BÖLÜM 10 / MEDEA MAHKUM CEHENNEMİNDE BİR LORD

312 55 6
                                    

Titan Zilon kalacağı yerde uyandırılmadan önce yüzbaşı Puneku Titan Ziron'u görmek istedi.Kapsülün içindeki genç lordun yakışıklı ve biçimli yüzü Puneku gibi çirkin bir Zilyan'lı da bile hayranlık uyandırmıştı.Puneku bu yakışıklı yüze biraz da kıskançlıkla baktı.Evrenin asillerinden olan bu lord her ne kadar mahkum olsa da sonuçta bir gün özgürlüğüne kavuşacaktı.Tabii o zamana kadar başına kötü ve talihsiz olaylar gelmezse.

Ancak Puneku genç lordu koruması gerektiğinin farkındaydı.Titan Ziron'un ölümü onun işine gelmezdi.Titan Ziron sıradan bir ONEA ailesinden gelmiyordu.Onun ölümünün hem ailesinin hem de ONEA' daki pek çok dostunun dikkatini çekeceğini biliyordu.Bunun sonu Puneku'nun kurduğu pis rüşvet düzenine ve haksızlıklara kadar uzanabilirdi.Bu yüzden mümkün olduğu kadar genç lordu sağlıklı bir şekilde hayatta tutması gerektiğini biliyordu.

Titan Ziron'un basit bir suçtan dolayı sürülmediğini de biliyordu.Titan Ziron mevcut kirlenmiş düzene baş kaldırmış bir lorddu.Bu da taraftarları olduğu anlamına geliyordu.Zilyan'lı ONEA' da bu genç lordu seven milyonlarca ONEA 'lı olduğuna emindi.Ancak korkuları yüzünden bu mahkumiyete karşı gelememişlerdi.

Puneku genç lordun uyandırılmasını emretti.İki Zilyan'lı gardiyan kapsülün içindeki gazın dışarı salınması için kapsül başlığını açan mekanizmayı çalıştırdı.Cam kapsül açılıp gaz dışarı çıktıktan sonra ,gardiyanlardan biri vücuda giren gazı etkisiz kılmak için genç lordun başına onu tekrar uyandıracak olan maskeyi taktı.Vücuda bir tür gaz veren maske sayesinde önce genç lordun güzel gözleri açıldı.Genç lord uyku gazına maruz kalmış her mahkum gibi bir süre nerede ve ne şekilde olduğunu bilmeden bilinçsizce çevresine baktı Puneku'nun yüzünü hayal meyal görüyordu.Çirkin Zilyan'lının pis gülümsemesini gördüğünde MEDEA cehennemine vardıklarını da anlamış oldu.Birbirini ölçen iki hasmın bakışmaları uzun sürmedi.

"MEDEA'ya hoş geldiniz Lord Titan Ziron.Umarım sürgünlüğünüz boyunca MEDEA'dan ve bizlerden memnun kalırsınız."

Puneku'nun sesi saygılıydı.Genç lorda başkaları gibi alayla yaklaşamayacağını bildiği için hareketlerinde ölçülü davranıyordu.

Titan Ziron Puneku'ya cevap verme gereği duymadı.On bin yıl boyunca kalacağı bu cehennemde bu çirkin zilyan'lıyı yeterince göreceğini biliyordu.Sadece bileklerine ve ayaklarına onix çeliğinden kelepçelerin vurulması için ellerini uzattı.

"Buna gerek yok lordum.Siz basit adi bir mahkum değilsiniz.Kalacağınız bölüme kadar gardiyanlar eşilik edecek.ihtiyaç duyabileceğiniz her şey aileniz tarafından siz gelmeden önce özel bir kargo gemisiyle gönderildi.Kargo gemilerini bilirsiniz,o hantal mahkum sevkiyat gemilerinden on kat daha hızlıdırlar."

Titan Ziron anladığını gösteren bir baş hareketi yaptı.Gitmek için yanındaki gardiyana baktı.Puneku'nun onayıyla iki gardiyan eşliğinde kalacağı odaya doğru yola çıkan Titan Ziron önünde uzanıp duran epanit yolda yavaş adımlarla yürümeye başladı.

Medea 'nın altındaki bu yapay şehrin oldukça iyi bir havalandırma sistemi vardı. Gezegenin sahip olduğu çift güneşten alınan ışığın ve ısının süzülmesi için yapılmış güneş havuzları ve onları şehre yansıtan paneller şehrin ışık ve ısı ihtiyacını sağlıyordu.Golgetler ve lohrlar soğuk gezegen canlılarıydı.Yaşadıkları gezegenler buzdan katmanlardan oluşuyordu.Buz kristallerinin boydan boya sardığı bu gezegenlerden gelme mahkumların kaldığı bölmeler ise soğuktu.

Golget'ler aşırı tüylü yaratıklardı.İri vücutlarını sağlam uzun bir tüy tabakası kaplıyordu.Omuz bölgeleri en tüylü oldukları kısımdı.İri siyah gözleri ,küçük etli burunlarını geniş bir ağız ve güçlü bir çene tamamlıyordu.Küçük kulakları tüy tabakasının içinde görünmezdi.Kaslı bacaklarını,güçlü adaleleri örten tüy tabakası sayesinde düşmanları kolay kolay onlara öldürücü darbeler vuramazdı.Geniş göğüs bölgeleri ise bir kablumbağa kabuğunu andıran sert ve pütürlü bir yapıya sahipti.Savaşçı,kurnaz ve sinsi bir ırk olan golget'ler bu kabuklu yapıları sebebiyle zırh giymezlerdi.

SÜRGÜNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin