BÖLÜM 23 / CORDELİA 'NIN KADERİ V

264 46 7
                                    

İkinci kaptan james balzin USS CORDELİA ya doğru gelmekte olan küçük gemiyi gördüğünde önce gördüğü şeyden emin olmak istedi.Masadaki kumanda panelinden ekrandaki cisme odaklanıp görüntüyü büyüttüğünde bunun bir meteor veya başı boş bir hurda yığını olmadığına emin oldu.Küçük bir amfibi gemisi hızla CORDELİA nın çekim alanına doğru geliyordu.Gelenin ne amaçla geldiğini bilmediği gibi bu bilmedikleri gezegen kuşağından gelen yabancının dostane mi yoksa düşmanca bir amaç için mi geldiğini tahmin edemiyordu.

Kararsızlığının daha fazla uzamaması için kaptan köşkündeki üçüncü komuta subayı Çin asıllı Teğmen Lian Chonga kaptanı çağırmasını söyledi.Kaptan Radja nın sessiz bir şekilde dinlenmek için kendisine ulaşılabilecek tüm iletişim kanallarını kapattığını biliyordu.Kaptan Radja ile geçirdiği yirmi beş yıl bile onu yeterince tanıyamadığını gösteriyordu.

" Kaptana daha önce bize saldırıp imha ettiğimiz küçük tip bir uzay aracının bir benzerinin hızla bize doğru geldiğini bildirin teğmen Chong."

" Emredersiniz kaptan."

Teğmen Chong hızla kaptan köşkünü terkrdip geminin en üst katında yer alan kaptan kamarasına doğru yola çıkarken ikinci kaptan james balzin de ekranda kendilerine artık daha dabyaklaşmış olan cisme odaklandı.Cismin içini göremediği için gelenin kim olduğunu görememişti.

" Teğmen Rowler, gelen cisme bir kaç sonda atın.Net bir görüntü alabilecekmiyiz bakalım."

"Emredersiniz kaptan."

Üçüncü köprü sunayı teğmen Rowler , sondaların gönderildiği bölüme CORDELİA nın batı kanadındaki cisme doğru iki sonda atılmasını emretti " Bize saldırmak için geldiğini sanmıyorsunuz değil mi kaptan? Böyle küçük bir uzay aracının CORDELİA gibi devasa bir gemiye saldırmaya cesaret edemeyeceği aşikar."

Binbaşı Hirominin söylediklerini sakince dinleyen ikinci kaptanın gözü kaptan köşkünün kapısındaydı.Kaptan Radjanın kaptan köşkünden içeri girmesini bekliyordu.

" Belli olmaz binbaşı Yakata.İçi bu gemiyi yok edebilecek patlayıcılarla dolu olabilir.Bize göre tuhaf bir teknolojileri olsa da yapabilecekleri şeyler,verebilecekleri zararlar konusunda en küçük bir bilgimiz yok.O yüzden yine de temkinli olmakta fayda var."

Binbaşı Hiromi ikinci kaptanın söylediklerini başıyla tasdikledi.Yabancısı oldukları bu sistemin gerçek gücünü bilmedikleri için her tehdide karşı savunma durumunda olduklarının farkındaydı.

" Birazdan PARS fiosunun avcı gemileri gemi etrafında konuşlanacak kaptan.Bir tehdit hissedildiği an o gemiyi yok etmeleri saniyeleri bulur."

" Tabi hala kendi uzay kuşaklarındaki şu üç devasa gemi ve yanlarındaki on avcı gemisi bize saldırmazsa.Bu küçük gemi bizi tahrik etmek için gönderilmiş bir yem olabilir.Bizi yok etmek için yasal bir bahane arıyor olabilirler."

İkinci kaptanın söyledikleri köşk mürettebatını tedirgin etmeye yetmişti.Konseyden gitmeleri için bir karar çıkmıştı ancak onlar hala gitmemekte diretmişlerdi ve belki de bu yıldız sistemi sakinleri bu inatçı misafirleri yok etmek için yasal bir bahane arıyordu.

" Kaptan küçük gemiden iletişim için sinyal alıyoruz.Bizimle iletişim kurmak istiyor."

Haberleşme subayının söyledikleri üzerine ikinci kaptan gözünü tekrar kapıya dikti.Kaptan Radjanın gelişinin gecikmesi onu sinirlendirmeye başlamıştı.Komuta ondaydı ancak alacağı önemli bir kararın kötü bir sonucu bu geminin sonu olabilirdi.

İkinci kaptan james, kendisinden cevap bekler bir ifadeyle bakan haberleşme subayına cevap vereceği sırada kapıdan içeri kaptan Radja girdi.

SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin