BÖLÜM 18 / MEDEA' NIN LORDU

246 45 15
                                    

 Titan Ziron uyandığında nerede olduğunu kestiremedi.Kendini hala ONEA' daki malikanesinde sanıyordu.Onda bu kafa karışıklığını yaratan şey, kaldığı yerin ONEA 'daki evi gibi dekore edilmiş olmasıydı.Ailesi sürgün yıllarında rahat edebilmesi için her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünmüştü.Ancak düşünemedikleri bunun Titan Ziron'a ONEA'yı daha çok anımsatıp, mahkumluğunu daha derinden hissettirecek olmasıydı.

Kendine geldiğinde hala MEDEA'da olduğunu anladı.Normal şartlarda böyle bir yerde olmak her varlığa acı verir,umutsuzluğa düşürürdü.Ancak Titan Ziron'u ayakta tutup ona güç veren yegane şey,onu buraya mahkum edenlere karşı kalbinde biriktirdiği intikamdı.Titan Ziron ayağa kalktığında bacaklarındaki kaslara bir süre söz geçiremedi.SEPTA mahkum gemisindeki uyku kapsülünde verilen gazın etkisi tam olarak geçmemişti.Bu yüzden adımlarını oldukça kontrollü atıyordu.

Dışarı çıktığında kendi bölmesinin olduğu alanda onu korumak için bekleyen muhafızları gördü.Muhafızların başında Huke adında eski bir Niperya'lı asker vardı.Niperya'lılar güvenilir,sadık ve gözü pek varlıklardı.Titan Ziron kendisini korumak için gönüllü olarak sürgüne gelmiş bu on adama içinden minnet duydu.

" İyi misiniz Lordum?"

Huke,onun iyi olup olmadığını anlamak için gözlerini Titan Ziron'un yüzüne dikmişti.

" İyiyim Huke, sadece kapsüldeki gazın etkisi.Zamanla geçecektir."

"İyi olduğunuzu bilmek güzel efendim.Bulunduğunuz yerin güvenliği sağlandı.Burası diğer mahkum bölmelerinden çok uzakta olduğu için dış tehditlerden yalıtılmış. " Korkması gereken biz değiliz Huke."

Huke lordunun gözlerindeki ışıltıyı ve güzel yüzündeki gülümsemeyi görünce ister istemez o da gülümsedi.

" Belki de haklısınız Lordum."

Ortalık sessizdi.MEDEA suni geceyi yaşıyordu.MEDEA 'ya ısı ve ışık veren yapay güneş havuzu kapatılmıştı.Karanlığı biraz olsun aydınlatan tek şey yüzbaşı Puneku'nun kaldığı kuleden etrafı aydınlatan ametilen aydınlatmaların yaydığı ışıktı.

" ONEA' nın başına geçtiğim gün ilk işim MEDEA denen bu cehennemi yok etmek olacak.En cani mahkumların bile daha yaşanılabilir bir yerde kalmaları için onları yeni gezegenlere yerleştireceğim."

Huke, lordunu sessizce dinlemekle yetindi.Bu sürgün psikolojisinin Lorduna bu tip şeyler söylettiğini düşünüyordu.

Hizmetkarların başı Kinke göründüğünde Titan Ziron dikkatini yeni gelene verdi.Kinke saygıyla önce lordunu sonra muhafızların komutanı Huke'yi selamladı.

"Yemeğiniz hazır lordum."

Titan Ziron aç değildi ancak planlarını gerçekleştirebilmesi için gücünü koruması gerekiyordu.İsteksizce hizmetkarı Kinke'yi izledi.Hizmetkarının davranışlarındaki tuhaflığı fark etse de üstelemedi.Kinke'yi tanıyordu.Söyleyecek önemli şeyleri olduğunda, Kinke olduğundan daha sessiz ve sakin olurdu.

Titan Ziron kendisi için hazırlanan yemek masasına oturduğunda ,Huke'nin de kendisine eşlik etmesini iletti.Huke'ye güveni tamdı,onunla yemek yiyerek Niperya'lıyı onurlandırmak istemişti.Niperya'lı bu davete hem şaşırmış hem de sevinmişti.Lordunun kendisine bahşettiği onuru onu üç kez selamlayarak gösterdi.Kinke ise önce Lord Titan Ziron'a bakmış ardından gözlerini Huke'ye çevirmişti Titan Ziron ,Kinke'nin önemli haberler getirdiğini ancak muhafızların komutanının önünde paylaşıp paylaşmamakta kararsızlığa düştüğünü anlamıştı.

" Bildiklerini Huke varken de paylaşabilirsin Kinke.Bu masada olan kişiye güvenim sonsuzdur."

Kinke lordununun sözlerinden sonra bildiklerini anlatmaya karar verdi.Madem lordu Niperya'lıya güveniyordu.

SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin