1 ay sonra
Jae Rim'in ağzından
Her zamanki sıradan ve mutlu günlerden birine uyanmıştım yine.
Mutluydum. Hem de çok mutluydum. Sevdiklerim yanımdaydı ve Jungkook'la aramızda bir engel kalmamıştı.
Bu yüzden artık her sabah onu öperek uyandırıyordum. Zaten onun yatağı çift kişilik olduğu için bazen beraber sarılarak uyuyorduk ve istediğimiz kadar birbirimizin kokusunu içimize çekebiliyorduk.
Tango derslerimizin sonunda Jungkook hiçbir zaman dayanamıyor ve son sahnede , en samimi sahnede , ufak bir öpücük konduruyordu dudaklarıma.
Her şey tekrar düzene girmeye başlamıştı. Konser hazırlıkları da gayet iyi gidiyordu.
Hep böyle rutin işler yapıyordum artık.
Bugün sabah da her zamanki işlerimizi yapıp kahvaltıya inmiştik.
Kahvaltıda Jungkook'un yaptığı sevimlilikler yüzünden eğlenceli bir kahvaltı yapıyorduk.
Yemeğe devam ederken Chang Sun konuşma arasında ufak bir soru sordu.
"Bugün ayın kaçı ?"
Jungkook hemen yanıtladı onu.
"21 Haziran."
İşte o an Jungkook'un söylediği önemsiz gibi görünen şeyle Ae Cha ve benim yediklerimiz boğazımızda kalmıştı.
İkimiz de boğulduğumuz için deli gibi öksürürken Jungkook bana , Chang Sun Ae Cha'ya su uzatıyordu.
İkimiz de suyu içince rahatlamıştık ve ben rahatlar rahatlamaz mutfağa doğru koşarken Ae Cha bıkkınlıkla tanrıya dua etmeye başlamıştı.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Artık ne olduğunu söyleyecek misin Ae Cha ?"
Ben liste hazırlarken onlar da karşımda oturmuş , heyecanımdan dolayı kıpır kıpır olduğum için bana bakıyorlardı.
Jungkook benim bu deli halimden korkmuş olacak ki bana sormaktansa Ae Cha'ya soruyordu ne olduğunu.
Ae Cha ise ağlamaklı çıkan sesiyle ona cevap verdi.
"Yarın... malesef ki Jae Rim'in doğum günü."
"Neden malesef diyorsun ya! Ne güzel Jae Rim'in doğum günü"
Jungkook bunları söyledikten sonra onun mutluluk duyacağını düşündüğüm için yaptığım listeyi ona verdim.
Jungkook listeyi eline aldıktan sonra ilk maddeyi okuduktan sonra bile bağırarak tepki vermişti.
"10 KOLİ YUMURTA MI?!?!?!"
"Evet , ne var bunda ?"
"10 KİLO ŞEKER ?!?"
"Niye öyle diyorsun yaaa "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Star's House / Jungkook
Fanfiction"Hmm... Sadece öz kardeşimin gözleri önünde üvey kardeşimi becereceğim ve öz kardeşim , üvey kardeşimden hoşlanıyor. Ne kadar da hoş bir senaryo değil mi ?" Ne saçmalıyordu bu p** kurusu.