Shopping w/ Aaron

2.1K 95 15
                                    

Köszönöm szépen a díjat -szerethetetlen--nek, MiaStoran-nek, és Viktorialux10-nek! Nagyon rengeteg díjat kapok tőletek, nem is tudom mire komolyan:D



-Megyünk edzésre?-nyalta végig a száját, végigsimítva a tenyerével az arcom.

-Most éppen nem ezt az ötletet vártam, de menjünk-pattantam fel. Meg sem mozdult, szóval szorosan közötte és az ágy között álltam, ami kezdett kínos lenni egy idő után, szóval csettintettem a szemei előtt.

-Izé. Nem muszály nekem edzenem, itt is maradhatunk-motyogta zavartan, mire megráztam a fejem és a szokatlanul rendezett hajába túrtam.

-Nem. Edzés-intettem az ajtó felé. Morgott egyet, aztán megfordult, mint mikor Mattynek azt mondjuk hogy nem mehet be a játszóházba, mert hát minek?

Én azért felvettem valami normális fekete trikót, most az egyszer kék farmert, és egy sima cipőt is vettem fel hozzá. Most aztán gondolom megleptelek a cipős résszel. Na mindegy.

A kocsiban...végig hangosan zenét hallgattunk...mert Louis kedvenc számai mentek, és énekelt. És olyan mint egy angyal. Egy földre zuhant félisten angyali hanggal, el tudjátok ezt képzelni? Ez mind az enyém! Mintha megnyertem volna a lottót, csak kicsit hibás.

Mint említettem, Louis kicsit selejtes a modorát illetően, de attól még mindenki szereti, mert ő Louis Tomlinson, akinek hát megvannak az erősségei és a gyenge pontjai. És a tehetsége nagyjából mindenhez, de ez csak amolyan hozzájáró alkatrész mint a rendelt telefontokokhoz a mini ingyen ajándék, aminek mindenki jobban örül mint magának a toknak.

Mikor kiszálltunk a park szélénél már látni lehetett néhány fiút, meg páran a padokon is ültek a pálya mellett. Nem tudtam biztosra mondani, de gondoltam hogy Chase csapata szeretne megint az edzésbe belerontani, és ahogy Louis hunyorgó arcát elnéztem, neki is hasonló gondolatok cikáztak a fejében.

Mikor megfogta a kezem és összekulcsolta az ujjainkat, valami történt és elmosolyodtam csak úgy, mert boldog voltam. És akkor...eszembe jutott...

-Még mindig nincs munkám.

-Mi?-pillantott rám, ahogy igazából elég menőn kézenfogva(!) sétáltunk a pálya irányába, vagyis a vita irányába.-Még van pár napod, keresünk valamit, elmész, meghallgatnak. Vagy lehet hogy meg se hallgatnak csak felvesznek.

-Persze, azt gondolják "valamire csak jó lesz"-gúnyolódtam.

-Majd dolgozol nálam-legyintett.

-Nálad?-vontam az égig fél szemöldököm.

-A stúdióban. Papírmunka, ennyi-vont vállat.

-De...

-Megbeszéljük asszony, ha azt mondtam hogy meg fogjuk oldani, meg fogjuk oldani-emelte fel a hangját, én pedig kinevettem.

-Hagyd abba. Leégetsz a csapatod előtt.

-Ugyan-horkantott fel.

-Hajaj, már össze is nőttetek?-fordult felénk Harry igazából kiabálva húsz méterről.

-Fogd be-kiabált vissza Louis, majd amint felértünk a focipályára, a fél csapat morogva ment öltözni.

-Mi bajuk?-kérdeztem Harrytől meglepetten.

-Másnaposak.

-És pont te nem vagy másnapos-furcsállta Louis.

-Ott voltál butus-karolta át Louis vállát Harry visszaemlékezve.-Vodka helyett vizet kértem a szódához.

Badass BabysitterTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang