Era ora 6:30 a.m iar la Yona ii suna alarma, iar acesta se trezi instantaneu stiind ca daca nu v-a opri alarma, va veni mama ei si v-a face un scandal de toate zilele.
Acesta se ridica din pat, si se duce spre baie unde isi face un dus rapid si isi ingrjeste mai apoi ranile, si nu in ultimul moment isi da un strat de fond de ten ca sa isi acopere ranile de pe fata si gat.
Dupa ce s-a terminat de aranjat si si-a luat uniforma pe ea, a coborat jos in bucatarie ca sa-si pregateasca ceva de mancare dupa care strange dupa ea si ii lasa si mamei sale micul de jun la masa.
Se uita la ceas si observa ca mai are inca 5 minute pana ii vine autobusul, asa ca se incalta si isi lua ghiozdanul dupa care iese pe usa.
Mai merge putin, si ajunge in statia de autobus unde se afla si un cuplu care se tineau de mana si se sarutau cu pasiune, baiatul fiind mai inalt fata statea pe varfurile picioarelor facand acel moment sa fie si mai dragut de cat cu cateva momente de a se saruta si anume se alintau si se jucau cu degetele.
Si-a mutat privirea pentru a nu parea o ciudata care se holba insistent la ei.In cateva minute ajunge autobusul, acesta urca si se pune pe scaunul obisnuit unde statea cu fratele lui.
Isi conecta castile la telefon pornind muzica, acesta bubuind-ui in urechii.
Intre timp isi scoate jurnalul si incepe sa scrie in ea.
Buna dimineta, jurnalule!
Azi, sper ca voi avea o zi buna. Ca de obicei m-am asezat pe scaunul unde stateam cu Yo Sob, ascultand melodia lui preferata...
Acum ma indrept inspre scoala, unde stiu ca voi fi bataia de joc a scolii, dar stiu ca voi ajunge in sala de muzica unde voi putea canta si ma voi putea elibera de sentimentele care ma apasa.
Ca de obicei, melodia ma ajuta sa ma descarc, sa uit de trecut si de prezent.... sa uit de mine... Si sa uit ca viata mea ii insusi iadul pe pamant.
Stii jurnalule atunci cand incep sa cant, pur si simplu simt ca dispar de pe lumea asta si ajung pe o alta planeta unde, stau pe o insula pustie unde se afla doar muzica si fericire si de ce nu unicorni...
Ok, dragul meu prieten momentan doar atat am putut scrie in tine.La revedere!
Dupa ce a scris si ultimele randuri, acesta inchide jurnalul si il pune intr-un loc sigur, dupa care se ridica de pe scaun si se duce in fata usii autobusului, asteptand ca sa se deschida, mai apoi sa coboare si sa se duca inspre liceu, unde chiar daca stie ca va fi batjocorit , tot va merge deoarece pasiunea pentru muzica nu-l lasa sa stea, ci o face sa merga cu mai mult drag la scoala doar pentru a putea canta.
In drum spre clasa, acesta tot drumul privi in jos, iar din cauza asta fara sa isi dea seama se ciocneste de "bad boy-ul " scolii si anume Kim Nam Joon, acesta dupa ce isi ridica privirea sa vada in cine a intrat a ramas pentru un moment masca si putin speriata deoarece stie ca a incurcat-o foarte rau din cauza ca a intrat in el. Dupa ce l-a privit timp de cateva secunde, isi cere scuze pentru ca nu a vrut sa faca asta. In timp ce isi cerea scuze baiatul i-a zis pe un ton adupru un "La dracu, uita-te pe unde mergi! " acesta dupa ce o auzit si-o mai cerut scuze si o plecat cat de repede o putut, practic fugea pe hol, doar de data asta se si uita pe unde mergea.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hey lume!!
Uite inca un capitol nou !
Sper sa va placa si spor la citit!😍😍😍❤❤
Imi pare rau daca gasiti si greseli.
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...