*Razbunarea va sosi*

507 48 3
                                    

T A E

Pur si simplu stateam si o priveam pe micuta cu parul albastru cum vorbea, dupa ce a terminat ce a avut de zis a mai adaugat si un zambet care iti spune ca poti avea incredere in vorbele ei.

-Multumesc, vrei sa mergem?

- Sigur, daca vrei.

- Sigur, apropo hai sa facem schimb de numere.

- Okey!

- Iar de acum inainte spunemi TaeTae sau V, si cand ai probleme sau orice altceva poti sa ma suni linistita, te voi ajuta cu orice.

- Multumesc, TaeTae.

Cand mi-a spus TaeTae era atat de dragalasa incat as fi luat-o cu mine acasa si nu i-as mai fi dat drumu, dar probabil ar fi venit Namjoon cu Yoongi si m-ar fi omorat.

Pe cand ajunsesem inapoi in sala de mese se sunase de pauza. Gasca statea la masa, bineinteles Hoseok iar o face pe bufonu iar in ritmul asta ii starnise rasul grupului.

Dupa ce ajungem si noi acolo au inceput acestia cu interogatiile.

- Ce va luat atat?

- Am avut ceva de vorbit, asa ca mai bine terminatii cu interogatiile si va ocupati de cearta care va fi in 3, 2, 1 acum!

Acestia se holbau la mine mai ceva ca la un nebun scapat din spitalu 6.

-Nu va mai holbati la mine ce ar fi bine sa fiti atenti.

- Tae, te-ai lovit...?

- Buna baieti, ce faceti?

Pfoaa asta mai lipsea sa vina si proasta asta aici! Aparent vrea sa si-o ia din nou de la noua amica Yoonei si anume Ade.
Insa jur ca daca se va atinge cu in deget de micuta cu parul albastru eu o s-o iau la bataie, si sa nu mai zic ca nici Yoongi nu va sta bland.

- Ce vrei Aly?

- Pe tine iubitule!

- Du-te dracu Aly! Ma crezi fraier sau ce? Crezi ca nu stiu ca ti-ai tras-o cu toata echipa de fotbal si bascket sau cu cei de la inot ori  atletism, defapt ce vorbesc eu aici? Mai bine zis ti-ai tras-o cu tot liceu, inafara de cei din grupul asta, aparent nu sunt toti morti dupa tine! Asa ca ar fi mai bine sa te duci dracului din fata mea!!

Toti am ramas in soc! Insa eu si Yoona am ramas cel mai mult in soc deoarece nu-l credeam pe Namjoon sa vorbeasca asa cu o fata, aparent se poate intampla si asta... Ehh ma bucur ca o trimite la plimbare si ca nu mai umbla cu aia....

- Dar…iubitule!!

- Iubit sa-l alinti pe norocosu ala care ti-a tras-o in laboratoru de chimie!

- Asta e doar din vina ta! Tarfa cu parul albastru!

- Cum i-ai zis? Vrei sa mori?

- O mai taci, ai venit sa-ti aperi cumva criminala de amica ta??

- Atat ti-a fost!

In clipa aceea Yoona s-a enervat atat de tare incat nu a mai indurat, a inghitit toate jignirile rele pe care le primise, toate loviturile pe care le incasase, insa atunci s-a saturat, paharul s-a umplut de tot.
Yoona s-a tras din spatele lui TaeTae si s-a indreptat glont in fata lui Aly, dupa care tot ce s-a auzit era cum palma Yoonei facuse contact cu obrazul acesteia, dupa care ii mai trase un pumn in stomac.

- Stii ce, m-am saturat de tine si de toate fiitele tale! Asta meriti! Si asta inca nu e tot, pe langa ce primisem eu de la tine!
- Sper ca vei ajunge in iad, insa pana atunci jur ca iti voi plati pentru tot!

*****
Hey lume, capitol nou!
Vreau sa va multumesc si aici pentru ca mi-ati citit cartea! Si nu pot sa cred ca si aici am strans 1k de cititori! Va iubesc!
Citire placuta! ❤❤❤

ATENTIE CAPITOLU NU ESTE EDITAT!

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum