*Rabdare*

373 25 2
                                    

AUTOAREA

"- Scuzati-ma, are voie sa primeasca vizitatori?" intrebase Yoongi cu un glas tremurat.

"- Momentan nu, doar peste o ora. " ii raspunse acesta.

"- Daca va rog, nu ve-ti veni sa ma anuntati?" Il intreaba acesta cu speranta in voce.

"- Sigur!" Ii raspunse asistenta, dupa care facuse o plecaciune si plecase in camera alaturata.

Yoongi dupa ce aflase camd v-a putea sa mearga s-o viziteze, acesta i-a informat si pe  restul grupului. La un moment dat ce linistea se lasase asupra lor, unul din baieti incepuse sa fredoneze o meodie care aparent era printre preferatele fetei de cand aparuse melodia, insa nici unu nu o stia, intradevar meodia era doar un cover cantata de cei doi baieti si anume Kim Namjoon si Jeon Jungkook probaibi intr-un fel melodia se potrivea cu situatia in care se aflau, in special inceputul melodiei. de ramase surprinsa cand dintr-o data se auzise vocea  prietenului sau, ea stia ca acesta se pricepe sa cante, in special sa faca rap si sa compuna melodii, dar lucrul acesta il omise si anume sa-l auda pe Namjoon cantand si nu oriunde ce intr-un colt din spital, asteptand ca prima lui iubire sa se trezeasca.

Toti asteptau sa o vada, insa chiar si Seokjin  care se comportase foarte urat cu ea, dar in momentul de fata acesta regreta, deoarece nu stia prin ce chin trecea fata. 

Ora aceea trecuse atat de greu de parca ar fii trecut anii.




~~~~~~~~~~~~~

!Melodia pe care o canta acestia o gasiti mai sus!

Hei lume!

Uite inca un capitol nou! Sper sa va placa! Deci nu pot sa cred ca vara deja trece!~! Ma avem putin si incepem scoala :(((((  Insa am si eu o intrebare, si anume ca in ce clasa intrati??


!!! ATENTIE CAITOLUL NU ESTE CORECTAT !!!! 





Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum