"Ολα καλα;" Με έβγαλε απο της σκέψεις μου ο Αχιλλέας, κοιτοντας και αυτός προς την κατεύθυνση που κοιτάω και εγω.
"Ναι ολα καλα." Τον επιαςα για να συνεχίσουμε να χωρευουμε. Η παρέα μου και του Γιώργου έκατσαν στο γωνιακό καναπέ οπως κάθε βραδια άλλωστε. Μολις με εντόπισε με το βλέμμα του παρατιρισα θυμό στην έκφραση του. Τον αγνωηςα και συνεχίσαμε να χωρευουμε λιγο ακομα.
Μερικα λεπτά αργοτερα καθησαμε παλι στης θέσεις μας παραγγέλνοντας το τρίτο ποτο μας.
"Αυτα κερασμένα παιδια." Μας ειπε ο Λευτέρης.
"Απο ποιον;" Ρωτηςα παρεξηνεμενη. Μου εδιξε με το βλέμμα του την μεριά που καθόταν ο Γιώργος. Αμεσος καταλαβα πως εννοούσε αυτον. Όταν του έριξα μια ματια ειδα πως ειχε καρφωμένο το βλέμμα του σε εμενα. Ειχε πιει ίδι το δεύτερο ποτο και ουτε ξερω και εγω ποσά σφυνακια ακομα.
"Μυρτω συμβαίνει κατι με αυτον τον τυπο;" Αα τον ξεχαςα αυτον. Γυριςα το βλέμμα μου στον Αχιλλέα. Καλυτερα να φύγουμε πριν αγριέψουν τα πράγματα. Δεν ξερω γιατι αλλα ο Γιώργος εχει ενα κόλλημα μαζι μου, οπως και οποίο αρσενικό βρεθεί κοντα μου στα δυο μέτρα.
"Πωω.. Αχιλλέα σταματα με της ερωτήσεις. Κουράστηκα. Παω τουαλέτα και μετα φεύγουμε." Δεν περιμενα απαντηςη και πηγα προς το μπάνιο. Όταν τελειωσα επλινα τα χερια μου και βγήκα εξω. Αμεσος τα ματια μου βγήκαν τον Αχιλλέα να λογομαχη με τον Γιώργο πολυ έντονα. Πολλα άτομα είχαν μαζευτεί τριγύρο τους. Πηγα γρήγορα προς τα εκει.
"Ας την υσιχη."
"Αλλιος τι;" Ακουςα την μικρή τους συζιτιςει.
"Δεν θες να ξερεις μικρέ φλωρε."
"Ποιον ειπες φλωρο ρε;" Ξαφνικα ο Αχιλλέας έσμπροξε τον Γιώργο. Πισωπατισε προςπαθοντας να μην πέσει. Καλα ποςο ήπιε τελος παντον; Πάει να ακουμπήσει τον Αχιλλέα αλλα μπαίνω αναμεςα.
"Τι κανεις;" Του φωνάζω στα μουτρα.
"Μυρτω μην ανακατεύεσαι." Πάει να με προσπεράσει αλλα τον σμπροχνω ελαφρά.
"Γιώργο σταματα! Εισαι μεθυσμένος!" Κοιτάει μια εμενα μια πιςω μου. Γυριςα να δω τον Αχιλλέα που τον κοιτουςε με μίσος.
"Θα το τελειώσω εδω για την ωρα. Αλλα να ξερεις δεν τελειώσαμε." Του δήλωσε και γυριςε να φυγει.
"Οποτε θες δεν εχω θεμα." Πετάχτηκε και η πουρδη απο πιςω.
"Καλα τι το συνεχίσεις; Δεν βλέπεις πως ειναι τυφλά;"
"Και εγω τυφλά ειμαι αλλα δεν κανω και ετςι." Τσατισμενη τον πηρα να φύγουμε απο εκει μεςα.
"Γιατι με πήρες απο εκει; Θα μπορουσα να τον ειχα σπάσει στο ξύλο-"αρχιςα να γελάω.
"Τι ειναι τοςο αστείο;" Με ρωτηςε συκονοντας τον τόνο την φωνής του.
"Μάλλον το ποτο σε πείραξε." Του εδωςα ως απαντηςη. Αναστεναξε συκονοντας τους ωμους του.
"Και τωρα τι κανουμε;" Ρωτηςε περνοντας τα δάχτυλα του μεςα απο τα μαλλιά του. 'Κλασικά αγορια.'σκευτηκα απο μεςα μου.
"Τωρα συνεχιζουμε τι αλλο;"~Μιςη ωρα αργοτερα.~
Χορεύω μεςα στην μεςη της πίστας με τους ξένους τουρίστες. Εχω ίδι πιει σίγουρα δυο ποτα και δυο σφηνάκια. Ο Αχιλλέας απο την αλλη ακομα πίνει το ποτο του βλέποντας τριγύρο ζαλισμένος. Τον πλησίασα ακουμπώντας τον αγκώνα μου στο μπαρ οπου καθόταν.
"Γιατι δεν χορεύεις;" Ειπα μεθυσμενα χάνοντας πρόφανος τα λόγια μου.
"Ειναι λιγο καπως εδω.. Εννοώ κοιτα όλες αυτές της Ρωσίδες. Καλα αυτο το πούλμαν σε αυτο το μπαρ βρήκε να τοις κατεβάσει;" Αρχισε να μονολογεί αναστεναζοντας. Γυριςα να ρίξω μια ματια στον χώρο. Πραγματικά το μαγαζι αυτο σημερα ειχε μονο φιλές άλλης καταγωγής. Και πρωφανος οχι ελληνικής. Το πολυ η Έλληνες να ήμασταν εγω, ο Αχιλλέας και οι δυο μπάρμαν. Αναστεναξα και γυριςα να τον κοιταξω.
"Κοιτα σε εβγαλα για να διασκεδάσουμε. Εσυ ολοι την βραδιά εισαι καθισμένος σε μια καρέκλα πίνοντας. Διασκέδασε λιγο." Τον σκουντιξα και με κοίταξε καρφονοντας με στα ματια.
"Εχεις πολυ ωραια ματια." Ειπε και αμεσος κατέβασε το κεφαλι. Προφανος δεν ηθελε να το πει φωναχτά αλλα το αλκοόλ μας εχει επηρεάσει υπερβολικά. Πριν προλάβω να πω κατι το αγαπημένο μου τσιφτετέλι ακούγετε απο τα μεγάλα ηχια. Χωρις δυσταγμο ανέβηκα στο μπαρ μπροστα απο τον Αχιλλέα και αρχιςα να χωρευο. Όλος ο ανδρικός πληθυσμος εδω μεςα είχαν κανει ενα κύκλο γύρο μου χτυποντας μου παλαμάκια. Μαζι με αυτούς και ο Αχιλλέας. Τον παρατιρησα σε καπια φαςη να βγάζει το κινητο του βγάζοντας με βίντεο.
Σήκωσα και άλλες δυο κοπέλες που βρισκόντουσαν κοντα μου να χορέψουν μαζι μου.
----------------------------------------------
Λιγο μικρο το ξερω..:/
Πως σας φαίνεται μεχρι τωρα η ιστορια; Σας αρεσει; Να την συνεχισουμε; Τι λέτε;💞
VOUS LISEZ
Out of my Limit
Roman d'amourΗ 18χρονη Μυρτω, ενα μοναχοπαίδι που δεν εχει την απαιτούμενη προσοχή των γωνιών της, προσπαθει με απερίσκεπτες πράξεις να κερδίσει την προσοχή τους.Η οικονομική τους ακερεοτητα δεν ειναι τοςο υψηλή οςο θα ήθελαν. Αντίθετα ο 19χρονος Αχιλλέας, ο οπο...