Pianul

809 56 3
                                    

Acesta incercand sa scape de razbunarea baiatuli, alearga pana ajunge in baia fetelor. Intra intr-o cabina unde se lasa jos langa usa gandindu-se la greseala pe care a comis-o. Desi v-a stii ca o sa aiba probleme acesta totusi se simti putin atrasa de el.
Isi sterse repede acel gand deoarece, stiia ca e intr-o relatie cu cea mai populara fata din scoala si anume Aly, iar din cauza ei....viata sa de liceeana e un chin.

Dupa ce si-a revenit iese din cabina unde se stropi cu apa pe fata si isi aranja putin parul albastru ca cerul si pleca spre sala de matematica, mai avea inca un minut si se suna, iar profesorul de matematica e cel mai aspru si sever din scoala. Acesta se grabi ca nu cumva sa intarzie la ora lui si sa ieie o nota mica.

Intra in sala si se aseaza in banca ei din ultimul rand de la geam. Acesta privea pe geam cum niste baieti mai mari se jucau basket, iar unii baieti din ei erau si cei mai buni prieteni ai fratelui sau.

Fara sa observe profesorul deja a inceput ora iar ea nu a scris nimic, asa ca domnul Park a venit la ea si nervos o intreba ca de ce nu a scris nimic la ora lui, iar ea nu avea niciun raspuns sa-i dea asa ca a fost scoasa la tabla ca sa ii poata da un 2 pe motiv ca nu a stiut rezolva problema... Dar ea cand a vazut exercitiul a inceput sa zambeasca deoarece o stia rezolva pentru ca inainte cu un an YoSob i-a explicat cum se rezolva asa ca in mai putin de doua minute a umplut intreaga tabla. Profesorul cand a vazut a ramas uimit deoarece lectia respectiva a fost data in timpul in care ea nu a fost atenta. Asa ca profesorul nu avea ce face inafara de ai da un 10 deoarece a fost singura persoana care a reusit sa rezolve problema.

   *********

Dupa ce au terminat orele acesta a ramas dupa scoala, si s-a dus in sala de muzica unde se aseza pe scaunul din fata pianului , si privi cateva minute pianul aducandu-si aminte cum a invatat acum 7 ani , sa cate la pian impreuna cu fratele sau.

Fara sa isi dea seama a inceput sa cante la pian, era o compozitie proprie pe care o canta ori de cate ori isi aduce aminte de fratele sau. In clipa urmatoare a inceput sa cante si cu vocea , versurile melodiei erau toate amintirile frumoase pe care le-au avut impreuna.... pana in momentul in care acesta a murit.

      *****

Intre timp Namjoon se plimba pe holul scolii vrand sa ajunga in sala de muzica , ca sa isi ia caietul cu versuri deoarece avea nevoie de ele ca sa isi continue melodia la care lucreaza.

Acesta inainte ca sa intre pe usa aude pe cineva cum canta la pian, pentru prima oara a vrut sa intre dar dupa ce a auzit si niste versuri a ramas in fata usi, sa asculte cum canta fata misterioasa. Vrand sa afle cine canta la pian acesta s-a uitat  prin usa intre deschisa si tot ce a vazut a fost niste suvite albastre si corpul fetei, in momentul de fata era si mai curios asa ca a incercat sa intre in clasa, fara a face zgomot dar a dat gres cand telefonul a inceput sa-i sune, in urmatoarea clipa fata si-a luat geanta si a iesit pe usa cealalta.

Atunci la ce nervos era a raspuns la telefon si a inceput sa injure persoana de care a fost sunat , iar aceea persoana nu era nimeni altcineva decat nebunul grupului Kim Taehyung .

     *********

Yona dupa ce a fugit pe usa cealalta -a dus in parc unde s-a pus pe o banca si a inceput sa-si noteze in jurnal.

   ******** 

Draga jurnalule,
Nici nu iti vine sa crezi prin ce am trecut azi. Esti curios asa-i? Pai hai sa-ti povestesc!
Azi dimineata ca de obicei am mers la scoala si ca de obicei iarasi nu m-am uitat la drum asa ca ghici ce, am intrat intr-o persoana si nu era orice persoana..era cel mai popular baiat din scoala si anume Kim Nam Joon , cum am vazut in cine am intrat imediat mi-am cerut scuze si am fugit de acolo.
Iar azi dupa ore, ca de obicei am mers in sala de muzica, am facut aceeasi chestie pe care o fac tot timpul si anume ma pun sa cant la pian, dar de data asta a fost cineva care m-o ascultat si a incercat sa afle cine sunt , dar i-a sunat telefonul si atunci mi-am luat lucrurile si am fugit pe cealalta usa, nu ma puteam lasa vazuta de nimeni.

Eu acuma te las jurnalule, voi pleca acasa, ne vom vedea mai tarziu.

Cu bine bunul meu prieten.

     *********

Dupa ce a terminat de scris in jurnal acesta se indrepta inspre casa. Pana acum nu o avut nicio problema chiar daca a intrat in cel mai popular baiat nu a fost batjocorita de nimeni, asa ca pana acuma a scapat basma curata.

Dupa cateva minute de mers a ajuns acasa unde ca de obicei era un dezastru total dar pe langa asta a vazut cel mai scarbos lucru posibil in viata ei.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hei lume!!

Uite si next-ul! Doar ca de data asta e mai lunga de obicei, deoarece ma cam luat inspiratia. 😂😂😂

Sper sa ca va place! 😏💞💞❤👑🙊

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum