Eski korsan reisi Berlog gözünü Titan Ziron'dan ayırmadan öylece ona bakıyordu. Titan Ziron son et parçasına kadar sıyırdığı Targ kemiğini elinde tutuyor sabit bir gözle kemiğe bakıyordu.Berlog ona acımayla karışık bir gözle bakıyordu. Yan hücre arkadaşının bir zamanların kudretli ONEA lordlarından biri ,evrenin güneşi lakaplı Titan Ziron olduğuna kim inanırdı.Bir zamanlar iğrenç bulduğu Targ etine dokunmayan ve genelde Berlog'un hücresine fırlatan Titan Ziron sonunda pes etmiş ve hayatta kalmak için kendisine verilen neredeyse hiç pişmemiş targ etini yemeye başlamıştı. Berlog bunun çaresizlikten kaynaklanmadığını biliyordu. Yaşama iç güdüsü ve içinde barındırdığı kin Titan Ziron'a hayatta kalma ve intikamını alma gücü vermişti.
Yüzbaşı Puneku da Titan Zironun inadını kırmak ve onu zor duruma düşürmek için elinden geleni yapmıştı. Artık MEDEA cehenneminde kimseye özel muamele yapılmıyordu. Titan Ziron'un son stokları da erimiş ve sonunda tiksindiği targ etini yemek zorunda kalmıştı. Yüzbaşı Puneku Titan Ziron'un acılarından özel bir zevk alıyor gibiydi.Onu kurtarması için gönderdiği hizmetkarının ölüm haberini büyük bir zevkle vermişti. Titan Ziron haberi aldığında hiç tepki vermemiş ,yaşlı dostunun ölümünün acısını içine atmıştı.
Berlog kısa bir süre önce Titan Ziron'la yaptıkları antlaşmayı düşündü. Gerçekleşmesi imkansız bir antlaşmaydı.MEDEA cehenneminden kurtulamayacaklarına emindi. O Titan Ziron gibi hayallerde yaşamıyordu. Lord Azor'un tüm galaksiyi ele geçirdiğini öğrenmişti. Birçok asil ONEA lordu ya öldürülmüş ya da GANEA' ya sürülüp hapsedilmişti. Bir çok asilin servetine el konulmuştu. ONEA o parlak günlerini Büyük ANDALON savaşından sonra kaybetmeye başlamıştı ancak şimdi kabusu yaşıyordu. Berlog korsan yurdu AVESİS 'i merak ediyordu. Lord Azor'un elinde sonunda oraya el atacağını biliyordu. Lord Azor galaksinin gaspçısıydı ancak bu onu korsanlara sempati duyan biri yapmazdı. Korsanları elinde sonunda yok edeceğini düşünüyordu.Berlog derin bir iç geçirdi. MEDEA 'da çürümeye başlayan bedenine acıyla baktı. Titan Ziron'un da çok geçmeden kendi akibetine düşeceğini iyi biliyordu.
Titan Ziron Berlog'un bakışlarını hissetmiş gibi başını kaldırıp ona baktı. Berlog onun zayıflamış bedenine rağmen parlak gözlerinden ürkmüştü. Bu gözlerde ne çaresizlik ne de pes etmişlik okunuyordu. Buraya ilk geldiğinde nasılsa şimdi de öyleydi. Bakışları hiç değişmemişti.
- Seni kendi targ etimden mahrum bıraktığım için üzgünüm. Zafer için ayakta durmam gerekiyor. Bunun içinde ne gerekiyorsa yemem.
- Puneku'nun seni keyif için beslediğini mi sanıyorsun. Biz onun bahçesindeki hayvanlarız. Seni Lord Azor'a hediye olarak sunacağını hiç düşünmedin mi Titan Ziron?
Titan Ziron onun söylediklerinden etkilenmemiş gibiydi.
- Zamanı geldiğinde kimin kafesler arasında olacağını göreceksin. Kimbilir belki de yeni cehennemin lordu sen olursun.
Berlog bu düşünceden zevk duymuş gibi değildi. Artık kimseyi bir hayvan gibi kafeslerin içinde görmek istemiyordu. Buna düşmanları da dahildi. Onları öldürmek özgürleştirmektir diye düşündü.
-Ben senin gibi asil bir ailede doğmadım Titan Ziron. Zenginliğin içinde büyümedim. Görkemli bir yaşantım olmadı. Sen ONEA 'nın en güzel evinde yaşarken ben kendi gezegenimin en yoksul ailelerinin yaşadığı izbe bir sokakta harabe bir evde yaşıyordum. Aylak adamların ya da korsan olma meraklısı gençlerin hayatlarını çürüttüğü tavernalarla dolu sokaklarda. Benden kendin gibi asil duygular beslememi bekleme. Şu MEDEA cehenneminde birlikte zaman geçirip çene çalmamız bizi dost yapmaz. Ne o buradan kurtulduğumda beni Lord 'mu ilan edeceksin?
Titan Ziron Berloga saygı duyuyordu.Eski bir korsan reisi olsa da bu adamın cesur ve gözü pek biri olduğunu biliyordu.Şuan anlattıklarından sonra onu korsanlığa iten nedenleri daha iyi anlıyordu. ONEA 'nın on binlerce yıldır sürdürdüğü sistemin aslında köhnemiş çürümüş bir sistem olduğunu önceden de biliyordu. Onu bu cehenneme iten sebep onun genç yaşında bu haksızlıkları farketmesiydi. ONEA kendi düşmanlarını iyi yaratıyordu. Lord' ların hakimiyeti sadece çok az bir azınlığı mutlu ederken sistemdeki diğerlerini çürümüşlüğe ve karanlığa itiyordu. Bu adaletsiz ve kokuşmuş düzeni değiştirmeye yemin etmişti. O evrenin güneşi Titan Zirondu. Adaleti eşitliği sağlayana kadar pes etmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRGÜN
Ficção Científicaİnsanlığın dünya dışı varlıklarla tanışmasının ve birlikte yaşama mücadelesi vermesinin destansı hikayesi. Beklenen felaket gerçekleşip dünya yaşanmaz hale geldiğinde,insanlık dünya tekrar yaşanılabilir bir yer haline gelinceye kadar CORDELİA adını...