Ade
- Daebak! Esti uimitoare!
- Stiu!
- Haha.. vad ca-ti place casa noastra, de vii asa fara sa intrebi pe cineva. Si pana la urma de unde stiai adresa asta? Sau mai degraba de unde ai luat-o?
- Pai... vezi tu... cunosc si eu persoane care iti cunosc strada casei.
- Sora mea? Sau Jackson ori Jooheon?
- Ai ghicit!
- Stai putin, tu de unde ii cunosti pe cei doi?
- Asta nu e treaba ta! Ii cunosc si atat, crezi ca doar tu ii cunosti sau doar grupul vostru?
- Nu, dar tu pana la urma esti din Noua Zeelanda, asa ca de asta intreb, logic.
-Oi fi eu din Noua Zeelanda, insa am sange de coreean in vene, si drept ca si o informatie am copilarit in Seul pana la varsta de 10 ani dupa care am plecat in Noua Zeelanda.
- Okey okey, am inteles. Acum poti sa pleci, si sa ma lasi impreuna cu Namjoon ca am ceva important de discutat cu el.
- Sigur, insa pariez ca e despre relatia ta cu Yoona!
- Du-te dracu!
- Am fost deja acolo si la propriu si la figurat/
- Adica?
- Poveste lunga.
Dupa ce termin de ce aveam de zis, m-am indreptat spre usa dupa care am trantit putin usa si m-am lasat rezemata de peretele de langa mine in timp ce-mi stergeam o lacrima, pe care nu am vrut s-o las, deoarece mi-am jurat mie si in fata mormintelor celor dragi mie.
Am coborat scarile, unde ii gasesc pe cei 6 baieti jucandu-se pe xbox. Vroiam sa-i speri asa ca mi-a venit o idee destul de nebuna, dar de ce nu as face-o. Imi luasem avantul necesar si la trei ma aruncasem peste canapea cazand la ei in brate. Acestia au inceput sa tipe intr-un hal de parca au vazut o fantoma.
Nu stiam ce sa fac sa rad sau sa ma enervez ca m-au aruncat pe jos si m-am lovit la cot.- Ce naiba aveti de ma aruncati pe jos ca pe un sac de cartof?
- Ăăă… scuza-ma daca te-a durut, insa si pe noi ne-a durut si ne-ai mai si speriat. Imi spune Jin cu o urma de dezgust in voce.
- Mai du-te naibi! Cine dracu o crezut ca asa zisul grup "BTS" neinfricati scoli se speriu asa de usor. Dupa ce am terminat ce am avut de zis am inceput sa rad fals ca sa le arat ca nu-mi este frica de ei si ca as putea face orice fara ca sa-mi pese de parerea lor.
- Dar tu cine dracu te crezi ca vi aici si te comporti ca si cum ar fi casa ta? Imi spune perversul de Jimin.
- Cine ma cred? Pai ma cred cea mai buna prietena al lui Namjoon defapt nu ma cred ce sunt. Si fac ce vreau eu atata timp cat stiu ca Namjoon e aici si am degand sa-i fiu alaturi incontinuare chiar daca nu am reusit dupa ce s-a intors in Coreea. Asa ca mai bine ti-ai tine pliscu si nu te mai lega de mine sau de Yoona pentru ca nu stii cine sunt, sau de ce sunt in stare. Defapt acest lucru va suna la toti!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
♦ Hey lume! Si uite inca un capitol nou! Sper sa va placa, desi nu cred ca e un capitol reusit....
√!!!!ATENTIE CAPITOLUL NU ESTE EDITAT!!!
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Cerita PendekO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...