25

6.7K 582 193
                                    

A D R I A N

"Koliko dugo moram nositi longetu?" uzdahnuo sam zureći u longetu na nozi na kojoj su mi se već potpisali Ben, Luke i Evan. Doktor je stajao kraj kreveta i nešto opet piskarao u karton, ali nakon mog pitanja je podigao pogled i prebacio pažnju na mene.

"Dva mjeseca", odvratio je. "Otprilike", dodao nakon što je kratko razmislio. "Ali ne brini, bit će sve u redu s tobom."

"Dobro", rastreseno sam odvratio i naslonio se nazad na jastuke.

Nevjerojatno je kako sve može krenuti skroz nizbrdo u samo jednoj noći. Prvo, saznao sam da je Diamond trudna i da je to dijete možda moje, a možda i nije. Drugo, Britt je nestala. Treće, završio sam u bolnici. Četvrto, prošlo je pet prokletih dana od one noći. Tko zna gdje je Britt. Tko zna s kime je. Nedostaje mi. Tako mi prokleto nedostaje i sve što se dogodilo je moja krivica.

"Opet taj izraz lica", Benov glas me trgnuo iz razmišljanja. Tiho je zatvorio vrata kako ne bi probudio Jaxona, dječaka koji je ležao sa mnom u sobi, - prebacili su me jučer s intenzivne na dječji odjel - i prišao krevetu.

"Koji?" upitao sam.

Osmjehnuo se, privukao stolicu i zavalio se u nju. "Onaj koji govori 'za sve sam ja kriv i ne zaslužujem živjeti'", preokrenuo je očima. "Nije tvoja krivica, znaš to?"

Spustio sam pogled s njega na svoje ruke pune cjevčica i uzdahnuo. Kroz ova tri dana što sam budan, stanje mi se navodno brzo poboljšava - tako je rekao doktor - pa me više nije boljelo u plućima kad bih uzdahnuo. Međutim, imao sam osjećaj da bih mogao eksplodirati ako samo malo dublje uzdahnem i nekako sam znao da to nije bio zdravstveni problem.

"Nemoj se samosažalijevati", rekao je odlučno. "Slušaj, pronaći ćemo ju, u redu? Obećavam ti da ćemo pronaći Britt. Sam ću, ako treba. Tražit ću ju pa makar svisnuo!"

Blago sam se osmjehnuo iako mi nije bilo do toga. Taman kad sam mu htio odgovoriti, vrata sobe su se otvorila. Znate onaj osjećaj kad se ulogirate na Facebook i vidite da imate zahtjev za prijateljstvo pa onda svi sretni stisnete očekujući da će tamo biti profil osobe koja vam se sviđa, ali to bude cura kojoj ste posudili marker pod matematikom? To se, u slučaju da niste znali, zove razočaranje i tako sam se ja osjećao kad sam ugledao Diamond. Ne znam zašto sam očekivao Britt, ali jesam.

"Što hoćeš?" Ben je grubo upitao i naglo ustao tako da je stolica zaškripala po podu, a Jaxon se trgnuo i pogledao oko sebe.

"Došla sam vidjeti Adriana", rekla je. Zvučala je preuzbuđeno za moj ukus.

"Adrian u posjete prima samo prijatelje i obitelj", Ben je ispalio kao iz topa i odmjerio ju izraza lica kao da je najodvratnija stvar na svijetu. "Ti nisi nijedno."

Gledao sam kako se Diamondine smeđe oči pune suzama i iako je jedan dio mene želio da ode u suzama, drugi dio je znao da si nikad ne bih oprostio da ju samo tako ispalim. "Ben... u redu je."

Diamond se zahvalno zavalila na stolicu i uhvatila me za ruku koju je trenutak kasnije poljubila. "Tako si mi nedostajao", šapnula je. "Nisu mi dopustili da te vidim... to me ubijalo."

Ben iza nje je frknuo. Uputio sam mu upozoravajući pogled i sa zadovoljstvom gledao kako mu se pali lampica. Kimnuo je glavom i otišao do Jaxonovog kreveta, sjeo te započeo tihi razgovor s njime. Kako volim kad je samo jedan pogled dovoljan da shvati što planiram, a uz malo sreće, taj plan će upaliti.

"Bila sam danas na ultrazvuku", rekla je i izvadila slike iz torbe te mi ih pružila. "Ne vidi se baš najbolje, ali pogledaj..." prst je stavila na ono što je pretpostavljam dijete i široko se nasmiješila. "To malo stvorenje je plod naše ljubavi."

Plod pičke materine, pomislio sam u sebi, međutim nisam ništa rekao. Ben se zakašljao. "Diamond ja... ne znam na koji više način da ti kažem ovo, ali to dijete nije moje."

"Naravno da je tvoje, ne pričaj budalaštine!" odmahnula je rukom. "Već sam razmišljala o imenima. Ako bude žensko nazvala bih ju Mae, ako bude muško nazvala bih ju Roger, ali sve se možemo dogovoriti, ima još se..."

"Diamond", prekinuo sam ju, "to dijete nije moje. Ja volim Britt", trgnula se na spomen njenog imena, "i nikad ju ne bih mogao prevariti. Bio sam pijan, da, ali jednostavno znam da se nismo seksali."

"A gdje je Britt sada?" prasnula je. "Završio si u bolnici, a nije te nijednom došla posjetiti."

"Ajde ne seri", Ben je prasnuo na nju i tako naglo skočio sa stolice da se prevrnula i pala, a Jaxon ga je uplašeno pogledao.

"Ben, molim te!" uzviknuo sam. Posljednje što mi je sad trebalo bilo je da se Diamond pokupi i ode. Ben je namjestio stolicu i sjeo na nju, prekriživši ruke preko prsa. Podsjećao je na malo dijete kad mu se ukrade lizalica.

"Slušaj Diamond, ja sam uvjeren da, tko god je otac tog djeteta, će se on super brinuti i o tebi i o Mae ili Rogeru, ali ja stvarno nemam nikakve veze s vama. Volim Britt i Britt voli mene. Posvađali smo se, ne znam gdje je. Želio bih ju pronaći kako bih joj se ispričao. Molim te... ako znaš-"

"Anthony", odjednom je rekla. Pa naravno, trebao sam znati. "On je otac." Opa, ovo nisam očekivao. Pogledala me očiju punih suza i naslonila glavu na moju ruku koju je i dalje držala u svojima. "Sve je bila njegova ideja", šapnula je. Ben je ustao sa stolice, ali sam ga pogledom upozorio da se ne približava. "Opsjednut je njome, ima kuću izvan grada koja je oblijepljena slikama koje je fotošopirao. Odveo ju je tamo. Kad sam mu rekla da sam trudna, smislio je taj plan da ti slažem da je dijete tvoje jer je znao da će Britt saznati za to. Pričala je s mojom najboljom prijateljicom te večeri, ona joj je i rekla da nam se približi, tako je i načula sve i pobjegla od tebe... ja... oprosti mi, molim te..."

Posegnula je za torbicom. Namršteno sam gledao kako iz nje vadi pištolj, ali u idućem trenutku joj ga je Ben izbio iz ruke i bacio zajedno s torbicom kroz prozor. "Uspaničio sam se!" rekao je kad je uhvatio moj pogled. "Idem po doktora."

Ostaviti Jaxona i mene nasamo s Diamond je bila loša ideja pogotovo zato što Jaxon također ima slomljenu nogu i nije ju nikako mogao zaustaviti - kao ni ja - kad se popela na okvir prozora.

"Diamond!" gotovo sam vrištao od panike ignorirajući bolove u cijelom tijelu dok sam polako ustajao s kreveta. "Diamond nemoj! Nije vrijedno toga, zaboga. Daj pogledaj... pogledaj Jaxona, pa prestravljen je. Voljela si djecu, oduvijek si voljela djecu! Misli na Mae ili Rogera! Diamond!"

Uhvatio sam ju za ruku i natjerao d se okrene prema meni. Lice joj je bilo mokro od suza. "Nemoj. Poslušaj me. Nije vrijedno."

Taman kad sam pomislio da će skočiti, polako je sišla s prozora i prišla Jaxonu koji je također plakao. Sklupčala se pored njega i rasplakala se skroz na skroz dok smo se nas dvojica zbunjeno promatrali.

Ben, dva doktora i nekoliko medicinskih sestara su uletjeli u sobu. Teškom mukom sam sjeo na krevet, a posljednje čega se sjećam bili su uzvici mog imena i neopisiva bol u cijelom tijelu.

Babysitting My Crush's BrotherWhere stories live. Discover now