WHAT TEAM?

2.4K 105 6
                                    

Köszönöm a díjat Cukimuffin-nak. Imádlak<3 De mint eddig soha, most sem írom meg, ha nem probléma:)





-Ez az alapozó?-emelte fel a kis nyomós tubust.

-Igen.

-Szükségtelen-dobta arrébb. Furcsán bámultam, de végül ráhagytam.-Ez a bronzosító? Áá rá van írva-biccentett, majd kiválasztott egyet a huszonkettő ecset közül.-Csak finoman-szántott végig az arcomon, majd vizslatni kezdett. Az egész arcomat végigporozta, nekem pedig halálfélelmem volt. Mit fogok látni ha majd tükörbe nézek?

Ezután a szemem alá varázsolt apró pöttyöket a korrektorral, amiért hálát adtam az égnek.

-Félek-suttogtam. Matty kuncogott, és Louis is elmosolyodott.

-Csak úgy mondom hogy nagyon jól sminkelek-mondta Louis.-Az egyik hugom megveszik a sminkekért.

-Hálás vagyok neki.

-Na ez. Ez egy tus, nem?-vette le a filc tetejét.-Ez de jó-röhögött egyet magán, majd mondta hogy csukjam be a szemeim. Lehúzta a szemhéjam, amitől eléggé megijedtem, de aztán rájöttem hogy mit csinált. Kb a szemhéjam feléig húzta végig apróbb vonalakkal, szorosan a szempilláim tövében, és egyedül a szélén vastagított rajta. Ejha, remélem egyforma is lesz.-Jó, akkor most ez-emelt fel egy újabb áldozatot, majd kinyitotta.-Pirosító.

-Óvatosan-könyörögtem a tekintetemmel. A legnagyobb ecsetet végighúzta EGYSZER mindkét oldalán az arcomnak.

-Na. Ez a spirál. Ez brutális dolog-tekerte le a tetejét, majd kihúzta, és...Szakadni kezdett.-Milyen hangja van-nevetett előrehajolva, mire belőlem is kiszakadt a nevetés.-Nem is tudom mihez hasonlítsam, na mindegy-komolyodott el, majd megfogta az állam, és ismét megkért (megparancsolta) hogy csukjam be a szemeim. Ezután a szájfények, ajakbalzsamok és rúzsok világába vetette magát. Végig aggódtam hogy valami csillogós neon cuccot választ ki, de meglepett a választásával. Anastasia Beverly Hills matt Pure Hollywoodot (sok sikert😂😂) választotta, majd indokolta.-Ezt használtad a legtöbbet.

Ja, így már értem. Szóval ezután vagy öt percen keresztül a szemöldökeimmel cseszekedett, aztán elégedetten hátradőlt.

-Azt hittem elrontod-duzzogott Matty.

-Nem akarom magam megöletni-tette fel a kezeit Louis. Már ott sem voltam. A fürdőszobába mentem, és alaposan végigmentem mindenen. Azt a picsa! Egy fiúnak nem szabad ennyire jól sminkelnie! Szinte ugyan annyi smink volt rajtam mint szokott lenni, talán egy kicsivel kevesebb, de én is a natúrra esküszöm. Louis komolyan ért ehhez. Vagy csak szerencséje volt, nem tudom.

-Jó lett-biccentettem elismerően, majd körbepillantottam.-Matty hová tűnt?

-Azt mondta vár. Nyilván hogy hazavidd.

-Ja jó-kezdtem el összeszedni a sminkeim, majd beledobálni mindet a táskába. Mikor végeztem mindennek az összepakolásával, elköszöntem Louistól és hazasétáltunk Mattyvel.

Mondanom sem kell hogy Louis írt egy sms-t.

Louis: 5-kor lesz edzésem...😇

Dee: Fél 6?😏

Louis: 👌😊

Szóval ezt tömören, de megbeszéltük így a délutánra. És fogalmam sem volt hogy mivel töltsem el az időmet. Hát anyával takarítottuk a tegnap esti mocskot, aztán tornásztam, mert elég régen kerítettem rá sort. Azután zuhanyoztam mert utálok ragadni az izzadságtól, családilag ebédeltünk, vagyis Matty nyilván nem mert iskolában volt. Még mindig nem tudtam hogy mit kezdjek magammal, szóval csak leültem a nappaliban és néztem apa unalmas sorozatait. Rendszerint ugyan abban az időpontban vannak a kedvenc sorozataink, és általában ő uralja a tévét. Csakhogy nekem is van a szobámban. Csakhogy sokszor lusta vagyok annyit lépcsőzni csak azért hogy megnézzek két részt, aztán persze sosem tudom mi történt az előző két napban, és volt mikor már a gyereknevelésnél tartottak a szereplők. Én mondjuk a középiskolás éveiknél lemaradtam. De hagyjuk. Mindegy.

Badass BabysitterWo Geschichten leben. Entdecke jetzt