BÖLÜM 30 / ZAHORİA YILDIZI II

347 49 9
                                    

Yaşlı hizmetkar Kinke  Zahoira Yıldızına geldikten bir süre sonra yorucu yolculuğa ve yaşlılığa bağlı sıkıntılara daha fazla dayanamamış ve yaşlı sıska bedeni yere düşerken son anda yüzbaşı Emet onu tutmuştu.Şimdi istasyonun evir olarak kullanılan ana sağlık istasyonundaydı.Yaşlı ve yorgun bedenine günlerdir ilaç tedavisi yapılmıştı ve bu tedaviye günlerdir cevap vermiyordu.Artık yaşamının son yüzyıllarını geçirdiğinden dirençsiz kalan bedeni kolay kolay iyileşecek gibi görünmüyordu.

Onun geldiği günden beri onu mütemait zamanlarda ziyaret eden ve iyileşme süreceni yakından takip eden cüce Pillus bu yaşlı varlığın sağlığıyla yakından ilgileniyordu.Kinkenin kendinden geçmeden önce söylediği sözler ve lord  Titan Zitonun ona olan güveninden ve  kurtuluşuyla ilgili çözüm yolu bulacağına dair umut taşıyan mesajı onu büyük bir yükün altına sokmuştu.Üstelik işler artık eskisinden daha da zorlaşmıştı.Birleşik Uzay Federasyonu resmen dağılmış ve binler meclisindeki pek çok koloni tarafını belli edecek şekilde saflara ayrılmıştı.Kendi kolonisini düşündü büyük olasılıkla onlar da Lord Azora karşı isyancıların yanına geçmiş olmalıydılar.Babasını iyi tanıyordu.Asla bu zorbalığa boyun eğip kabullenecek biri değildi.

Lord Azor un ona isyan eden kolonilere karşı yapabileceği kötülükleri düşündükçe kalbi sıkışıyordu.Küçücük bedenindeki yaşam sıvısı isyan doluydu.Lord Azor belasını defedebilecek tek bir varlık biliyordu.ONEA nın güneşi Lord Titan Ziron.Asi koloniler onun etrafında birleşirse Lord Azora karşı bir şansları olabilirdi.Ancak o umut da şuan MEDEA cehenneminde  tutsaktı ve o da kurtuluşunu bir cücenin ellerine bırakmıştı.Çaresizlik dolu gözlerle bakım istasyonunun kabin camından içeriyi izlerken bir elin daracık omzuna dokunduğunu hissetti.

Yüzbaşı Emet uzaklara dalmış olan cüce Pillusu korkutmadan sessizce yanına gelmiş ve elini onun küçücük omzuna koymuştu.

" Bu kadar çaresiz gözlerle bakma efendi Pillus.Siz bir subaydan önce bir tahtın varisi ,bir koloni liderinin oğlusunuz."

" Artık bunun ne önemi var sevgili yüzbaşı Emet.Lord Azor yakında kendisine itaat etmeyen tüm asi kolonileri yok edeceği gibi benim yurdumu da yok edecek.O zaman olmayan bir tahtın varisi olacağım."

Yüzbaşı Emet cam kürelerden sıvı takviyesi alan yaşlı bedene baktı.Kollarına yığılan bu zavallı hizmetkarın yaşayacağından umudu kesmişti.

" Bedeni çok yıpranmış ,yaşlı kalbinin eskisi gibi atacağından bile ümitli değilim."

Yüzbaşı Emetin ses tonundan üzüntülü olduğu anlaşılıyordu.Yaşlı hizmetkarın tüm tehlikeleri göze alarak buraya kadar gelmiş olmasını takdir etmişti.ONEA da böyle sadık adamların sayısı azalmıştı.

" Yaşamasını ümit ediyorum tabii Lord Titan Zironun da."

" MEDEA dan kurtulan olmadı efendi Pillus.Üstelik şimdi onu kurtarmak istesek bile eskisi gibi güçlü değiliz.Zilyanlıları tanırım onlar hep gücün ve çıkarlarının yanında olmuşlardır.MEDEA daki Zilyanlılar çoktan Lord Azora itaat ettiklerini haber vermişlerdir."

Cüce Pillus bunu tahmin edebiliyordu.Yüzbaşı Punekuyu hatırladığında içinde büyük bir öfke kabardı.O kendini beğenmiş rüşvetçi Zilyanlıyı bir chalpa gibi ezebilirdi.

" Bizim de ondan bir farkımız yok Yüzbaşı Emet.Yakında Lord Azorun filoları buraya doğru yola çıkar.Burası federasyonun en önemli istasyonlarından biri.Lord Azor burayı alamadığı takdirde filolarındaki gemilerin tamirini yapamaz."

" Haklısınız efendi Pillus ama bunu istese bile kolay kolay elde edemeyecek.İstasyondaki tüm taretler ve lazer toplar savunma için aktif edildi.Ayrıca Suga lardan oluşan iki avcı filomuz da sonuna kadar savaşacak güçte ve her bir avcı gemisinin bakımı özenle yapıldı."

SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin