BÖLÜM 31 / ZAHORİA YILDIZI III

374 47 27
                                    

Lord Azora bağlı ONEA nın eski filosundan iki kruvazör gemisi ve asi güçler federasyonuna bağlı TZGEH adlı amiral gemisi hızla Zahoria yıldızının yörüngesine girdiği sırada gezegenin lazer topları ve lazer taretleri  gemilere doğru çevrilmişti.Taretler sadece yakın mesafedeki hedefleri vurabildiğinden asıl yük uzun menzilli lazer toplarda ve mevcut avcı gemilerinde olacaktı.

" Kaptan Tanea Konuşuyor  NADA nın son durumu nedir?"

" Olumsuz kaptan.Geminizi bu haliyle yetiştirmemiz mümkün değil.Hiper uzay motorlarının ikisi de kullanılmaz halde ve elimizde NADA ya uygun motorlar  yok.Ancak diğer iki istasyondan birinden getirilirse uçması mümkün olabilir."

Zahorialı subay sustuğunda Tanea nın sesi yeniden duyuldu.

" O iki istasyonun da akibeti belirsiz.Lord Azorun saflarına geçmiş olabilirler ya da buradaki gibi saldırı altında olabilirler.Bu durumu atlatmaya bakalım sonrasını düşünürüz."

" Emredersiniz kaptan."

ONEA nın eski filosuna bağlı NESTA amiral gemisinden gönderilen ilk lazerler taretlerin olduğu bölgeye düşmüş ve yıkıma başlamıştı.Karşılık olarak gönderilen lazer top atışları ise gemiler için büyük bir tehlike arzetmemiş pek bir zarar vermemişti.

Durumu istasyondan yöneten yüzbaşı Emet emir üstüne emir veriyordu ancak o da bu savaşın sonucundan umuttsuzdu.Yüzbaşının sesi ondan beklenmeyecek şekilde çatlak ve güçsüz çıkıyordu.

" Taretleri hareketli sistemlere bağlayın ,çok kolay hedef haline geliyorsunuz.Onları gezegenin içine çekmezsek burada yok olup gideriz.Yörüngede durup atış yaptıkları sürece onlara zarar veremeyiz."

" Merak etme yüzbaşı avı nasıl getireceğimi iyi biliyorum.Ben avcı filomla birlikte gezegenin arkasından dolanıp arkalarından ani bir saldırı düzenleyip onları peşime takacağım.Siz lazer topları ve taretleri hazır tutmaya bakın."

Tanea sustuğunda istasyon da yeniden konuşmuştu.

" Anlaşıldı Kaptan Tanea.Siz de av olmamaya bakın .Amiral gemisi NESTA nın kaptanı Palin tecrübeli bir filo kumandandır.Tuzağınızı  fark edip peşinizden gelmeyebilir."

Kaptan Taneanın kahkahası yükseldiğinde yüzbaşı kadının rahatlığına şaşırmadan edemedi.

" Merak etme yüzbaşı kimse Palini benim kadar iyi tanıyamaz.Akademide hemen yanı başımda oturuyordu.Onu hep kandırdım yine kandıracağım."

İki düzine avcı gemisi Zahoria Yıldızının amportlarından kalkıp gezegenin güneyinde gözden kaybolduğunda yüzbaşı Emet de elinde kalan lazer topları ve taretleri korumaya çalışıyordu."

" Zabar sana söylüyorum tüm taretleri hareketli sistemlere bağlayıp lazer atışlarından korunun dedim hala saldırı altındasınız."

" Sistemlere bağladık efendim ancak üç gemiden de sağnak halinde lazer ışını geliyor.Çok fazla dayanabilecek durumda değiliz.Üstelik tek bir atış bile yapamadan yok ediliyoruz."

Yüzbaşı Emet çaresizce önündeki ekrandan gezegenin yörüngesindeki gemilere baktı.Hainler ve onlarla işbirliği yapan daha hain olanlar üstlerine lazer ışınları göndermeye ara vermiyordu.Tek umudu kaptan Taneanın planıydı.O da başarısız olduğu takdirde istasyon kısa bir süre sonra düşerdi.Üstelik o üç gemide çok sayıda avcı gemisi olduğunu da tahmin edebiliyordu.

Kaptan Tanea ve iki avcı filosu hızla gezegenin etrafından dolanıp gemilerin arkasına geçmişlerdi.Gemilerdeki radarların onları tespit ettiklerinden  emindi ama yine de şansını denemişti.Tüm dikkatlerini ve güçlerini gezegenin silah istasyonlarını vurmaya odaklamış olan gemiler onları görmemişti.

SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin