Cand a intrat pe usa a vazut cel mai scarbos lucru din viata ei, si anume cum tatal ei si mama ei isi faceau
de cap fiecare cu alta persoana.Mama ei era dezbracata si in genunchi in fata unui barbat facand ceva scarbos, iar tatal ei era peste o femeie blonda si machiata mai ceva ca Lady Gaga , cand a constatat ca ce se intampla acesta si-a acoperit ochii si a fugit la ea in camera.
Cum o ajuns in camera a inchis usa camerei rapid dupa care s-a ghemuit si a inceput sa plange in cel mai rau.... Incet, incet familia se destrama in cel mai oribil mod..
S-a ridicat dupa jos, dupa care se duce in baie . de unde isi ia a doua cea mai buna prietena si anume bucatica fina de metal numita lama , a inceput sa-si traseze linii fine holbandu-se la mana care era plina de cicatrici si sange, pe langa ca e destul de ranita de parinti acesta mai practica si self-harm-ul . Desi unii o spun ca acest lucru doar "satanistii", "drogatii" , si "emo-isti" le practica dar Yona nu se incadreaza in nicio categorie , ea pur si simplu o face ca durerea fizica sa preia controlul decat cea sufleteasca.
Dupa ce a mai stat si s-a holbat la sangele care ii curgea pe mana , acesta si-a tratat rana si a curatat dupa ea.
In ultimele 30 de minute s-a pus sa faca un dus, dupa care s-a imbracat si, si-a facut tema la matematica si limba coreeana si engleza.
Dupa ce a trecut in jur de o ora s-a pus sa-si noteze in jurnal.
*****
♪Draga jurnalule,♪
Stiu ca astazi am mai scris in tine, dar azi dupa ce am ajuns acasa am vazut cea mai oribila scena din viata mea! Si anume cum parintii mei se inseala unul pe altul de fata, in clipa urmatoare am fugit sus in camera si am inceput sa plang ca de obicei.... Si bineinteles dupa , a doua cea mai buna prietena a facut din nou o baie in mana mea stanga.
Stiu, stiu,stiu...Inca nu am uitat, ce ti-am promis tie si lui YoSub si anume ca nu o sa mai practic self-harm-ul..dar e greu... E atat de greu, sa iti vezi familia sa se destreme usor, usor.... Mie greu, as avea nevoie de o imbratisare., dar nu e nimeni care sa mi-l ofere si ii al naibi de nasol!!
Eu..eu nu mai stiu cum sa fac, ca totul sa revina la normal si daca nu totul atunci macar pe jumatate, dar se pare ca voi esua.
Eu o sa ma pun sa dorm...♪Noapte buna, dragul meu prieten.♪
*********
Dupa ce a notat si ultimele cuvinte, acesta si-a pus jurnalul sub pat si s-a pus sa doarma, cu gandul la clipele frumoase petrecute cu familia.
************************************************************************
♦Hey lume!!
♦Uite si noul capitol! Sper sa va placa!!
Apropo azi sper ca voi reusi sa postez si la cealalta carte si anume la Mafia Ciudata ....❤❤❤😍😍
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...