibi kalıyordu.

Haru ve Qashy aralarında anlaşarak bir kıdem sistemi oluşturmuşlardı. Haru'nun sağladığı şartlar altında Qashy bütün Sylon'lar adına Haru'dan emir almayı kabul etmişti. Haru onlara Cherie'nin sistemlerini tanıttıktan sonra kendi yeteneklerine göre Cherie içinde bazı görevler vermişti. Sonuçta bu Sylon'ların savaşmak için en ufak bir teçhizata sahip olmadıklarının bilinmesi gerekiyordu.

Haru Qashy ile anlaşarak bin beta gemisi için savaş pilotu ayarlamıştı. Bu sayede artık her şeyi Cherie ile kontrol etmek zorunda kalmayacaktı.

Asuka insanlardan farklı olan Sylon'lara karşı aşırı bir ilgiye sahipti. Bunun için sürekli olarak Sylon'ların yanında geziyordu. Onlarla birlikte yemek yiyip onlarla birlikte çalışıyordu. Asuka ilk kez yabancı bir ırk ile karşılaştığı için bu ilgisi normaldi.

Fakat Sylon askerleri için oldukça bezdirici bir durumdaydı. Asuka her Sylon'nun ayrı ayrı hayat hikayesini soruyor ve yaşadıkları gezegenler ve galaksiler hakkında bilgi topluyordu. Qashy ise ilginç bir şekilde Asuka'nın soru yağmurlarına en uzun süre dayanabilen Sylon'du. Asuka'yı kendi kızı gibi gördüğü için bazen saatlerce ona hikayeler anlatıyordu. Belli etmesede Haru'da bu durumdan memnundu.

Uzun süre yaşadıkları yalnızlıktan sonra Haru kızı için endişelenmeye başlamıştı. Neyse ki şimdi içi rahattı.

Başlangıçta ona yanına gizlice geldiği için kızmayı düşünsede bu düşüncesinden vazgeçmişti. Sonuçta o kendi kızıydı. Haliyle böyle şeyleri yapması normaldi. Hem Asuka'nın kodu olmasa şu an içinde bulunduğu durumda olması mümkün olmazdı.

Aksine Ko hapishanesinde sonsuz bir işkence çekmeye mahkum olurdu. Bunun için ona kızmaktan vazgeçmişti. Haru Cherie'ye geldikten sonra elde ettiği bütün sürücüleri ve bilgileri Cherie'nin yapay zekasına yüklemişti. Qashy'den aldığı bilgilerde buna eklenince artık içinde bulundukları evrenin geniş bir haritasına sahiplerdi. Bu sayede başıboş gezmekten kurtulmuş oluyorlardı.

Haru Qashy ile biraz bilgi alışverişi yaptıktan sonra ileriye dönük planlarını değiştirmek zorunda kalmıştı.

Başlangıçta insanların yardımı ile bir ordu oluşturmayı düşünsede daha sonra bundan hem kızı hemde karısı için güvenli bir dünya oluşturmak adına vazgeçmişti. Bu yüzden Sylon'lardan ordu oluşturma fikri fazlasıyla cazipti.


Qashy Haru'ya Sylon'ların bilincini geri kazandıran aşıdan bahsedince Haru'nun aklına bir çok yeni fikir gelmişti. Sağlam bir temel oluşturmak istediği için bu aşıları kullanarak daha çok Sylon'u kendi tarafında çekmek zorundaydı. Bu evrenin hemen hemen her noktasında Byzahar Uzay konfederasyonu'nun sattığı milyonlarca Sylon vardı. Bu Sylon'lar bilinci olmayan bir robot gibi oldukları için fazlasıyla rağbet görüyordu.

Ko-HaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin