Please no white

2.4K 110 12
                                    

-Miért megyek Louishoz?-mentem a konyhába, ahonnan isteni illatok jöttek.-És hol van Matty? És miért főzöl ennyit?

-Apád haverjai jönnek kártyázni-sóhajtott fáradtan.-Én elmegyek a barátnőimmel iszogatni. Matty a barátjánál alszik, te meg utálod a kártyapartikat-mondta szépen lassan, pont ahogyan a levest keverte.

-De itthon is tudok menekülni a szobámba-ráncoltam a homlokom.

-Nem. Tudom hogy nem rajongsz apád barátaiért sem. Jobb ha nem leszel itthon.

-Jó-vontam vállat, majd leültem a nappaliban. Nagyjából három órán keresztül csak ettem, ittam, vécére jártam és tévét néztem, mikor jött egy sms-em.

Ez rímel.

Louis: Oli feltekeny mert ha vele veszekedek akkor nem vagyok vele kedves veled meg az voltam szoval most akkor vele is kedvesnek kell lennem de az hogy nez mar ki?

Louis: Dee

Louis: Nem irsz vissza? Jo.

Louis: Na!!!! Irj vissza. Olival nem jo randizni. Neki nincs itt az exe aki miatt aggodnom kene meg hat Olit nem igen akarom fogdozni meg flortolni vele...a vegen meg felreerti

Louis: Irj ha mar nem duzzogsz

Dee: Aha

Louis: Ez boseges valasz volt koszonom

Dee: Az

Louis: De nekem ne duzzogj

Louis: Konkretan harom karakterrel valaszolsz a regenyeimre

Louis: Tudod nagyon jo voltal este

Louis: Kepzeld milyen lenne ha nem csak az almaimban tortenne meg

Dee: Most haragszok ugyhogy ne nevettess

Louis: Tudtam hogy megnevettetlek

Dee: Szia

Louis: Nyolcra megyek😊

Louis: Hozz ruhat

Louis: Bar anelkul is lehetsz

Louis: Nem bannam🔞

Szóval inkább összepakoltam duplaannyi ruhát mint amennyit amúgy terveztem, hogy véletlenül se kelljen ruha nélkül rohangálnom Louis ilyesztően nagy házában. Nyolc előtt öt perccel anya is lelépett. Nyolc előtt három perccel apa barátai is megérkeztek, és szinte teljesen kikészültem, pedig tényleg csak öt percet voltam velük. Nyolc után kettő perccel Louis csöngetett, én pedig kinyitottam az ajtót. Meglepett. Megölelt, majd a hátsó zsebembe nyomott egy tábla csokit.

Fekete farmer, fekete, mintás izomtrikó, és egy adidas cipő volt rajta. Remélem nem kell elmondanom hogy az izmos karjai mindent vittek. Mondjuk a nadrág is elég feszes volt.

Louis beköszönt a konyhába, majd ha már ott volt be is mutatkozott a társaságnak, ami mintha kicsit meglepett lett volna. Persze gondolom nem egy tetovált punkra számítottak mint felvigyázómra, aki ráadásul korombeli, és ráadásul veszettül szexi abban a trikóban, szóval azért kiült az arcukra hogy nem számítottak erre. Így jártak. Már vagy tíz éve üldöznek azzal hogy keressek magamnak egy barátot, hát most itt van. Vagyis ja, barátjelölt. Vagy olyasmi. Mik vagyunk mi most? Jesszusom, Louisnál alszok, komolyan nem gondoltam ezt végig!

Louis kíváncsian nézett rám a kocsiban.

-Nem szeretem ezeket az embereket. Kikészítenek. Öt perce itt voltak, és már azzal cseszegettek hogy mekkorát nőttem, és biztos hogy sok fiú kapna utánam-hadartam, Louis meg vállat vont.-Az egyikük felajánlotta a huszonegyéves fiát-suttogtam, mintha valami rémtörténet spoilerét lőném le, mire elszörnyedve megforgatta a szemeit.

Badass BabysitterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora