Konu : Stars house tüm dünyadan yetenekli gençlerin toplanıp yetiştirildiği bir şirkettir. Her türlü yetenekte insan bir aradadır. Müzisyenlik , aşçılık , mimarlık , çizim , modacılık , dövüş sanatları ve daha neler neler... Stars House'ta toplanan kişiler dörderli gruplar halinde odalarda kalırlar. (Medya : Star's House). Star's House herkesin bildiği ve ülke çapında ünlü , önemli bir yerdir. Oraya girmek bir başarıdır. Ve bir gün Star's House'a Altın İnsan adını verdikleri biri gelir . Ona Altın insan demelerinin nedeni neredeyse tüm konularda alanının en iyisi olmasıdır. Onun gelmesiyle Star's House farklı bir döneme girer.
Karakterler:
Jae rim : Altın insan olarak bilinen yetenekli , güzel , alçakgönüllü , iyi kalpli , sevdiği insanlara kendinden çok değer veren bir insandır. Ama bu kadar mükemmel bir insan olmasına rağmen çok acıklı bir geçmişe sahiptir.
Jungkook : Zaten bildiğinizi düşünüyorum :) ve hikayede bts geçecek ama jungkook hikayede bu gruba dahil değildir.
So Young : Jungkook'un Jae Rim gelmeden önceki sevgilisidir. Jae Rim geldikten sonra Jungkook'la sorun yaşarlar. Kötü kalpli ve kendini beğenmiş bencil bir kızdır. Pek güzel bir kız sayılmaz.Ae cha : Jae Rim'in çocukluktan arkadaşıdır ve Star's House'ta tekrar karşılaşırlar. Jae Rim'in canından çok sevdiği bir arkadaşlarının en başıdır. Şu dünyada Jae Rim hakkında her şeyi bilen tek kişidir. Star's House'ta tasarımcılık yapmaktadır. Jae Rim'le aynı odada kalmaktadır .En yakın arkadaşı olarak her zaman yanındadır ve zeki bir kızdır.
Chang sun: Jae Rim'in diğer oda arkadaşıdır ve Ae cha'nın sevgilisidir. O da Jae Rim'in canından fazla sevdiği insanlardan bir diğeridir.
Man young : Her zaman Jungkookla düşman olmuşlardır. So young , Man young ve diğer 2 kişi ayrı bir odada kalmaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star's House / Jungkook
Fanfiction"Hmm... Sadece öz kardeşimin gözleri önünde üvey kardeşimi becereceğim ve öz kardeşim , üvey kardeşimden hoşlanıyor. Ne kadar da hoş bir senaryo değil mi ?" Ne saçmalıyordu bu p** kurusu.