*Sange peste tot!!!*

437 31 6
                                    

Dupa ce am incheiat apelu cu Namjoon sun repede la politie, deoarece nu stiu care din ei vor ajunge mai repede, si in caz ca se v-a intampla ceva mai grav… dupa care sun si la salvare deoarece cu siguranta va fi nevoie. Sper ca Yoona nu e ranita, si daca e sa fie doar rani minore.
Stau rezemata de gardul acesteia, rugandu-ma pentru prima oara in viata mea cu speranta ca ea sa fie bine.
Nu stau bine nici 5 de minute ca ajung baietii, acestia fiind ingrijorati, deoarece din cate am inteles unu din ei a mai fost intr-un caz asemanator.
- Hei, esti bine? Ma intreaba cel cu fata de iepuras si anume Jungkook.
- Mmm… eu sunt bine, insa Yoona nu stiu.
Baietii nici nu mai stau pe gadnuri, ce doboara usa de la intrare dupa care fiecare se imparte in locuri separate. La intrarea in casa se vad niste dare de sange si cioburi de la sticle de alcool si o vaza sparta. Ma crispez la ce vad, alerg sus pe scari unde ii vazusem pe baieti si de unde inca se mai aud tipete si urlete. Ajung sus, raman ca o statuie, pereti sunt plini de sange care ne conduce spre o camera cu o usa pe care se afla un dream catcher si niste stikere, in clipa urmatoare il aud pe Suga cum tipa un "La dracu!!!"
Atunci Namjoon sparge usa impreuna cu el,iar acolo gasesti o scena demna de filme de groaza. Yoona era intinsa pe jos plina cu taieturi si urme de sange, parul ei albastru acum e un amestec de  violet din cauza sangelui, iar langa ea se mai afla o femeie care era injunghiata in stomac parca si nu in ultimul rand un barbat care statea langa ei si radea dupa care o lovise pe Yoona spunandu-i "ridicate tarfo!" atunci clacasem. Imi luasem putin avant dupa care l-am impins intr-o parte, iar Suga plin de nervi si cu cateva lacrimi in ochii s-a napustit asupra acestuia tragandu-i cateva seturi de pumni, strigasem dupa restu baietiilor sa-mi aduca cateva materiale sau chiar o trusa medicala pentru a reusi sa-i opresc cumva sangerarea. Suga inca il lovea pe acesta, insa la ce nervi am m-am ridicat de langa Yoona dupa care i-am tras o palma si i-am urlat in fata "Treci naibi langa Yoona si ajuta-ma" J-Hope cu Jin imi adusesera niste prosoape, i-am pus pe acestia sa stranga bine pe rana, in speranta ca sangerarea se va opri.

~~~~
Hei lume! Uite inca un capitol nou, sper sa va placa si bineninteles VACANTA PLACUTAA!! SI BAFTA LA EXAMENE SI BAC!!

!!!ATENTIE CAPITOLUL NU ESTE CORECTAT!!

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum