Resimdeki gezegen Tardislilerin Yurdu HESPERİA ve onların avcı gemileri ve büyük Corvet gemileri
Şiddetli sarsıntıyla yere kapaklanan Kaptan Radja kendini zorlukla kaptan köşküne attı.Sarsıntı sebebiyle köşk mürettebatından bir kaçı daha yere düşmüş ayağa kalkmaya çalışıyordu.Odasındayken bir gök taşının gemiye çarptığını düşünmüştü.Arkasına saklandıkları gezegenin bulunduğu bölgede yüzlerce göktaşı ,serseri birer mayın gibi dolaşıyordu.
" Rapor ver ikinci kaptan"
"Saldırı altındayız kaptan.Sondalarımız gemimizin arka kısmına saldıran bir kaç avcı gemisi tespit etti.Bu avcı gemilerinin çıktığı ana geminin de yakınlarda olduğunu tespit ettik.
" Şimdilik bekleyin ,düşmanın sayısını tam tespit etmeden avcı gemilerimizi yollamayın."
"Emredersiniz kaptan"
Kaptan Radja bu saldırını bulundukları güneş sisteminde kalan ev sahiplerinin saldırısı olduğunu tahmin etti.Birileri onların varlığını tespit etmişti.Sonsuza kadar burada saklanamayacaklarını biliyordu ancak bu fark edilme beklediğinden erken olmuştu.
" Kaptan haberleşme portundan sinyal alıyoruz, sanırım bizimle iletişim kurmak istiyorlar."
Kaptan Radja dengesini sağlar sağlamaz haberleşme portunun önüne geldi.Saldırı kesilmişti.
" Haberleşme portunu açın."
"Emredersiniz kaptan. Ardından haberleşme subayının " Port açık kaptan" sesi duyuldu.
Donuk beyaz ekrana vücut ve yüz yapısından dişi olduğu anlaşılan bir varlığın görüntüsü geldi.Kaptan köşkündekiler oldukça ciddi ve korkutucu bir yüz ifadesine sahip varlığa şaşkınlıkla bakıyorlardı.Bugüne kadar hiç bir uzay sakini veya başka bir ırktan canlıyla yüz yüze gelmemiş,temasta bulunmamış gemi sakinleri için bu oldukça heyecan verici ,bir o kadar da korkutucu bir durumdu.
Kaptan Radja ekrandaki varlığın şaşırtıcı derecede dünyada bıraktıkları atalarına benzediğini gördü.Belki tam olarak onlar gibi değildi ancak omurga yapısı,fiziksel duruşu ,uzayda evrim geçirmemiş insanların ilk haline yakındı.Varlığın sivri uzun kulaklarını kafasındaki saçlar bile kapatmaya yetmiyordu.neredeyse otuz santim uzunluğundaki kulaklara ince uzun bir ağız eşlik ediyordu.Mor renge yakın ten yapısı ve oldukça kaslı vücut hatları yaratığın ırkdaşları gibi savaşçı olduğunu gösteriyordu.Yaratık ağzını açtığında kaptan dört sivri dişin ağzın alt ve üst çene kısmında yer aldığını gördü.Üzerinde miğferi andıran sert metalden çok, kurumuş bir ağaç kabuğunu andıran bir kıyafet vardı.Koyu kahverengi kıyafetin alt kısmını deriden yapıldığını tahmin ettiği pantolon tamamlıyordu.Radja ,dişi yaratığın parmaklarında oldukça keskin ve sivri tırnakları olduğunu gördü.Bıçak keskinliğindeki bu tırnakların deriyi rahatlıkla yarıp geçeceğine emindi.Hele kendileri gibi artık şeffaf ve zayıf derileri olan varlıklar için büyük tehditti.Dişi yaratığın da kendilerini süzdüğünü gördü.Birbirlerini ilk kez gören iki ırk birbirini tanımaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÜRGÜN
Ficção Científicaİnsanlığın dünya dışı varlıklarla tanışmasının ve birlikte yaşama mücadelesi vermesinin destansı hikayesi. Beklenen felaket gerçekleşip dünya yaşanmaz hale geldiğinde,insanlık dünya tekrar yaşanılabilir bir yer haline gelinceye kadar CORDELİA adını...