Hei, din nou... bunul meu prieten...Uite-mă din nou cum....cum încep să-mi descriu viața mea oribilă... Știu, știu că în tine doar lucruri rele am scris, niște lucruri oribile de tristețe, dar...nu am de ales...viața mea a luat o întorsătură groaznică de rea... Mai știi nu, cand ți-am spus ca fratele meu mai mare Yo Seob a murit?.. Da de atunci viața mea a fost distrusă.
Fratele meu, pe care toată familia îl iubea a murit....exact acum 1 an ...
Eu și cu restul familiei încă suferim....dar cel mai afectat e tata..de atunci el a început să consume alcool în exces și a devenit alcoolic....mama ea a devenit la fel ca tata nepăsătoare , și îsi îneacă amarul în alcool și țigări....iar eu... Pai eu încerc să uit toate problemele pentru a mă putea concentra la școală, dar nu e usor, e foarte greu....mai ales că în momentul de față tata a început să dea în mine fără niciun motiv, a început să se certe cu mama în ultimul hal ajungand să facă și cu ea exact cum face cu mine... Ori de câte ori bea prea mult, eu ajung sacul lui de box, spunându-mi că doar din vina mea a murit Yo Sob, dar...nu e adevarat... Și eu sufăr după moartea lui, în fiecare seară când adorm...adorm plângând.... Aproape în fiecare noapte visez cu el , și eram fericiți până când dintr-o dată peisajul se schimbă în locul accidentului unde pe asfaltul rece se află corpul lui într-o baltă de sange... Și atunci, mă trezesc brusc plângând și toată transpirată...Iar la liceu...bineînțeles eu sunt tocilara clasei deși nu învăț niciodată, pe lângă asta sunt bătaia de joc a clasei.... E greu, e foarte greu, uneori gândurile sinucigașe mă cuprind până în momentul în care sunt pe cale să îmi pun capăt zilelor, dar...exista ceva ce nu mă lasă să fac asta... Ce este acest "ceva" înca nu știu....
Acum îmi voi lua " La revedere!" deoarece mâine am școală și trebuie să mă pregătesc...
Mulțumesc, că mă lași să-ți umplu foile goale dragă jurnalule.
După ce a scris ultimele cuvinte în jurnal, aceasta îl închide și se ridică de la birou punând jurnalul sub perina pe care dorme în fiecare seara... Și anume perina dragă al lui Yo Sob...
Înainte de a se pune la somn aceasta privi în gol, gândindu-se cu ce a greșit ea în viața asta.
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------Hei lume!
M-am gandit sa mai fac o carte dar, aceasta va fi putin mai diferita deoarece, va fi un fel de jurnal.
Sper sa va placa!
!
!CORECTAT!!
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...