17

8.1K 602 275
                                    

"Dečki, idem ja!" obavijestila sam ih i otvorila ulazna vrata. "Vidimo se sutra!"

"Britt čekaj!" Adrian je uletio u hodnik i pošao prema meni. Stala sam, držeći ruku na kvaki i upitno ga gledajući. "Sad mi je trener javio da sutra dečki idu u Sjevernu Karolinu gdje će se natjecati protiv drugih timova pa ne moraš doći. Ostaju do utorka."

"Ali Luke još ima longetu", namrštila sam se. "I u utorak ju ide skidati."

Adrian se nasmiješio. "Pa dobro, ići će neki drugi put. Joj, ne brini pa neće mu se ništa dogoditi."

Uzdahnula sam i kimnula glavom. "U redu. Onda se vidimo...?"

"Sutra navečer", namignuo je, a zatim objasnio kad je shvatio da mi ništa nije jasno: "Jer dolaziš na moj nastup i očekujem te u prvom redu."

"Ali-"

"Nema ali. Ti si moj groupie i želim da si tamo. Jasno?"

Preokrenula sam očima. Cijeli dan me zove groupie i postaje malo dosadan s tim nazivom. "U redu. Kad i gdje?"

"U osam i dvadeset budi spremna, dolazimo po tebe. U kombiju", dodao je sav važan i isprsio se.

"Dobro, vidimo se", nasmiješila sam se i izašla iz kuće.

"Adios", mahnuo je i zatvorio ulazna vrata.

* * *

"Britt!" Amber je viknula. "Ne možeš to obući!"

"Ali-"

"Meg", okrenula se prema njoj, "jel tako da ne može?"

Meg, koja je sjedila na krevetu i jela gumene bombone, kimnula je glavom. Amber je uzela laptop i ponijela ga sa sobom te sjela pored nje. Nazvala sam ih preko Skypea kako bi mi pomogle pronaći nešto što bih mogla obući jer, sudeći po Amber, moj ukus za odjeću je katastrofalan.

"Imaš li neke poderane traperice?" Meg je upitala.

Poderane traperice... naravno da ne! Koja je poanta traperica ako su poderane?

"Ne", namršteno sam odvratila.

"Što?!" - "Kako nemaš!?"

Vrisnule su u glas i nagnule se prema naprijed. Preokrenula sam očima. "Pa eto tako, nemam."

"Ne mogu vjerovati da nema poderane traperice. Ti?" Amber je okrenula glavu prema Meg koja je odmahnula svojom i uperila pogled u mene.

"O jebote, nemam poderane traperice, aj me sad ubijte", prasnula sam na njih. Mrzim kad tako reagiraju kad nemam nešto što danas svi nose. Jednostavno nemam potrebu za takvim trapericama i to je to. Današnje društvo postavlja previsoke standarde koje svi pokušavaju pratiti; neki uspješno, neki malo manje uspješno.

Moja poanta je da je u današnje vrijeme rijetko tko originalan.

Amber je izgledala jako uvrijeđeno pa se nisam šokirala kad mi je rekla da si sama pronađem odjeću i prekinula poziv. Ugasila sam laptop i okrenula se prema ormaru.

Kao da mi treba njihova pomoć. Nisam nesposobna da si pronađem nešto za obući... radila sam to posljednjih nekoliko godina i super mi je išlo.

Naposljetku sam uzela obične crne čitave traperice i čisto crnu majicu budući da mi se ništa drugo nije sviđalo. Majica je pripadala jednom mom bivšem 'dečku' ako ga tako mogu nazvati budući da smo hodali dva mjeseca pa mi je bila dosta široka, ali to mi nije smetalo. Na noge sam obula Vansice, stavila malo parfema, prošla prstima kroz kosu i u osam i devetnaest bila gotova.

Babysitting My Crush's BrotherWhere stories live. Discover now