"Misliš li da će ljudi doći?" upitala me Meg, zabrinuto pogledavši prema satu iznad šanka. Prošlo je nešto manje od mjesec dana otkako je kupila lokal i napokon ga je, nakon puno uređivanja i preuređivanja, odlučila otvoriti.
"Da", rekla sam. "Naravno." To tehnički nisam znala jer mi nije dopustila da odem vidjeti koliko ljudi vani čeka da uđe. Možemo se samo nadati da se neće razočarati.
Meg, ne ljudi.
"Jel' sve spremno?" upitala je Adriana kad je vidjela da nam prilazi. Uvukla sam zrak kroz zube jer je izgledao vraški dobro u crnim trapericama, bijeloj košulji i svilenoj, tamno rozoj leptir-mašni. O bože. Nije mi dobro.
"Zvučnik je pao Benu na nogu pa su ga dečki odvezli u bolnicu", rekao je. Čak bih i ja povjerovala jer je zvučao mrtav ozbiljan, ali mi je nakon tih riječi jedva primjetno namignuo.
Meg je raširila oči od šoka, izgledajući kao da će se svakog trena onesvijestiti. "Z-zbilja?" jedva je rekla.
Adrian je prasnuo u smijeh i lagano ju lupio po ramenu. "Opusti se, Meg, nije mu ništa. Sve je na svom mjestu, čekamo osam."
"Budalo, ne radi mi to!" viknula je na njega, ali se trenutak kasnije i ona nasmiješila. Bilo mi je drago što ju je uspio malo oraspoložiti jer je cijeli dan bila živčana i vikala na sve, a to Meg Finnick nikako ne pristaje.
"Vani ne da ima rulje..." Amber je uzdahnula kad je zatvorila ulazna vrata i naslonila se na njih. "Jedva sam se provukla."
"Ajme meni", Meg se počela hladiti dlanom. "Ajme meni. Ajme meni..."
Amber me upitno pogledala na što sam oblikovala usnicama 'nervoza', a onda ju je odvukla do šanka, otvorila bocu votke i dala joj da malo popije.
"Dođi", Adrian mi je šapnuo i povukao me prema malo tamnijem dijelu. Odmjerio me, oblizao usnice i poljubio me. "Jako si mi zgodna", dahnuo je.
Nacerila sam se i prebacila kosu preko ramena. Nosila sam usku crnu haljinu bez naramenica i crne cipele s nešto višom petom i mogu vam reći da sam se osjećala poprilično samopouzdano. S Adrianom pored sebe i ovom haljinom, tko ne bi?
"Nisi ni ti loš", rekla sam i krenula ga poljubiti, međutim prekinuli su nas.
"Clark!" Ben je viknuo. Odmaknuli smo se jedno od drugog, Adrian vidno naživciran, ja na rubu smijeha. "Hajde, vrijeme je."
"Sretno!" Lupila sam ga po guzici kad je prolazio pored mene jer jednostavno nisam mogla odoljeti. Pogledao me preko ramena, vragolasto se nacerio i popeo se na binu, a ja sam se pridružila Amber, gurajući se među ruljom koja je došla.
"Tako sam ponosna na nju", Amber je rekla gledajući Meg kako se penje na binu i najavljuje Kurje oko. "Ne mogu ti ni opisati."
"Znam", uzdahnula sam. "I ja sam. Jako."
Pružila mi je piće pa smo nazdravile za našu smeđokosu prijateljicu koja nam se taman bila približavala. "Joj, tako sam sretna što ima toliko ljudi", strovalila se na stolicu pored mene. "Ne mogu vam opisati koliko sam sretna."
"Isplatilo se, ha?" Amber ju je nasmiješeno pogledala, a Meg je uz široki osmijeh kimnula glavom.
"Itekako", rekla je.
Nakon što je pjesma završila, dečki su sišli s pozornice, a Meg otišla najaviti drugi bend. Iskreno, nisam ni znala da u Denveru ima toliko bendova, ali zahvaljujući maloj Evanovoj pomoći, uspjeli smo ih skoro sve nagovoriti da sviraju večeras.
Dečki su si naručili pića i nazdravili odlično odrađenoj svirci nakon čega su sve iskapili i otišli svaki na svoju stranu. Taman sam bila otvorila usta kako bih nešto rekla Adrianu, ali sam ih naglo zatvorila kad sam ugledala Diamond kako nam se nesigurno približava.
YOU ARE READING
Babysitting My Crush's Brother
Teen FictionBritt Weber trebaju novci. Mjesečna plaća njezine majke ne može pokriti sve troškove, stoga Britt odlazi na razgovor za posao na koji ju je prijavila njezina najbolja prijateljica. Kad joj vrata otvori Adrian Clark, njezina dugogodišnja simpatija, i...