a képen életem szerelmei láthatóak.
kettő a sok közül.
HOLA MI CHICAS Y CHICOS
Hatásos volt, nem?
Na.
Ik kicsit fucked up a sztory
most.
De mivel eddig várattalak titeket most belehúzok. Nem ígérem hogy sokáig fog tartani a történet már, de ígéééérem hogy minden tőlem telhetőt beleadok. Na most, eddig nem nagyon volt időm még a szünetben sem írni, ami felháborító.
Na a másik, hogy nincs további ötletem.
Úgy értem másik könyv. Nyilván örülnétek valaminek, de nincs szalonképes könyvem.
Na most, amiből választani lehetne, az:
konkrétan semmi.
Ugyanis ha magamnak írok az sose olyan jó, mint amit ide írok. Ami roppant bosszantó. Másik opció, hogy az egyiket átalakítom, viszont egyiknek sincs vége!!!!!!!! haha tudom. És valószínűleg nem is lesz.
Amúgy szuper jegyeim lettek, köszönöm a türelmet és a támogatást, egyedül a kurva törim lett hármas, 9ötösöm lett és 4négyesem, vagyis 3,57 lett az átlagom. Tudom nyomorék vagyok. Mindegy, eddig is tudtuk.
HA lenne ötletetek mit írhatnék. Nem is kell történetnek lennie. Bármi amit szívesen olvasnátok tőleem...jelezzétek nekem. Mert nem magamnak írok, hanem nektek. Megírom nektek én a vasnépéből a napi horoszkópot is ha az tesz boldoggá. Rajtam ne múljon.
Amúgy.
Úgy csinálnék Q&A-t. De engem nem sokan szeretnek. Meg az a youtubeosok dolga.
De ha akarjátok csinálunk. Csak nektek.
ESZMÉLETLEN MENNYISÉGŰ KEDVELÉS ÉRKEZETT MÉG EZALATT AZ IDŐ ALATT IS AMÍG INAKTÍV VOLTAM. KÖSZÖNÖM!!!!
Oke tudom semmi értelme nincs ennek, de gondoltam jelzek hogy élek.
Összegzésben:
kapuzárási pánik, ami az új könyvet illeti. Milyen új könyv? JÓ KÉRDÉS. Esküszöm nektek, nincs ötletem, ha el is kezdek egy One Direction fanfictiont, valószílűleg húsz perc után megunom és nem írom tovább, erre van vagy öt példám a telefonomban, amit nemsokára lecserélek és ááá végre ájfonom lesz. Amin nem tudom milyen programon fogok írni, de majd csak megoldom. Eddig is megoldottam, nem? Ügyes gyerek ez a Vivi. Szóval. Több mint valószínű hogy ha lesz új könyv, teljes mértékben kitalált személyekről fog szólni, semmi híresség, semmi valóság, talán még a bolygó is más lesz ha úgy akarom. He. Amit még mondani akartam azt szinte teljes egészében elfelejtettem, mert mindig megijedek a dörgéstől és már azt sem tudom hogy helyesen írok-e. Most hogy ezt megosztottam veletek az összes problémára megoldást kell találnom, persze hogy nem várhatom el hogy ti találjátok ki az új történetet. Na jó. Lehet hogy amit most kezdtem el írni nemrég azt átírogatom aztán lesz belőle valami. Elég jó. Ha akarjátok leírom a lényegét egy kommentben. Nem mellesleg még meg sem untam.
AZTAMINDENIIIIIT VIHAR VAN AJJ FÉLEK
Mialatt ezt írtam nem voltam sem alkoholos tartalmú ital, sem tudatmódosító szer hatása alatt, fogadjatok el, ez vagyok én teljesen józanon. Heh.
JUJJJ TÉNYLEG FÉLEK SEGÍTSÉG
AZT A KURVA FELROBBANT AZ ÉG
AYUDA!!!!!!!!
Buenos noches ninos y ninas remélem két óra alatt be tudom most fejezni az új részt és nem tereli el semmi a figyelmem.