A D R I A N
Srce mi se spustilo u pete dok sam šokirano zurio u tu djevojku prokleto predivnih plavih očiju koja mi je slomila srce kako me promatra sa širokim osmijehom i ne prekida kontakt očima. Britt ispred mene se lagano mrštila, gledajući malo mene, malo Diamond.
Uzdahnuo sam kad je krenula prema nama, vješto se izmićući tipovima koji su joj se htjeli nabaciti. Britt se ukočila i točno sam znao o čemu je razmišljala jer sam i sam o tome razmišljao - što radi ovdje pobogu!?
"Hej", rekla je i stavila ruke na kukove. Zurio sam u nju bez riječi pa je izbacila donju usnicu. "Nećeš me ni pozdraviti?"
Toliko toga sam joj htio sasuti u facu - o tome kolika je kuja, kako se usuđuje pojaviti se ovdje nakon dvije godine, kako ima muda uopće me pogledati u oči, ali nisam. Samo sam zurio u nju bez ijedne riječi i tresao se od bijesa.
"Pa daj, Adriane, zar nećeš pozdraviti staru prijateljicu?" nakrenula je glavu. "Nedostajao si mi." Uperila je pogled prema Britt koja je bila blijeda kao sir. Ako je ona tako izgledala, mogu zamisliti kako sam onda tek ja. "Hej!" pozdravila ju je nasmiješeno.
"H-hej", promrmljala je pomalo nesigurno i spustila pogled. Ma ne, pa gdje je nestala ona neustrašiva Britt?
Diamond je pružila ruku prema njoj uz riječi "Ja sam Diamond, drago mi je." Britt bi vjerojatno prihvatila ruku i rukovala se s njom da nisam isprepletao naše prste i uputio Diamond gadljivi pogled.
"Gubi se", procijedio sam. Nije izgledala nimalo uvrijeđeno, već zabavljeno. "Ne znam što glumiš", odmahnuo sam glavom, "niti me to zanima. Gubi mi se s očiju dok nisam napravio nešto stvarno nepromišljeno."
Na moj veliki šok, samo je kimnula glavom uz jedno kratko "U redu" i otišla. Gledao sam kako izlazi iz backstagea, stiskao Brittinu ruku i pokušavao ne razmišljati o sranjima koje će dovesti Diamondin dolazak.
"Adriane?" Pogledao sam Britt koja me već zabrinuto promatrala. Bez riječi sam omotao svoje ruke oko njezinog struka i zaronio glavu u dio između njezinog vrata i ramena. Na trenutak je oklijevala, a onda uzvratila zagrljaj i uzdahnula.
Nevjerojatno kako se trenutak čiste sreće u tren oka može pretvoriti u noćnu moru.
* * *
"I što ćeš sad?" Ben je tiho upitao. Zategnuo je žicu na gitari i probao odsvirati nekoliko tonova, no onda je ustanovio da nije dobro pa je malo otpustio.
"Ne znam", umorno sam prošao rukama kroz kosu i razbarušio ju. Najradije bih ju svu počupao od muke. Nisam znao što je Diamond tražila ovdje. Poslala mi je poruku nakon nastupa da se danas nađemo da popričamo. Cijelu noć nisam spavao jer sam se prevrtao po krevetu pitajući samoga sebe milijune pitanja na koja neću dobiti odgovore osim ako ne odem popričati s njom, a nisam još odlučio hoću li ili neću to napraviti.
"Stari", Ben je ozbiljno započeo i uperio pogled u mene, "moraš odlučiti. Ili Diamond ili Britt."
Protrljao sam sljepoočnice. "Ne znam. Ne znam."
"Razmisli. Kako se osjećaš kad si s Diamond, a kako kad si s Britt?"
Nisam volio voditi ovakve dubokoumne razgovore. Više sam tip osobe koji sve drži u sebi i sam pronalazim način da riješim problem ili ga jednostavno ignoriram. U devedeset devet posto slučajeva je ovo drugo, ali dobro sam znao da ovaj problem nikako nisam mogao ignorirati.
YOU ARE READING
Babysitting My Crush's Brother
Teen FictionBritt Weber trebaju novci. Mjesečna plaća njezine majke ne može pokriti sve troškove, stoga Britt odlazi na razgovor za posao na koji ju je prijavila njezina najbolja prijateljica. Kad joj vrata otvori Adrian Clark, njezina dugogodišnja simpatija, i...