Tipa noua cu parul albastru

732 47 10
                                    

Ajung in liceu, indreptandu-ma spre sala de biologie, deoarece am intarziat la prima ora.

Si ca de obicei, la ce neatenta is reusesc sa intru intr-o persoana.
Ma aplec sa-mi ridic cartile, iar acesta facea la fel.

- Imi pare rau, si multumesc!

- Hei, nu-i nimic!

Cand ma uit mai bine la ea observ ca nu are trasaturi de coreeanca si ca parul ei e albastru, exact ca al meu.

- Imi place culoarea parului tau.

- Mersi la fel.

Spun si incepem sa radem.

- Apropo, tu nu esti coreeanca asa-i?

- Mda.. sunt australianca .

- Am inteles.

- Dar tu?

- Eu vin din Noua Zeelanda, si am venit aici din niste probleme familiare.

- Aaa... inteleg.

- Si, care e numele tau?

- Ma numesc Ah Yo Na , dar tu?

- Park Adelina.

- Imi pare bine Adelina, dar acum v-a trebui sa plec la ora.

- Si mie la fel, apropo ce ora ai?

- Biologie, tu?

- La fel, esti clasa 10?

- Da, tu la fel?

- Da! Haide sa mergem altfel v-om intarzia si mai mult.

- Ok.

In timp ce ne indreptam spre sala de biologie radem tot timpul, am facut si schimb de numere.
Se pare ca mi-am facut un prieten nou.

Ajungem la usa si bat usor.
Cand intram imi cer scuze pentru intarziere si astept ca profesoara Lee, sa ma lese sa ocup un loc.

- Buna ziua, va rog frumos sa ma scuzati ca am intarziat.

- Sigur, ocupa un loc.

-Multumesc.

Dupa ce ii multumesc, merg spre locul indicat de acesta, bine ca m-a pus langa Jungkook, dar nu ma pun langa el , ce las locul din mijloc liber si-l ocup pe cel de langa geam.

- Iar tu, probabil trebuie sa fi eleva noua.

- Da asa e.

- Atunci te rog sa te prezinti.

- Buna ziua, numele meu este Park Adelina, dar toata lumea imi zice Ade, am 16 ani, vin din Noua Zeelanda. Imi place muzica si dansul, nu imi plac oamenii care se cred mai presus decat oricine altcineva, ma enervez destul de usor, am facut karate de performanta, si la fel si baschet, sunt mai batausa , si urasc rozul, culoarile mele preferate sunt albastru, rosu si negru, si cam atat, deoarece nu ma prea pricep la prezentari.

- Multumim, acum ocupa un loc.

Acesta dupa ce se prezinta, profesoara ii arata un loc unde sa stea, si acel loc e fix langa mine, ce ma bucur.

- Ce faci colega?

- Bine tu?

- La fel.

Si incepem sa radem silentios.
N-am fost atenta toata ora, poate din cauza lui Ade, mda....
Si in tot acel timp in care vorbeam cu ea, desenam pe spatele caietului, si fara sa-mi dau seama am inceput sa-l desenez pe Namjoon...

 Si in tot acel timp in care vorbeam cu ea, desenam pe spatele caietului, si fara sa-mi dau seama am inceput sa-l desenez pe Namjoon

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ce e in neregula cu mine ? Nu inteleg..
Inainte ca Ade sa observe l-am acoperit cat de repede am putut...
Sper ca nu l-a vazut, in schimb se pare ca JungKook e interesata de Ade, deoarece toata ora se uita la ea intr-un mod subtil dar se pare ca l-am prins cu mața in sac.

Se pare ca ora s-a terminat si elevii au inceput sa iasa. Imi adun lucrurile si ies si eu impreuna cu Ade afara din clasa.

Mergem la dulapurile noastre, se pare ca Ade e la o distanta de mine, nici bine nu imi pun cartile in dulap ca vine "regina " scoli si m-a intoarce cu fata spre ea dupa care ma plesneste. Ce i-am facut?
Lacrimile au inceput sa-mi curga... mi-am facut curaj si am intrebat-o.

- Ce ti-am facut, de ma lovesti?

- Auzi proasto, te lovesc cand vreau eu, ne-am inteles?

- Aa da, nu mai spune! Cine esti tu de lovesti o persoana cand ti se ridica tie cheful?

- Hah! Uitati-va la ea, tarfa albastra si-a mai facut o alta prietena tot cu parul albastru, se pare ca mai avem o tarfa albastra.

- Ce ai spus?

- Ce-i micuto nu auzi bine?

Ade la ce nervoasa era , nu ia mai raspuns la intrebare ce s-a repezit la ea si a trantit-o de dulapuri dupa care a palmuit-o de toata frumusetea, incat i-a spart buza.

- O sa platesti pentru asta!

Dupa ce termina Aly de vorbit, nici bine nu o apucat s-o ameninte ca lumea pentru ca apare NamJoon si cu ceilalti sase.

- Ce se intampla aici?

**********

Hei lume! Inca un capitol nou!

Se pare ca azi is darnica😂😂

Sper sa va placa!

√ Atentie capitolul nu ii editat!

Fata din imagine e Ade.

Jurnalul tipei cu parul albastru  / R.M.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum