Trust you

1.9K 107 6
                                    

-Most nagyon megszopatom a csapatom-dörzsölte meg az arcát Louis.

-Miért?-értetlenkedtem.

-Mert Chase azt hiszi keményen edzünk-magyarázta, én pedig kerestem a logikáját.

-Louis, ti keményen edzetek-közöltem vele amit eddig ezek szerint még nem vett észre, bár egyértelmű.

***

Ez beteg. Hét kör után még mindig képes bemelegítést tartani. Niall mindig felém fordul valamiféle segítségért epedezve, mert szegény már fuldoklik a saját izzadtságában. Liam idegesen szuggerálja Louist, aki bocsánatkérően törölgeti a homlokáról az ő izzadtságát. Harry pedig határozott mutogatással jelezte hogy azonnal menjek oda és vegyem le róluk Louis figyelmét, mert ha nem...hát vagy megdöglenek, vagy kancsalok lesznek, de gondolom az része volt a meghalásnak. Szóval.

Felpattantam a padról, és a szokásos 'aranyos vagyok' járással közelítettem meg a pályán magyarázó Louist. A felállásról, a statisztikáról és más csapatokról beszélt egyfolytában. Már mondta volna a következő tíz perc feladatát, mikor a vállára raktam a kezem. Többen mélyen fellélegeztek, többen hálásan rakták össze a kezüket mintha én lennék Jézus Krisztus. Hát, glória kéne a fejemre. Hahaha, nem gondoltam komolyan. Egy percig sem.

Nagyon éhes vagyok. Éjjel háromnegyed egy van.

-Beszélünk?-kérdeztem.

-Dee-fordult meg.-Edzünk-mondta, mintha nem lett volna egyértelmű. Ahj, nem mondod Einstein, na most mit csináljak? Mit mit mit?

Ó.

-Louis-motyogtam halkan. Megfogtam a csípőjét a jobb kezemmel, mire felvonta fél szemöldökét.-Nem beszélgetni akarok-suttogtam.

-Ha most...-kezdte, de megakadt mikor összefontam magam előtt a karjaim.-Ha most szünetet szeretnél rendezni a fiúknak, jó úton haladsz.

-Akkor miért is nincsenek már a pálya szélén?-mosolyogtam kérdőre vonva.

-Miért is nem maradtunk otthon?-fordult vissza feszengve. Feszengett. Mert felizgult.

-Lou-fogtam meg a kezét. Hirtelen visszafordult, a fiúk meg kétségbeesetten hadonásztak, hogy csináljak valamit. Jézusom, több mint tíz fiú lelke száradna rajtam. Mit csINÁLJAK MEGINT?-Az izmaid frissen jobban működnek, nem?-akasztottam a mutatóujjaim a melegítőgatyájába.

-Dee-emelte fel fenyegetően az ujját. Az ujjára néztem, majd mindenttudóan vissza a szemeibe. Belegondolt minden eshetőségbe, ahogy én is. Nem kellett volna. A térdeim elgyengültek, úgyhogy inkább Louis karjaiba kapaszkodtam, ő pedig eleresztett egy magabiztos félmosolyt.-Nem szívesen vinnélek haza.

-Miért?

-Jó. De mielőtt hozzámszólnál lezuhanyzok-fordult vissza a csapathoz.-Hideg vízzel-tette hozzá morogva.-Ennyi mára-tapsolt, majd elindult az öltöző felé.

-Istennő vagy-kacsintott Harry.

-Sokba kerül ez nektek-mutattam végig rajtuk.

-Ezt többször is csinálhatnád-nevetett Niall.

-Ah. Persze-forgattam a szemeim.-Mit kapok én ezért?

***

-Több ilyen nem lesz-rontott be a konyhába Louis idegesen. Igaz a saját konyhája, na de akkor sem akkora lendülettel kéne jönni hogy attól kiszakad a boltív.

-Milyen?

-Dee. Ha a pályán csinálsz ilyeneket előbb utóbb megőrülök-ült le a pult mögé az egyik székre, amíg én teavizet forraltam.

Badass BabysitterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz