BÖLÜM 20/ CORDELİ'NIN KADERİ III

292 46 14
                                    

ONEAnın büyük konsey salonunda süren toplantı onuncu gününe girmişti.Dış uzaydan gelenleri tanımak ve gerçek niyetlerini öğrenmek için onlara bir şans verilmesini isteyenlerle,insanlığı kendi galaksileri için tehdit olarak gören gruplar arasındaki tartışmalar bittiğinde oylamaya geçilmişti.Kaybeden insanlık olmuştu.Koloni liderlerinin çoğu bu dış uzaydan gelen varlıkları tehdit edici bulmuş ve şanslarını bir başka galakside denemelerini istemişlerdi.Evrenin tanrıları bu varlıkları boş yere sürgün etmemiş olmalıydı.Bu dış uzaydan gelen varlıkların beraberlerinde salgın hastalıklar getirebileceklerini,en kötüsü kötücül zekalarıyla tüm galaksinin tek hakimi olabileceklerine dair düşünceler bu kararın alınmasında büyük rol oynamıştı.

Bu dış uzaydan gelen misafirler yok edilmeyecekti.Birleşik uzay federasyonu filosuna bağlı üç geminin gözetiminde ONEA sisteminin başlangıç noktası olan ORİA takım yıldızının dördüncü sekmentine kadar götürülüp ONEA kuşağının dışına çıkarılacaklardı.Bundan sonrası bu dış uzaydan gelen canlıların kendi seçimi olacaktı.EONEA sistemine yeniden girmek istedikleri takdirde son kez uyarılacak ,aksi takdirde Birleşik Uzay Federasyonuna karşı düşmanca tutumları sebebiyle yok edileceklerdi.Kararın ağırlığı,bu yeni gelenlere şans verilmesini isteyen CURA ve TİBERİA krallarını da üzmüştü.İnsanlığı bir tehdit olarak gören TİBE kralı Nazgo ve yandaşları ise sevinçliydi.Üstün bir ırkın varlığı başlı başına bir tehditti ve şimdi tehdit büyümeden savuşturulacaktı.Kral Nazgo ,bu yeni türün gemileriyle birlikte yok edilmesini çok istemişti.Tek umudu ONEA sisteminin dışına çıkarılacak olan CORDELİA nın tekrar kendi galaksi kuşaklarına girmeyi denemesi ve yok edilmesiydi.Bunun için bizzat emrindeki gemileri görevlendirecekti.Bu yeni türün inatçı varlıklar olduğu düşüncesi,onların yok edilebilmesi için de ona umut veriyordu.

Tiberia Kralı Uarisin oğlu Prens Haspe,kendisine verilen görevi tebliğ etmek için başında bir yüzbaşının olduğu yirmi kişilik askeri birlikle ,CORDELİA nın bekletildiği amporta doğru ilerliyordu.Normalde bu görev protokolden sorumlu bakanın görevi olmasına rağmen,yaşlı ve korkak bakan , bu bilinmeyen ırkın istenmediklerini öğrendikleri an intikam amacıyla onu ve yanındakileri esir etmelerinden ya da öldürmelerinden korkmuş görevi, gönüllü olan TİBERİA kralına seve seve devretmişti.

Prens Haspe aynı zamanda Titan Zironun kuzeniydi.Titan Zironun ailesinin sahip olduğu büyüklü küçüklü elli adet kolonilerden en büyüğü olan TİBERİA nın yönetimine geçirilmişti.Titan Zirona yapılanları kabul etmese de onun güvenliğini riske düşürmemek için kabullenmiş görünmüştü.ONEA gün geçtikçe daha da karanlığa batarken,sıranın büyük kolonilere gelmesinden korkuluyordu.Karanlık güç bulaşıcı bir hastalık gibi galaksiye yayılıp onu daha da zayıf bırakırken,bu hastalıklı düşünce yapısının tüm galaksiye yayılması tüm kolonilerde kargaşa ve anarşi çıkarabilirdi.

Özellikle kolonilerdeki melezler sayıca üstün hale gelmişti ve Birleşik Uzay Federasyonunun zayıflaması en çok onları memnun ediyordu.Binlerce yıldır dışlanan ve kendilerine ucube gözüyle bakılan bu karışık ırklar sıranın kendilerine geleceği günü sabırla bekliyordu.Kendisine karanlık lord adı veren kimilerinin Lord Azge diye ismini fısıldadığı birinin etrafında toplanan melezler ve ONEA yönetiminden ve galaksi ticaretinden daha çok pay isteyen bazı aç gözlü lordlar,bu karanlık lordun etrafında toplanıp güçlenmeye başlamıştı.Son zamanlarda pek çok silah deposundan ve mühimmat silolarından çok sayıda lazer silah ve patlayıcı çalınmıştı.Prens Haspe,bu karanlık lordu bulmak için kurulan ekibin bir üyesiydi.Ancak bu varlık hakkında en küçük bir iz bulunamamıştı.Hangi gezegende hani çukurda saklandığı bilinmiyordu.Yeni bir düşünce yapısından ve yeni bir Tanrıdan bahsediliyordu.Ve en kötüsü kurtarıcılardan.

CORDELİAnın gelişinin ONEAyı hareketlendirmesinin ve ONEA daki lordları panikletmesinin bir sebebi de buydu.Daha CORDELİA farkedilmeden önce karanlık lordun çevresindekiler tarafından uydurulmuş olan kurtarıcıların gelip tüm ONEA yı gerçek özgürlüğüne kavuşturup,var olan düzeni yerle bir edeceği söylentileri Kral Haspenin de kulağına gelmişti.Şimdi melezlerin vadedilen kurtarıcılar olarak bahsettiği bu dış uzaydan gelen varlıklara defolup gitmelerini söylenmesi görevi ona verilmişti.

SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin