23

6.9K 602 231
                                    

A D R I A N


"Hej, jesi li negdje vidio Britt?" upitao sam Keitha koji je stajao za šankom i pričao s nekom plavušom. Isprva sam mislio da je to bila moja Britt, ali nažalost nije.

Pogledao me i odmahnuo glavom. "Ne, zašto pitaš?"

Isfrustrirano sam prošao rukom kroz kosu i nemoćno se naslonio na šank, ne znajući što bih sa sobom od muke. Sve je tako krivo. Diamond uvijek sve uništi. "Ma, posvađali smo se i sad ne znam gdje je otišla", odvratio sam suho. Čovječe, da se bar jesmo posvađali. Ali ona je samo odjurila, nije mi dopustila ni da objasnim.

"Oh... ma siguran sam da je tu negdje", potapšao me po ramenu i ustao sa stolice, držeći plavušu za ruku. "Vjerojatno je izašla van da se malo ohladi. Daj, čovječe, vi ste Brian, pomirit ćete se kad tad."

"Kakav Brian? Tko je Brian? Ako joj je nešto napravio..." Naglo sam se okrenuo prema svom prijatelju, spreman razbiti bilo koga, ali on se samo smijao.

"Britt plus Adrian jednako Brian", rekao je uz osmijeh. Nisam htio pitati odakle mu ta glupost. "Opusti se stari, nazovi ju ili odi do nje kući. Uvjeren sam da je ona dobro, ne brini."

U tome i jest bio problem, već sam ju zvao, ali mobitel joj je bio ugašen. Da sam barem krenuo za njom kad je onako odletjela, ali Diamond mi se prikrpeljila i nisam mogao mrdnuti od nje.

Izvukao sam mobitel iz džepa i još jednom ju probao nazvati, ali mi se javila sekretarica. Došlo mi je da bacim glupi mobitel na pod ili prijeđem bagerom preko njega, ali nisam. Moram se smiriti, razmisliti na trenutak. Gdje bi mogla otići? Kući, najvjerojatnije. Da, definitivno je tamo.

Uspravio sam se i okrenuo, spreman zakoračiti naprijed pun nekog tek stećenog samopouzdanja, ali sam osjetio nečije ruke oko svog vrata i taj netko se objesio na mene svom težinom. "Sad nije vrijeme, Diamond", rekao sam pokušavši ju odmaknuti od sebe. "Daj... pusti me."

"Neću! Neću ti dozvoliti da me ostaviš samu! Napravio si mi dijete i bit ćeš sa mnom kroz trudnoću! Uništio si mi život, sad ću ja tvoj!"

"Nisam ti ja ništa napravio niti ću ikad!" Stvarno nemam pojma što se dogodilo te večeri, ali uvjeren sam da nisam imao seks s Diamond.

"Zašto ne priznaš?" pogledala me. Njezine krupne plave oči pune suza su odavale strah i mržnju i po prvi put otkako sam saznao da je trudna sam se zapitao je li dijete stvarno moje. Do sad nisam ni želio pomišljati na to, pogotovo zato što sam s Britt i što ju volim i što joj nikad to ne bih mogao napraviti, ali dok sam zurio u Diamondine oči, nisam mogao a da se ne zapitam... što se dogodilo te večeri?

Ništa, odlučio sam smrknuto. Ništa se nije dogodilo. "Zato što, sviđalo se to tebi ili ne, imam djevojku koju volim i što god ti rekla neće to promijeniti."

Ignorirao sam njen pogled pun boli kojeg mi je uputila i krenuo prema izlazu. Pronaći ću ju i objasniti joj da se nikad ništa nije dogodilo između mene i Diamond niti će se dogoditi. Mora mi vjerovati.

* * *

"Oh, u redu", rekao sam i zagrizao usnicu. "Oprostite na smetnji, gospođo Weber."

Brittina mama me zabrinuto promatrala. "Molim te, nađi ju", rekla mi je. Čovječe, kad bi barem moja mama bila tako zabrinuta za mene, ali ona se samo brine koju bocu iduću otvoriti.

Babysitting My Crush's BrotherWhere stories live. Discover now