1.kapitola - letní čas

2.9K 133 0
                                    

Zazvonil zvonek a já zasténala. Na rozdíl od všech mých spolužáku, se tohoto dne děsím. Vím, že bych měla být šťastná. Škola je u konce. Víc než to. Tohle je můj poslední rok na škole. Ale nemůžu být šťastná, protože to znamená, že další léto budu pracovat na plný úvazek u Rhondy. Další léto s mými nevlastními sestrami, které mě štvou tím, že mě nutí, abych jim pomáhala zalíbit se nějaké celebritě a to i v případě, že jsou ty celebrity dvakrát tak staré. Nic nemůže zastavit ty sociální horolezkyně. Ony jen sní, že si vezmou slavnou osobnost a budou žít svůj „vysněný život“. Jak mohou být lidé tak hloupí? Vážně, kdo tohle chce, že?

Vím, že tohle je moje poslední léto s nimi, protože po tomto létu odejdu na univerzitu a už se nikdy nevrátím. Nikdy. Budu studovat medicínu, dostanu diplom, a pak budu cestovat za účelem pomáhat ostatním, jak jen budu moct. Máma vždycky chtěla, abych byla lékařkou a pomáhala lidem. Když táta začal provozovat centrum, doufal, že budu pracovat tam. Že budu doktorka na tomto místě. Teď už se sem nikdy nevrátím. Nemám v plánu pomáhat slavným lidem, kteří mi jen připomínají, co to místo bývalo dříve.

„Ello! No tak, opusť svoje místo!“ Slyšela jsem mužský hlas a zvedla jsem svůj pohled k Charlieho očím.

Charlie je můj nejlepší přítel, roztomilý a zábavný brunet s krátkým sestřihem a vřelýma hnědýma očima. Byli jsme nejlepší přátelé už v dětství a on mi pomohl nepřijít o zdravý rozum. Bůh žehnej jeho duši. Já bych rozum ztratila už před lety, kdyby nebylo jeho.

„Nechci jít domů,“ zakňučela jsem a položila si hlavu na stůl. Au, to bolí.

„Já vím, ale nemůžeš zůstat ve škole, když je po všem! Pohyb, s tvým krásným zadkem,“ vtipkoval a tahal mě za rameno.

„Co zadek?“ zeptala jsem se a on se zasmál. Řekněme to takhle: Můj zadek není moje nejatraktivnější kvalita. Nikdo si ho nevšimne a Charlie ví, že „jsem žádný nikdy nedostala.“

„Máš jeden a jenom budeš dělat horší věci, když tu zůstaneš, tak vstávej! Nenuť mně použít sílu,“ trval na svém a já se zasmála.

Můžeme nebo nemusíme být fanoušky Star Wars...

„Dobře, dobře,“ souhlasila jsem s hlubokým povzdechem. Učebna byla prázdná. Dala učebnice a notebook a hodila je do batohu. Vstala jsem.

Charlie se na mně zářivě usmál, ale já nemohla být vzrušená tak jako on. Miluje léto, protože dělá mnoho věcí s rodinou. Jde ven a baví se. Je šťastný, že má skvělé rodiče. Jsou moc starostliví, ale dělají to jen proto, že Charlieho milují. On je jejich jediné dítě. Vždycky jsem si říkala, že by mě jeho rodina mohla zcela adoptovat a my bysme byli šťastní.

„Mimochodem, mám pro tebe překvapení,“ dodal Charlie, když jsme byli na cestě ze školy. Bude mi chybět, tohle místo, mé útočiště. Nebyla jsem populární, sotva jsem měla přátele, ale byla jsem svobodná od Rhondy a to je ta nejkrásnější věc na světě.

S mým loktem ovinutým kolem toho Charlieho jsem pozvedla obočí. „A co by to mělo být, oh krásný Charlesi?“ zeptala jsem se svým nejlepším nóbl přízvukem, kterým jsem ho zesměšňovala. Jeho rodina je velmi bohatá. Centrum má velký příjem, hej, mají útočiště pro celebrity! Ale nikdy jsem z toho neviděla žádné libry.

„Táta mi řekl, že pokud chci, abych se stal mužem, než nastoupím na Uni, tak budu letos v létě pracovat,“ začal a já kývla, aby věděl, že stojím za ním. Charlie nikdy ve svém životě nepracoval, takže mě to vážně zaujalo. Budeme společně na Uni studovat medicínu. Máme tolik plánů do budoucna. Už se nemůžu dočkat na letošní konec léta.

Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat