Bölüm 24- Aşkın Değiştirdi Beni

11 1 0
                                    

Cevdet:

Tabiki de arabamda bir oksijen tüpü vardı. Neden mi? Çünkü aslında Tunç'un evine gideceğiz diye düşünmüştüm ve orayı yakmak için yanıma bazı malzemeler almıştım. Oksijen lazımdı eğer bir yangından kurtulmak istiyorsanız!
Şuanda neye nasip neye kısmet olayı yaşamış bulunmaktayım. En son suyun üstüne çıktığımda aşağıda bulunan Tunç'un Büşra'yı kurtarma çabasını izlemiştim. Yazık!
Hemen plana devam etmeliydim. 13 dakika gecikmiştim. Funda beni kimbilir kaç defa aramıştı ama suya girdiğimiz için telefonum bozulmuştu. Araba mı? Umrumda değildi. İkisini öldürmüştüm. Burak, Büşra ve Tunç öldü! Mira benim karım olacak, Mustafa ve Lara, onlar zordu. Fakat Funda gibi zeki bir kadın her şeyi halledebilirdi.
Umarım Tunç son anda Büşra'yı da kendini de kurtaracak bir hamle yapmamıştır. Hemen bir taksiye atlayıp depoda indirmesini söyledim. Mira içerde olmalıydı. Kapıyı çaldığımda açan kişi benim güzeller güzeli Mira'mdı. Ağlıyor taklidi yaparken acaba oyuncu mu olsaydım diye düşünmedim değil!
"Tunç, Tunç. Mira... Onu Funda pisinden kurtardım. Özcan'ı öldürdük birlikte. Sonra Tunç'la kaza yaptık. Arabada sıkıştılar. Onları çekmek için çok uğraştım.."
"Onları?"
"Büşra ve Tunç."
Mira bana sımsıkı sarıldı. Nedense hemen kanmıştı safım, olsun o bu olayda kilit noktaydı.
"Ben değiştim Mira, aşkın değiştirdi beni."
----
  ÇOOOOOK KISA BİR BÖLÜM OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA ÇEŞMEDEYİM VE HEMEN KISA YAZABİLDİM ANCA BİRAZ MERAKTA KALIN DİMİ AMA😂😂
     

 Kardeşler Birbirlerini Korurlar! (KİTAP OLDU!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin