Köszönöm szépen a díjat Annababa1113-nak!!!!:)<3 Imádlak.
-Mindig meglepsz-rakta le a táskányi fehérneműt Louis. Remélem olyan alaposan nem nézte meg. Még a végén rámképzeli.
-Tele vagyok meglepetésekkel-motyogtam unottan, majd az ablakra néztem. Igen, megint nem láttam semmit.
-Jelzett a telefonod-biccentett. Ő miért hallotta, és én miért nem? Átmásztam Louison, aki egy óriásit sóhajtott, majd a kezembe vettem a telefonom és Louisra néztem.-Az isten se fog segíteni rajtad ha egyszer elveszítem a fejem.
-Isten szeret engem-ültem a sarkaimra, majd megnyomtam a középső gombot, mire...-Ezt te csináltad?-mutattam felé, majd megint magam felé fordítottam a képernyőm. Ugh. Louis egyik félmeztelen képe.
-Tetszik?-kuncogott.
-Most erre fogom verni-biccentettem elismerően, mire lefagyott a vigyor az arcáról, és meglökte a vállam.-Na!-ütöttem vissza, majd csináltam róla egy képet amin éppen próbál megütni, és ráadásul nevet rajta. Na ez sokkal jobb háttérnek.
Az értesítéseimre is sort kerítettem, és amint megláttam...nem tudtam hogy nevessek-e. Derek Cage ismerősnek jelölt.
Visszaigazoltam, majd fontolóra véve pár dolgot leraktam a telefont az eddigi helyére. Louison át, természetesen keresztül feküdve rajta.
-Örülnék ha vennél fel ruhát.
-Eddig nem ezt mondtad.
-Nem, nem Dee. Amikor azt mondom hogy maradhatsz a szexi bugyikáidban akkor kisrészt, de viccelek. Mikor azt mondom hogy vehetnél fel ruhát, azt azért mondom hogy megőrizhesd a becsületed amit odalent tárolsz-magyarázta. Végiggondolva amit mondott, és alaposan végiggondolva a lehetőségeket végül felkeltem, és a szekrényemhez mentem. Kivettem egy dobozt, és odadobtam neki.
-Ez az amit Aaron vett-húztam fel fél szemöldököm.
-Mi? Nem az?-mutatott maga mellé.
-Szerinted a szekrényem elejében tartanám?-forgattam meg a szemeim.-Azt pár hete vettem. Azt-mutattam a dobozra.-Aaron vette nekem.
Ijedten visszadobta.
-Nem akarom megnézni-rázta a fejét.
-De azt megnézted!-akadtam ki.
-Dehogy néztem meg-horkantott.-De így már megnézhetem-gondolta újra az egészet, úgyhogy már a zacskóval sem foglalkozott, csak elővette a piros 'pizsit'. Egy szép piros, trikós, picsagatyás egybe alvóka. Vagy mi. Tetszett, azért vettem meg. Amúgy nem gondoltam rá hogy felvenném valaha. Pár másodpercig forgatta maga előtt, majd reménysugarakkal körbevéve magát felkapta a fejét.
-Vedd fel-mosolygott.
-Neeem-ültem a gurulós székembe, majd a lábammal pörgettem magam.
-Amúgy az a két fiók, az mi?-nevetett halkan az íróasztalfiókjaimra mutatva.
-Ó. Hát miután végeztem a gimivel...kiszórtam minden könyvet, és csak az érettségit meg a bizonyítványaimat tartottam meg. Úgyhogy a felső fiókokat csokinak és Victoria's Secret testpermeteknek áldoztam.
-Észrevettem.
-Amúgy meg mit turkálsz a cuccaim között?-jutott hirtelen eszembe a lényeg. Jézusom, át kell gondolnom hogy mit hova rakjak, ha nem vigyázok a végén még olyat talál amit nem szabadna. Van egyáltalán olyan az én szobámban ami veszélyeztetné a hírnevem? Milyen hírnevem? Nincs hírnevem. Hát. Ennyit erről. Most írtam le magam.