Cum ne-am indepartat putin de grup, Yoongi ma intreaba daca pot sa merg, iar eu i-am afirmat cu un usor "Da". Desi ma dureau toate oasele si toti muschii am zis sa mai fac inca un efort.
- Yona, esti sigura ca poti sa mergi?
- Da.
- Te doare rau?
- Nu, oricum nu e nevoie sa merg la cabinet.
- Cum sa nu? Yona ma crezi prost? Nu vezi in ce hal arati? Nu mai vreau sa repet aceeasi greseala!
Se rasti acesta la mine, se vede pe el ca e nervos!
Off!!! Nu vreau sa-mi vada si restul ranilor!- Haide, ca mai avem un pic.
- Bine.
Ajungem in cabinetul medical, acesta imi spune sa ma pun pe pat, pana el cauta de ce are nevoie.
Dupa ce le-a gasit, acesta vine la mine si tanponeaza usor bucatica de vata cu apa oxigenata pe buza sparta.- Asta va durea un pic.
- Auu!
- Imi pare rau, pitico dar nu am ce face..
- Hmm, bine..
Dupa ce mi-a dezinfectat rana, acesta ma da cu un unguent pentru a se vindeca mai repede.
Acesta se pusese in genunchi pentru a-mi dezinfecta si acolo ranile, intre timp acesta incepu sa-mi vorbeasca despre trecut.- Stii, am fost un fraier si un idiot.
- De ce?
- Pentru ca dupa acel accident chiar si eu am tinut ura pe tine, deoarece tu ai scapat cu viata, insa Yo Sob nu.. Si eu am dat vina pe tine, cand stiam ca tu nu ai facut nimic…in tot acest timp am tinut o ura inexplicabila… pana cand am fost la mormantul lui Yo Sob si atunci am dat de tine, plangand am vrut sa plec dar am ramas si atunci am auzit cum ii spuneai ca toata lumea te uraste si cum toti dau vina pe tine ca din cauza ta ai murit…cand am auzit acele cuvinte practic am cazut pe jos si mi-am adus aminte de ultima discutie pe care l-am avut cu el in noapte aceea… si mi-a spus ca si-ar da si viata pentru tine, iar inainte cu cateva minute de accident m-a sunat spunamdu-mi sa-i promit ca voi avea grija de tine orice s-ar intampla… dupa ce i-am promis acesta a inchis telefonul si cred ca atunci s-a intamplat accidentul … dupa ce mi-am dat seama am inceput sa beau si sa fumez, ba chiar am inceput sa consum droguri, insa chiar daca nu ti-ai dat seama eu tot timpul am fost langa tine, mereu am fost in umbra ta ca sa te salvez…… imi pare rau ca am fost asa dobitoc....
- Yoongi…… eu…eu te iert…
Cand a inceput sa-mi povesteasca am inceput sa plang desi nu vroiam, insa acest subiect pentru mine e unul greu, dar cand mi-a zis ca a fost mereu langa mine, in umbra mea am cazut pe ganduri, deoarece de un timp nu am mai gasit fel si fel de poze, postere cu mine si fratele meu scriind pe ea "Crimimala! Ai merita sa mori!"
Acum stiu ca nu mi-am pierdut singurl prieten care mereu mi-a fost un frate mai mare...
Yoongi se ridica in picioare si ma lua in brate, practic si el plangea, plangea cu mine impreuna...- Imi pare rau! Chiar imi pare rau!
- Yoongi te iert, defapt te-am iertat de mult..
******
Hey lume!
Uite si next-ul! Sper sa va placa, si sper ca v-am facut dimineata mai buna!
Daca va placut capitolu lasa-ti va rog un commentariu. Multumesc ca imi cititi cartea! Va pup si va iubesc !√ATENTIE! CAPITOLU NU ESTE CORECTAT!!
CITEȘTI
Jurnalul tipei cu parul albastru / R.M.
Short StoryO fata ca oricare alta, dintr-o familie fericita si iubitoare..se transforma in una de groaza dupa ce moare fratele mai mare si anume Yo Sob... Parinti ajung alcoolici si violenti, dar ea...ramane alaturi de ei chiar daca va fi maltratata si mutil...